Hävettää yleisesti ottaen, edellinen ihastuminen (siitä on 9kk aikaa kylläkin ja olen osittain jo päässyt asian yli, mutta välillä sen ajatteleminen hävettää niin että poskia kuumottaa) yhteen tyyyppiin. Tiedostin ihastuksen alussa että tämä on vain sellainen ohimenevä ihastus, no päätin olla tekemättä asialle mitään, kunnes kyseinen henkilö osoitti kiinnostusta muhun viestittelimme ja olimme yhteydessä toisiimme noin 5 kk ja ihastukseni alkoi hiljaa pidentyä(hän ei tosin kertonut suoraan silloin että oli musta kiinnostunu siillä tavalla), kunnes, tyyppi kertoo5 kk jälkeen että on tavannu jonkun toisen naisen.se oli jysäys vyön alle luulin että tyyppi oli minusta kiinnostunu kun oli muhun ottanu yhteyttä alun alkaenkin(olin silloin jo ehtinyt korvia myöten ihastua tähän ihmiseen. Päätin lopettaa tuttavuutemme kokonaan, hävetti vaan sen jälkeen aivan silmittömästi, miten olin niin tyhmä et viitsin haaskata aikaani tällaseen josta oli jo alussa epävarmat vibat, mut i can't help my heart. ,ä olintäysin väärinymmärtäny sen kaiken. Vieläkin vaan välillä mietin sitä ja samat kuumotuksen häpeän tunteet tulee pintaan väkisin, voi kun asioita vois vaan pyyhkäistä mielestä pois jja unohtaa...
Kokemus häpeästä
taastätä
1
206
Vastaukset
- älä.sure
näin juuri on käynyt myös minulle, olisi pitänyt "kuunnella vaistojani enemmän" mutta ei kun petyin pahasti kun liikaa ihastuin enkä saanutkaan vastakaikua tunteilleni.
Aika auttaa siihenkin ja elämääsi tulee vielä se "tosi tärkeä" ihminen jossain vaiheessa joka vastaa tunteisiisi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718