Ufohavainnoinnin edellytyksistä:

ufohavainnoija

Kuten palstalla usein on todettu, ufohavaintoja ei synny liiterin nurkista kurkkimalla tai
suokaasupurkauksia tarkkailemalla.
Havaintojen saamiseksi tulee mennä avoimin mielin avoimeen maastoon, mieluiten viljapellon reunaan, ja virittäytyä oikeaan värähtelytaajuuteen , joka mahdollistaa alieenien suorittaman pellontallauksen havainnoinnin.
Tällöin on muistettava , että alieenit saattavat suorittaa peltokuvioinnin myös tekoälyrobottien avulla meteoriittipölyä kylvämällä.
Toinen huomionarvoinen vaihtoehto on analysoida riistakameroiden ottamia kuvia .
Niissä usein havaitut, niin sanotut "supin silmät" saattavat hyvinkin olla ulkoavaruudellisia robotteja, jotka tutkivat Telluksen pohjoisosien riistatilannetta.

Havainnointivaihtoehtoja on toki monia muitakin, mutta esimerkiksi näistä kannattaa aloittaa.

3

153

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katoItte

toi oli ekä säe sun ufforaamatusta sittens... prkl

• yksinkertaisesti

Aloitusviestissä laitetaan aika halvalla peltokuvioita. Itse olen pähkäillyt, että peltokuvioiden tekeminen ei vaadi fyysistä lokaalia läsnäoloa, jos on riittävästi muuta taitavuutta. Ja sitähän luultavasti korkeammilla sivilisaatioilla on. Esimerkiksi kvanttilomittuminen voi mahdollistaa peltokuvion tekemisen epälokaalisti. Jos korkeamman sivilisaation alieneilla on kontakti kaikkiin tiettyihin viljankorsiin lomittuneisiin hiukkasiin, niin näitä hiukkasia manipuloimalla saadaan myös vastaavat viljankorren hiukkaset muuttamaan kvanttitilansa, jolla aikaansaadaan peltokuvio. Yksinkertaista, kun sen osaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      64
      1032
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      62
      1024
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      803
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      668
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      630
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      588
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      553
    Aihe