Kuinka vietät joulua?

OnnellinenHenkilö

Hei!
Ihanaa ja kaunista Joulua kaikille!
Olisin tiedustellut, kuinka vietätte tätä ihanaa
perhejuhlaa?
Onko tradioita tai muita mukavia tapoja,
kuinka vietätte Joulua?
Mitä teette Jouluna?
Mitä syötte?
Oletteko onnellisia?
Minä ainakin!
Hyvää ja Ihanaa Joulua kaikille!

14

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss_happy

Hei! Hyvää Joulua myös Sinulle!
      Itselleni joulu ei ole kovinkaan tärkeä juhla, enemmän se silloin lapsena kiinnosti. Voin viettää aikaa läheisten ihmisten kanssa muulloinkin kuin vain jouluna. Tällä hetkellä olen onnellinen! Elämässäni on eräs hyvin tärkeä henkilö joka tekee minut iloiseksi jo pelkällä olemassaolollaan. Hän on aurinko minun taivaallani.

• ihme_ja_kumma

Kylläpä on joulunvietto vähentyny ainaki kommenttien perusteella!
      Noh, ehkä se ei oo ennää niin muodissa.

• HangTheSanta

Mun mielestä Joulun voi tunkea sinne, minne ei päivä paista!
      Ihmiset oottaa koko hemmetin vuoden ihanaa,rakasta ja rauhallista JOULUA!
      Ja samaan aikaan on saakelinmoinen stressi lahjoista, ruuista,siivouksista, ajankäytöstä,sukulaisista, rahan riittävyydestä......
      Lista on loputon.
      Sitten joulun aikaan ihmiset soittaa auttavaan puhelimeen, kun mielenterveys ei kestä joulua ja sen tuomaa tuskaa.
      Kristillinen juhla, jota markkinamiehet ovat ylistäneet viimeiset 2000 vuotta.
      Rakkauden, Rauhan ja lähimmäisten juhla.
      Pakko viettää joulua!
      Pakko olla hauskaa!
      Joo, Hauskaa ja Rauhallista Joulua!
      Kertokaa sama Joulun sanoma Aleppon lapsille ja Ukrainan kerjäläisille!

• Tule_sisään_pukki

Halutaan vuokrata pukki viimehetken vierailulle!
        Mielellään pitkän kokemuksen omaava,
        kovalla kepillä varustettu ja suuret säkit.
        Vierailuaika n. 2-4 tuntia.
        Osaa tyydyttää nuoren, kiihkeän kinkun...

• VakTheLemmy

• Yksinäinen___Yrjö_____
    • WalkerinKit

Ihan tässä kotosalla pääkalloluolassa syödään antilooppia ja makaroonia, joka on Bangalin perinneruokaa. Guran oli joulupukkina ja toi poitseille Elviksen ja Pepe Willbergin joululevyt lahjaksi. Diana Palmer joutui valitettavasti aamulla lähtemään New Yorkiin. Hän on siellä YK:ssa töissä, niinkuin fanini varmaan tietävätkin.
      Sain muuten Greystoken Lordilta joulukortin, olisi kiva nähdä Apinoiden Kuningasta pitkästä aikaa! Varsinkin Janea olisi kiva päästä halaamaan ;)
      Sellaista tällä kertaa täältä Bangalista, hyvää Joulupäivää sinne Suomeen!
      T. Vaeltava Aave

• Kemmuruman

Öööööööö.... vaikuttais kaveri siltä, että oot juuttunut noine sarjakuvasankareines ja YK:koines, jollekkin kultaiselle kuuskytluvulle.
        Vietäppä sää vaan joulua sielä, mutta parhaat naurut saa tänä jouluna keorke miihkail!
        PS. näikkö muuten John Carteria? No niin mä vähä arvelinki. Ei oo tällä planeetalla!!

https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI

• misternoupadi

Hei, kuule Kemmuruman:
        Toi Kit Walker on sama asia ku Mustanaamio.
        Älä ala sen kans kinasteleen. Kato ku sillä on ystäville semmonen hyvä merkki ja vihollisille semmonen pahamerkki, jonka se tempaseen pahiksen leukaan, siis semmonen pääkallomerkki.
        Ja jos saa leukaan pääkallomerkin, niin ei enää saa töitä, ystäviä, seksiä, suklaasta ja säälistä puhumattakaan.
        Kannattaa Kemmuruman miettiä, ärsyttääkö turhaan Mustista ja sen perhettä.
        Ei kandeis...
        Sori, Mustis , jos kerroin liikaa....

• WalkerinKit
        misternoupadi kirjoitti:

Hei, kuule Kemmuruman:
        Toi Kit Walker on sama asia ku Mustanaamio.
        Älä ala sen kans kinasteleen. Kato ku sillä on ystäville semmonen hyvä merkki ja vihollisille semmonen pahamerkki, jonka se tempaseen pahiksen leukaan, siis semmonen pääkallomerkki.
        Ja jos saa leukaan pääkallomerkin, niin ei enää saa töitä, ystäviä, seksiä, suklaasta ja säälistä puhumattakaan.
        Kannattaa Kemmuruman miettiä, ärsyttääkö turhaan Mustista ja sen perhettä.
        Ei kandeis...
        Sori, Mustis , jos kerroin liikaa....

__M__
        ( 0 .. 0 )
        llllllll

• Flash_Gordon

Kuule, Kit alias Mustis.
        Ton PITI olla pääkallomerkki, mutta ...ihan oikeesti:
        Päivitä tietotekniikan osastosi.
        Näyti ihan surkeelta.
        Ei mulla muuta...

• WalkerinKit

Se oli tosi mageen näkönen mutta kun lähetti sen ne rivit siirtyi sinne reunaan.
        En jaksa näpytellä uutta, pitää lähteä viemään vinoraitahousut Bungali-Cityn pesulaan. Guran kaatoi valkkaripullon housuilleni tarjoillessaan loimudelfiiniä jouluaterialla.

• Äkäslompolonro38

Moi!
      Vietimme hauskan joulun ystävien ja sukulaisten kesken.
      Kävimme Lapissa sukuloimassa ja tulimme juuri tunti, sitten takaisin.
      Joulu kului rattoisasti tiellä numero 4.
      Lunta, liukasta ja poroja oli kohtuullisest.
      Ensi vuonna taas uudestaan.
      Onnellista uutta vuotta kaikille.

• aanaridurska

KUULKAA JOULUN VIETTÄJÄT!!!!
      JOULU MENI JO!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2066
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      115
      1681
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1533
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1477
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1016
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe