Itsenäisellä valtiolla on suvereniteetti, itsemääräämisoikeus, ja samoin minulla,
yksilöllä, samoin kuin jokaisella meistä.
* * *
PAKKOruotsi ja PAKKOuskonto ovat läntisen naapurin kolmella hyökkäys-
sodalla Suomeen ja suomalaisille pakotettu, samalla kun maamme vallattiin ja asukkaat alistettiin palvelijoiksi ja nöyryytettiin.
Se on minun oma hyvä uskontoni.
* * *
Itsenäiselle eivät sovi PAKKOruotsi ja PAKKOuskon-
to___
1
126
Vastaukset
- Kieliä-olen
opiskellut: englanti sujuu, saksa, ranska ja espanja,
kaksi viimemainittua vain hiukan.
Englanti on paras,
saksakin (luin pitkän saksan) jotenkin.
Tulevaisuudessa olisi lasten hyvä oppia myös kiinan kieli.
(Suomenruotsia ei tarvita.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä5610703Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810186- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776384Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.385151- 694875
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1324182Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1293486- 633185
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2293134