Hävettää yleisesti ottaen, edellinen ihastuminen (siitä on 9kk aikaa kylläkin ja olen osittain jo päässyt asian yli, mutta välillä sen ajatteleminen hävettää niin että poskia kuumottaa) yhteen tyyyppiin. Tiedostin ihastuksen alussa että tämä on vain sellainen ohimenevä ihastus, no päätin olla tekemättä asialle mitään, kunnes kyseinen henkilö osoitti kiinnostusta muhun viestittelimme ja olimme yhteydessä toisiimme noin 5 kk ja ihastukseni alkoi hiljaa pidentyä(hän ei tosin kertonut suoraan silloin että oli musta kiinnostunu siillä tavalla), kunnes, tyyppi kertoo5 kk jälkeen että on tavannu jonkun toisen naisen.se oli jysäys vyön alle luulin että tyyppi oli minusta kiinnostunu kun oli muhun ottanu yhteyttä alun alkaenkin(olin silloin jo ehtinyt korvia myöten ihastua tähän ihmiseen. Päätin lopettaa tuttavuutemme kokonaan, hävetti vaan sen jälkeen aivan silmittömästi, miten olin niin tyhmä et viitsin haaskata aikaani tällaseen josta oli jo alussa epävarmat vibat, mut i can't help my heart. ,ä olintäysin väärinymmärtäny sen kaiken. Vieläkin vaan välillä mietin sitä ja samat kuumotuksen häpeän tunteet tulee pintaan väkisin, voi kun asioita vois vaan pyyhkäistä mielestä pois jja unohtaa...
Kokemus häpeästä
taastätä
1
195
Vastaukset
- älä.sure
näin juuri on käynyt myös minulle, olisi pitänyt "kuunnella vaistojani enemmän" mutta ei kun petyin pahasti kun liikaa ihastuin enkä saanutkaan vastakaikua tunteilleni.
Aika auttaa siihenkin ja elämääsi tulee vielä se "tosi tärkeä" ihminen jossain vaiheessa joka vastaa tunteisiisi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145