Vaelteleva stihl

Harrastelija15

...Siis ei saha vaeltele vaan käynti. Kyseessä Stihlin 192, jonka säädöt ei tahdo pysyä paikoillaan. Keskimäärin joka tankillisella joutuu L-ruuvia piteleen. Muilla vastaavaa kokemusta?

6

259

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkkiHuoltoon

Uusimmassa metsälehdessä testissä ollut Echo teki samaa. Taitaa löytyä harvakseltaan esimerkkejä joka merkiltä/ mallista. Yksilöitä ovat sahatkin.

• Tulppauusiksi

Vika voi löytyä jopa sytytystulpasta. Ei jaksa isommilla kierroksilla ja kuumennuttuaan kunnolla antaa enää kunnollista kipunaa. on koettu sekin.

• Mäystinpäinvittua

No harrastelijalla varmaan sen verran kuitenkin hallinnassa asia, että L-ruuvi säädetään tyhjäkäynnillä..

Se on hyvä ettei ainakaan pitkiä matkoja vaeltele saha, kun jokamiehen vaelteluoikeus ilman maanomistajan lupaa ei koske moottorikäyttöisiä laitteita.

• stihilisti

Bensiinin imuletkun murtuma yksi vaihtoehto. Imaisee ilmaa vajailla tankillisilla.

• myös sytytyskynttilä kannattaa tarkistaa.

• Onhasattu

Kampiakselin stefat aikansa palvelleet, eli käyttötunnit täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      412
      1651
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      757
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      714
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      691
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      645
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      634
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      537
    10. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      33
      488
    Aihe