Kohta 2vk kun oma lapsi sairastui syöpään ja voin sanoa että elämän arvot muuttuu. Ihan pikkuasioista ei kannata kitistä!
missä vitussa joulun ilo?!
1
164
Vastaukset
- Muutenkin.turha.elämä
Missähän vitussa se lienee? Kahta vittua olen joulun aikaan päässyt räpläämään. Ensimmäistä joskun 1985-luvun puolivälissä, toista vuosituhannen vaihteen jälkeen. Mukavahan se oli opetella vaikka vähän vanhempanakin. Kai se jouluilo siten sieltä vitusta löytyi. Vaan kovin on ollut harvinaista iloa kun kaksi kertaa yli 70 vuoden aikana. Tuolla tiheydellä sitä iloa tuskin enää löytääkään kenenkään vitusta. Varsinkaan kun ei seiso enää ja kun se räpellettävä vittukin puuttuu ankarasta etsimisestä huolimatta. Niin että en tosiaan tiedä, missä vitussa se joulun ilo on! Kovin on harvinaista ollut se vitun jouluilo minulla ja melkein kokematta se minulta jäi. Taas yksi turha elämä hukkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795385
- 1263867
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413616- 663294
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262828Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72349- 242121
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4371695Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91598