Hei!
Ihanaa ja kaunista Joulua kaikille!
Olisin tiedustellut, kuinka vietätte tätä ihanaa
perhejuhlaa?
Onko tradioita tai muita mukavia tapoja,
kuinka vietätte Joulua?
Mitä teette Jouluna?
Mitä syötte?
Oletteko onnellisia?
Minä ainakin!
Hyvää ja Ihanaa Joulua kaikille!
Kuinka vietät joulua?
14
242
Vastaukset
- miss_happy
Hei! Hyvää Joulua myös Sinulle!
Itselleni joulu ei ole kovinkaan tärkeä juhla, enemmän se silloin lapsena kiinnosti. Voin viettää aikaa läheisten ihmisten kanssa muulloinkin kuin vain jouluna. Tällä hetkellä olen onnellinen! Elämässäni on eräs hyvin tärkeä henkilö joka tekee minut iloiseksi jo pelkällä olemassaolollaan. Hän on aurinko minun taivaallani. - ihme_ja_kumma
Kylläpä on joulunvietto vähentyny ainaki kommenttien perusteella!
Noh, ehkä se ei oo ennää niin muodissa. - HangTheSanta
Mun mielestä Joulun voi tunkea sinne, minne ei päivä paista!
Ihmiset oottaa koko hemmetin vuoden ihanaa,rakasta ja rauhallista JOULUA!
Ja samaan aikaan on saakelinmoinen stressi lahjoista, ruuista,siivouksista, ajankäytöstä,sukulaisista, rahan riittävyydestä......
Lista on loputon.
Sitten joulun aikaan ihmiset soittaa auttavaan puhelimeen, kun mielenterveys ei kestä joulua ja sen tuomaa tuskaa.
Kristillinen juhla, jota markkinamiehet ovat ylistäneet viimeiset 2000 vuotta.
Rakkauden, Rauhan ja lähimmäisten juhla.
Pakko viettää joulua!
Pakko olla hauskaa!
Joo, Hauskaa ja Rauhallista Joulua!
Kertokaa sama Joulun sanoma Aleppon lapsille ja Ukrainan kerjäläisille!- Tule_sisään_pukki
Halutaan vuokrata pukki viimehetken vierailulle!
Mielellään pitkän kokemuksen omaava,
kovalla kepillä varustettu ja suuret säkit.
Vierailuaika n. 2-4 tuntia.
Osaa tyydyttää nuoren, kiihkeän kinkun...
- Yksinäinen___Yrjö_____
Toi Pukin hirttäjä oli oikeessa:
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-2000005010417.html
Hyvät Joulut!! - WalkerinKit
Ihan tässä kotosalla pääkalloluolassa syödään antilooppia ja makaroonia, joka on Bangalin perinneruokaa. Guran oli joulupukkina ja toi poitseille Elviksen ja Pepe Willbergin joululevyt lahjaksi. Diana Palmer joutui valitettavasti aamulla lähtemään New Yorkiin. Hän on siellä YK:ssa töissä, niinkuin fanini varmaan tietävätkin.
Sain muuten Greystoken Lordilta joulukortin, olisi kiva nähdä Apinoiden Kuningasta pitkästä aikaa! Varsinkin Janea olisi kiva päästä halaamaan ;)
Sellaista tällä kertaa täältä Bangalista, hyvää Joulupäivää sinne Suomeen!
T. Vaeltava Aave- Kemmuruman
Öööööööö.... vaikuttais kaveri siltä, että oot juuttunut noine sarjakuvasankareines ja YK:koines, jollekkin kultaiselle kuuskytluvulle.
Vietäppä sää vaan joulua sielä, mutta parhaat naurut saa tänä jouluna keorke miihkail!
PS. näikkö muuten John Carteria? No niin mä vähä arvelinki. Ei oo tällä planeetalla!!
https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI - misternoupadi
Hei, kuule Kemmuruman:
Toi Kit Walker on sama asia ku Mustanaamio.
Älä ala sen kans kinasteleen. Kato ku sillä on ystäville semmonen hyvä merkki ja vihollisille semmonen pahamerkki, jonka se tempaseen pahiksen leukaan, siis semmonen pääkallomerkki.
Ja jos saa leukaan pääkallomerkin, niin ei enää saa töitä, ystäviä, seksiä, suklaasta ja säälistä puhumattakaan.
Kannattaa Kemmuruman miettiä, ärsyttääkö turhaan Mustista ja sen perhettä.
Ei kandeis...
Sori, Mustis , jos kerroin liikaa.... - WalkerinKit
misternoupadi kirjoitti:
Hei, kuule Kemmuruman:
Toi Kit Walker on sama asia ku Mustanaamio.
Älä ala sen kans kinasteleen. Kato ku sillä on ystäville semmonen hyvä merkki ja vihollisille semmonen pahamerkki, jonka se tempaseen pahiksen leukaan, siis semmonen pääkallomerkki.
Ja jos saa leukaan pääkallomerkin, niin ei enää saa töitä, ystäviä, seksiä, suklaasta ja säälistä puhumattakaan.
Kannattaa Kemmuruman miettiä, ärsyttääkö turhaan Mustista ja sen perhettä.
Ei kandeis...
Sori, Mustis , jos kerroin liikaa....__M__
( 0 .. 0 )
llllllll - Flash_Gordon
Kuule, Kit alias Mustis.
Ton PITI olla pääkallomerkki, mutta ...ihan oikeesti:
Päivitä tietotekniikan osastosi.
Näyti ihan surkeelta.
Ei mulla muuta... - WalkerinKit
Se oli tosi mageen näkönen mutta kun lähetti sen ne rivit siirtyi sinne reunaan.
En jaksa näpytellä uutta, pitää lähteä viemään vinoraitahousut Bungali-Cityn pesulaan. Guran kaatoi valkkaripullon housuilleni tarjoillessaan loimudelfiiniä jouluaterialla.
- Äkäslompolonro38
Moi!
Vietimme hauskan joulun ystävien ja sukulaisten kesken.
Kävimme Lapissa sukuloimassa ja tulimme juuri tunti, sitten takaisin.
Joulu kului rattoisasti tiellä numero 4.
Lunta, liukasta ja poroja oli kohtuullisest.
Ensi vuonna taas uudestaan.
Onnellista uutta vuotta kaikille. - aanaridurska
KUULKAA JOULUN VIETTÄJÄT!!!!
JOULU MENI JO!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708