Valetaanko tina? Katsotaanko ennuste tinasta/ varjokuvasta. Unien taiat ja toteutuneet?
UUSI VUOSI TULOSSA. ENNUSTUKSIA?
73
810
Vastaukset
- suvenelli1
Kurkkasin ensi vuoden horoskooppiin.
Löydän itsestäni uuden taiteellisen lahjakkuuden, jota en tiennyt olevan olemassakaan. Perhe tiivistyy. Rakkautta on tulossa jos olen oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Rahaa ei luvattu, mutta mitä sillä maallisella mammonalla.- Oraaakli
Ensi vuonna; Kempeleen nero ottaa monta kertaa yhteen median kanssa ja kääntötakki-Timo sekoaa lopullisesti! Kempeleen neron perseennuolija Atte Jääskeläinen tuhoaa Ylen uutis- ja ajankohtaistoimituksen!
- tinakauha-ennenäky
Ennustan että Donald Trumpista tulee presidentti.
Tähän en tarvinnut tinaa. tinakauha-ennenäky kirjoitti:
Ennustan että Donald Trumpista tulee presidentti.
Tähän en tarvinnut tinaa.Ennustan, jos menee neljäntien risteykseen uuden vuoden aaton keskiyöllä alasti seisomaan ja odottamaan kultaa, saattaa tulla flunssa.
- ent.siivoojaparka
arvo.e kirjoitti:
Ennustan, jos menee neljäntien risteykseen uuden vuoden aaton keskiyöllä alasti seisomaan ja odottamaan kultaa, saattaa tulla flunssa.
Kumpikohan tulisi nopeammin; flunssa vai poliisikulta?
Odotellaan nyt uutta-vuotta.
Vihtahan on Joulu.
.
Luultavasti minä menen vanhoilla.
Viime-vuotisilla ennustuksilla.
H.Tuollaista tarot kortit lupasivat ensi vuodeksi. Että ihan ylipappi :)
"Ylipapilla on hallussaan kaikki konkreettinen tieto näkyvästä maailmasta. Tämä kortti kertoo luonnollisesta auktoriteetista ja arvovallasta, jonka avulla on mahdollista hallita omaa ja ympärillä olevaa maailmaa. Ylipapilla on tiedossaan, kuinka merkittävä joku asia tai ihminen todellisuudessa on ja
tämä tieto perustuu edellisten elämien tiedostamattomiin kokemuksiin. Omaa asennetta ja omaa vahvaa mielipidettä on lähes mahdotonta perustella millään tavalla, mutta siitä ei ole myöskään mahdollisuutta perääntyä ilman oman arvovallan menettämistä. Minkään yhteisön, järjestön tai ryhmän säännöt eivät koske tämän kortin haltijaa, sillä hän tietää millaista valtapeliä missäkin pelataan."- taloi
Tiistaina näkyy saanko pankin vikateot korjattua. Tästä lähtien pitää lukulasit olla matkassa, epäilen ruotsalaisten lukutaitoa kirjoittaa kyllä osaavat.
Uusi vuosi on hyvä venäjällä ja usa:ssa hyvät johtajat.- tolu
Uusi ei ole apinan vuosi! Suomi ei Venäjä!
- taloi
tolu kirjoitti:
Uusi ei ole apinan vuosi! Suomi ei Venäjä!
2016 on apinan vuosi, selvitys vuosista.
2016 apinan vuosi 8.2.2016 -- 27.1.2017
2017 kukon vuosi 28.1.2017 --18.2.2018
Mielestäni on Suomi osa Venäjää näkyy vähän kaikessa siis kaikessa ja ei siinä mitään pahaa ole mielestäni. Sotaisien kansojen pitäisi elää rauhan elämää.
- reppuriika
Lapsuuden kodissa oli perinteenä valaa tinaa. Oli sellainen petroolikeitin, jolla äiti keitteli jopa kahvia ja lämmitti vettä kun ei hellaan viitsinyt tulta laittaa. Silloin ei mökissämme ollut vielä sähköjä.
Oli niitä hevosenkenkätinoja ja niitä sitten valelimme ja urkimme hihat märkinä vesiämpärin pohjalta. Sitten valoa vasten muka möykkyä silmäiltiin. No olisi se hupia tavallaan kun porukkaa kokoontui viettämään tinan valajaisia.
Nyt en kyllä moista taikauskoa edes leikkimielessä harrasta ja en silmäile horoskooppeja.
Eiköhän tulevaisuus ole Luojan ja terveen harkinnan ja valintojen varassa. Se riittää minulle.Samaisia ennustuksia meilläkin siskot harrastivat. Seudulla ei ollut verkkovirtaa, joten puilla lämpiävä liesi toimi. Petroli lampun valossa saatiin tinasta varjokuvia, joista voi ennustaa mitä halusi.
- Nimimerkki_ON
Tinoille on parempaakin käyttöä kun tuollainen taikausko.
Joten, ennustan että Audin takapenkillä alkaa yks sun toinen miettimään virkamiehen uraa.Virkoja on pidelty ja ennustusten jälkeen tina on uusiokäytetty vaikkapa maitosiivilän pohjaan juotettu uusi verkko.
- huhhuhkahvia
Ennustan että korppis täyttää 70 vuotta ja pistää meidät kaikki tiskaamaan kahviastiansa, käsin!
- minä.en.tiskaa
En tulisi toimeen ilman tiskikonetta vaikka olen yksineläjä.
minä.en.tiskaa kirjoitti:
En tulisi toimeen ilman tiskikonetta vaikka olen yksineläjä.
On minullakin "huuhtelukone" pahimmat liat astioista olen astioista poistanut käsin.
arvo.e kirjoitti:
On minullakin "huuhtelukone" pahimmat liat astioista olen astioista poistanut käsin.
Mökilläni ei ole vesijohtoliittymää, joten yli 20- vuotta on syntymäpäiväjuhlien astiat pesty käsin. Kertakäyttöastioita en juhlissani käytä. Miksiköhän se on ongelma? Ei astianpesukoneelle ole ostostarvetta eikä sen puute ole minulle ongelma tai milloinkaan juhliani pilannut 😉 Voin vain kuvitella sitä hässäkkää jos sähköt ovat poikki talouksissa joissa elämä pyörii astiapesukoneen ympärillä 😆
korppis kirjoitti:
Mökilläni ei ole vesijohtoliittymää, joten yli 20- vuotta on syntymäpäiväjuhlien astiat pesty käsin. Kertakäyttöastioita en juhlissani käytä. Miksiköhän se on ongelma? Ei astianpesukoneelle ole ostostarvetta eikä sen puute ole minulle ongelma tai milloinkaan juhliani pilannut 😉 Voin vain kuvitella sitä hässäkkää jos sähköt ovat poikki talouksissa joissa elämä pyörii astiapesukoneen ympärillä 😆
Asuin Karjalassa huoruuteni. Ei sähköä, eikä vesijohtoa, eikä viemäriä. Aamulla puita lieteen ja kaivosta vettä noutamaan. Aikanaan liesi lämpeni ja kahvi valmistui. Öljylampun valossa aamukahvi.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Meillä sama "vika" eli ei ole vesijohtoja mutta on kaivo ja järvi mökin kupeessa. Sisällä voi tiskata kun on tiskialtaat sun muut, mutta vesi kannetaan kaivosta; ei ole juomakelpoista vaikka on kristallinkirkasta ja jääkylmää.
Mökki on turvasatamamme jos tulee sähkökatkoksia tai muita konflikteja
- suvenelli1
Mä taidan tehdä lupauksen, että koetan saada noita reisilihaksiani vähän kasvamaan tai ei ne kasva, mutta pitää ainakin tässä kunnossa.
"Mä taidan tehdä lupauksen,"
Minäkin teen aina lupauksen jostain, joka joskus kestää, mutta usein valuu pois viimeistään helmikuussa.
On niitä tinojakin joskus valettu ja uskottu rahantuloon, kun röpelöinen tina on valahtanut ämpärin pohjalle, mutta sinne on tainneet rahatkin huveta, kun ei ole "pintaan nousseet":)
Nyt olisi "mietintämyssyssä" mitä lupaan, jonka lupauksen tulisin toteuttamaan.
Kuntosali olisi yksi, joka voisi vähentää tupakointia, mutta kaksi ei ilmeisesti onnistu, vai onnistuisiko?
Nyt on pakko ottaa tuo "hevosenkenkä" tina tuolta seinältä, joka on jo 10-vuotta siinä ollut.
Jos nyt lataan kaikki uskoni ja taikavoimat, että "tämä tina" on määräävä kohtaloni, niin uskonko siihen sittenkään? No en tietenkään ja siinä se asian ydin onkin. Minä en usko.- suvenelli1
Kristiina23 kirjoitti:
Minäkin teen aina lupauksen jostain, joka joskus kestää, mutta usein valuu pois viimeistään helmikuussa.
On niitä tinojakin joskus valettu ja uskottu rahantuloon, kun röpelöinen tina on valahtanut ämpärin pohjalle, mutta sinne on tainneet rahatkin huveta, kun ei ole "pintaan nousseet":)
Kuntosali olisi yksi, joka voisi vähentää tupakointia, mutta kaksi ei ilmeisesti onnistu, vai onnistuisiko?
Nyt on pakko ottaa tuo "hevosenkenkä" tina tuolta seinältä, joka on jo 10-vuotta siinä ollut.
Jos nyt lataan kaikki uskoni ja taikavoimat, että "tämä tina" on määräävä kohtaloni, niin uskonko siihen sittenkään? No en tietenkään ja siinä se asian ydin onkin. Minä en usko.Mitäpä jos kokeilisit, eihän sitä koskaan tiedä.
Sitä mietin, että täytyykö olla joku haave, että tinasta näkee juuri sen tulevaisuuden ja alitajunta alkaa sit toteuttamaan. Kristiina23 kirjoitti:
Jos nyt lataan kaikki uskoni ja taikavoimat, että "tämä tina" on määräävä kohtaloni, niin uskonko siihen sittenkään? No en tietenkään ja siinä se asian ydin onkin. Minä en usko.Tupakanpoltto loppuu kun ei tupakoi, niin yksinkertaista se on.
korppis kirjoitti:
Tupakanpoltto loppuu kun ei tupakoi, niin yksinkertaista se on.
Minäkin päätin lopettaa tupakoinnin - kunnes muistin, etten ole aloittanutkaan.
Tinaa valetaan ja varjokuvaa tirkistellään, matkaa tuleetai remonttia tehdään ja se röpelöiskä siellä ämpärin pohjassa ja tinan pinnassa tulkitaan vain rahaksi, ja jos sulan tinan oikein osaa sinne ämpäriin heittää, niin rahaa tulee...
muitakin temppuja tehdään, kahvikuppien alle piilotellaan milloin mitäkin ja se vasta on totuudellinen ennustus, ainakin aikaisemmin ollut... niin ja kahvinporoistakin joku porukasta aina osaa lukea vaikka mitä... meneekö elämä hyvin vai ihanko persiilleen ensi vuonna menee...
Korteista ennustetaan, tavallisen korttipakan korteista katsellaan, mitä on jäänyt taakse ja mitä on sylissä ja edessä ja tulossa , ketä pitää väistellä ja ketä rakastaa...kortit ne vasta kaiken kertoo...
Uudenvuoden aattoon on kasautunut monta merkityksellistä asiaa elämäni varrella ja vieläkin se vie mennessään... muinoin on uudenvuodenaattona menty naimisiin ...nykyään vaan sotkennutaan projekteihin... enää vain neljä yötä...Ennustusten lisäksi uusi vuosi on myös lupauksia
Uskaltaisikohan tästä listasta napata mahdollisimman monta,
oikeastaan voisin kaikkia muita koettaa yrittää lupailla kokeilla noudatella jne
mutta toi naimisiin meno ei sovi tälläiselle yksineläjälle lain,
onneksi siinä kohtaa oli vaihtoehtojakin.
http://www.aamulehti.fi/ihmiset/pelkaatko-alzheimerin-tautia-mene-naimisiin-ja-juo-omenamehua-tautia-voi-ehkaista-monella-tavalla-24160153/- suvenelli1
Niin, ei naimisiin, eikä viinietikkaa, korkeintaa pari tippa balsamicoa joskus.
Aamulehden juttu oli erinomainen. Kaikkien eläkeläisten pitäisi saada siitä moniste. Terveellisten elämäntapojen "katekismus". Uskon ohjeisiin ja parempaan elämään niiden avulla. Kiitos!
- suvenelli1
arvo.e kirjoitti:
Aamulehden juttu oli erinomainen. Kaikkien eläkeläisten pitäisi saada siitä moniste. Terveellisten elämäntapojen "katekismus". Uskon ohjeisiin ja parempaan elämään niiden avulla. Kiitos!
Arvo Arvo laita linkki! Arvostaisin :)
- suvenelli1
Johan alkaa postiloota ropista :)
Etsin tuota Aamulehden artikkelia enkä löytänyt.
Tykkäisin omasta katekismuksesta, sehän olisi kuin mantra. - suvenelli1
suvenelli1 kirjoitti:
Johan alkaa postiloota ropista :)
Etsin tuota Aamulehden artikkelia enkä löytänyt.
Tykkäisin omasta katekismuksesta, sehän olisi kuin mantra.Nyt mä vasta hokasin, että tarkoitit tuota rosaliiinin laittamaa linkkiä :))
Voi pyhä yksinkertaisuuteni! suvenelli1 kirjoitti:
Nyt mä vasta hokasin, että tarkoitit tuota rosaliiinin laittamaa linkkiä :))
Voi pyhä yksinkertaisuuteni!Eikös ollutkin erinomaiset neuvot Aamulehdessä. Oli pitkä koodi, jonka siirtäminen olisi ollut vaikeaa. Hyvä, että löysit.
- suvenelli1
arvo.e kirjoitti:
Eikös ollutkin erinomaiset neuvot Aamulehdessä. Oli pitkä koodi, jonka siirtäminen olisi ollut vaikeaa. Hyvä, että löysit.
Oli kyllä ja eikä mahdotonta toteuttaa.
Aivojumppaan mun täytyy paneutua erityisesti.
Miten lie noi hoksottimetkin ruostuu vanhetessa. suvenelli1 kirjoitti:
Oli kyllä ja eikä mahdotonta toteuttaa.
Aivojumppaan mun täytyy paneutua erityisesti.
Miten lie noi hoksottimetkin ruostuu vanhetessa.Sudokut piristävät ajatuksia. Myös ihmisten pariin liikkeelle meno auttaa.
Taidanpa pysytellä tässä kommentissani:
"Odotellaan nyt uutta-vuotta.
Vihtahan on Joulu.
.
Luultavasti minä menen vanhoilla.
Viime-vuotisilla ennustuksilla."
-
Nimmari flegmaatti kertoo kuitenkin terveydestä ja painon-nostosta.
Kyllästymiseen saakka.
H.- kahfihammas
Suomessa aletaan viljelemän kahvia
- eppu2
Ilman muuta valetaan ja varjokuvista katsotaan. Tulkinta tehdään ihan oman mielen mukaan. Kun sen niin tekee, saa mieleisensä.
Lupauksia on turha tehdä, jos dementia iskee, niin mitäs virkaa niillä on. En taida tinaleikkiä leikkiä. Mutta vakavasti harkitsen elämäntapoihin jotain virkistävää muutosta. Yksi on ylitse muiden, pikku ulkoilutuokio liikunnan merkeissä, päivittäin. Koira oli siinä mestari 😊🐾
Ottaisin koiran vaan en uskalla, se sitoo liiaksi ja sen tulevaisuus minun koirana voi olla epävarmaa. Minua huolettaa sen ressukan tulevaisuus enemmän kun oma. Maailma on välillä ikävä paikka ihmiselle kuin myös koiralle. 🙄
Järkevä päätös. Paritalon toisessa päädyssä asuva tytär hankki koiran ja sanouduin pois sen huollosta. Mukava lempeä ja leikkisä koira. Kuitenkin vietän eläkepäiviä mieluummin ilman koiraa.
No ei valeta, minen ala joutavia leikkimään ja olemattomia varjokuvissa näkemään.
Pystyn kuvittelemaan mitä vaan ilman tinojakin.- suvenelli1
Jossain ennustuksessa oli, että Etelä-Suomeenkin tulee -20 asteen pakkaset. En ole vielä päässyt kokeilemaan kestääkö nilkkani luistelua, sitä niin toivon, luistelua vesseleiden kanssa.
En tullut kysyneeksi veljeltäni onko Päijänne jäässä, no sen näen huomenna. - KokeilkaaVaikka
Valakaa mieluummin puoli desilitraa sulatettua sokeria kuin lyijypitoista ongelmajätettä, tinakenkiä.
- vanahatina
Tuotapa justiin minäki ajattelin että ongelmajätettähän se tina on. Eli jääköön valamatta.
Tosta sokerijutusta en ole kuullutkaan...mielenkiintoista!!! - Anonyymi
vanahatina kirjoitti:
Tuotapa justiin minäki ajattelin että ongelmajätettähän se tina on. Eli jääköön valamatta.
Tosta sokerijutusta en ole kuullutkaan...mielenkiintoista!!!Kuse hankeen ja tarkastele tulevaisuutesi siitä, ei paskempaa , Luulisin.
- EnnusTaja2
Uudenvuoden lupaukset on kuin politiikkaa..Ensin luvataan mutta siihen se sitten jääkin
- taloi
Toivon nousua maailman taloudessa ja sotien loppumista, samoin auttamisen loppumista kaikilla tahoilla, koska auttaminen kokonaisuudessa saa aikaa vain suuremman auttamisen jolle ei koskaan tule loppua, koskien maittein sisäistä auttamista samoin.
Lehmä on suurin maailman ilman saastuttaja, sitä vastaan voi laskea kaikki muut!!!! "Ensivuonna tuohikuussa kun aidanseipäät kukkii"
"Saapas näkköö mitä tääpäs tekköö"
"Ei mikkää o niin lämpöne ku paeta, eikä mikkää o niin hyvä ku äet"
😊"Mikä naurulla aletaan, se itkulla päätetään😢Muistelen mainitsemaasi tunnelmaa aamu maitoa "hörppiessä". Kyl lämmin tuore tissimaito parempaa oll.
- henrjii
jos ei uutenavuotena saa maitua, niin tuskipa loppiaisena tulee hiihdeltyä
- saastuttaja
Kuulin tänä aamuna radiosta että uudenvuoden tinassa on 90% lyijyä.
- Tavuviiva
En tee mitään lupauksia. Vuosi 2017 on jokseenkin yhtä pitkä kuin aikaisemmat. Tinat pysyvät kaupassa, enkä tule olemaan tinassa.
Mielenkiintoisempaa on yllättää itsensä yks ja kaks keskellä vuotta tekevänsä jotain. Lupailu on lepsua touhua.
Ja erittäin hienosti voi myös väkevän päätöksen pyörtää.
Ei temppu eikä mikään.
Jossain joku kirjoitti neljän tien risteyksessä, mutta eiks sinne mennä Juhanina. Mikähän muuten olisi taikojen teon kannalta paras neljän tien risteys, jos lähtis vaikka 3 sepän patsaalta suunnistamaan...Suunnittelin juuri 3 sepän patsaan läheltä suunnistaa ensi yönä Pitäjänmäkeen päin. Ei jää autojen alle (Mannerheimintie suljettu). Kuitenkin pukeutuneena ja ilotulituksia ja tanhuavaa väkeä katsellen.
- Tavuviiva
arvo.e kirjoitti:
Suunnittelin juuri 3 sepän patsaan läheltä suunnistaa ensi yönä Pitäjänmäkeen päin. Ei jää autojen alle (Mannerheimintie suljettu). Kuitenkin pukeutuneena ja ilotulituksia ja tanhuavaa väkeä katsellen.
Mä oon vielä joulunviettomatkalla ja vaihdan vuoden jälkipolvien kanssa. Mr Influenssa tai kuten fiksusti ilmaistaan Mr Wirus on ottanut meistä vahvan otteen. Lähtö viivästynyt päivä päivältä.
Melkoisen vaelluksen sitten aiot Sepiltä Pitskuun. Villapaitaa..
Taitaa siinä matkan varrella olla puolimatkan krouveja.
Botta oli kova sana. Lapseni isän kohtasin siellä. Hymyili, mokoma. Hymyili liikaa, mokoma. Tosin oli kesä. Taisi Jussi and the Boys esiintyä. Jorattiin juu, tottakai. Hymyiltiin. Se oli se klik.
Kuinkahan moni aikuisista ihmisistä tosissaan uskoo että Stadin liikenteen pakko-pysäyttämisen tarkoitus on juhlia Itsenäisyys-päivää?
-
Minä uskon vaakkaasti että viher-vasemmiston tarkoitus on Stadin johdon tuella näyttää pitkää nenää yksityis-autoilulle.
Isku-lauseenaan:
Stadin keskusta ikuisille opiskelijoille ja pussi-kaljalle!
Ooppera ja teatterit ilmaisiksi!
Maa-talous-tukien kohdistus uusiksi!
-
Kansalaiset!
Asioikaa aina keskustojen ulko-puolisilla marketeilla.
Antakaa keskustojen kuolla, koska niin paljon sitä haluavat.
H.- Siilimuorikka3
Stadin liikenteen näytti pakkopysäyttäneen joku siilitiellä kertoo uutiset.
Siilimuorikka3 kirjoitti:
Stadin liikenteen näytti pakkopysäyttäneen joku siilitiellä kertoo uutiset.
Siilimuorin Siilitiellä on kaahannut kohtauksen saanut rottakuski. Hui
Keskustankauppiaita kurittamaan kaikki ostoksille Kuusamoon niin bensakauppiaatkin voivat hyvin.
- mimmimum-..mi
Uusi vuosi ja uudet kujeet....lehdessä kiinnitti huomioni uuteen ammattinimikkeeseen ...turvamyyjä....turvallisuus koulutus ja myyjä....samassa paketissa...isommilla paikkakunnilla jo on muutamia...erottuu mustasta asusta ja totisesta naamasta....pitäisi lähteä tästä kaupoille....kun keksisi jotain hyvää ja maistuvaa masulle...
- suvenelli1
Mä tulin siihen tulokseen, että näytän vain varjokuvia seinälle. Keskisormea menevälle vuodelle ja peukkua tulevalle.
Taaaaskin ostin padan vaikka sen sytytys on aina yhtä pelottavaa, miksi, jotenkin vaan haluan nähdä miltä juuri minun patani näyttää 😊
Varmaan joku rohkea mies sytyttää sen, taas.
Hyvää Uutta Vuotta 2017 kaikille 60 palstalaisille. 🎇🎶Hieno ilotulitus oli täällä, kiva oli katsella ja olin iloinen että otin osaa ostamalla myös itse sen padan (dynastian) se oli upea. Katsoin
Illallinen yhdelle ja siinä se aatto meni. Suomi100 konserttia tuli telkasta, lähinnä nuorison makuun, pääasia että on ääntä ilmassa, se on vuodenvaihteen tarkoitus. Nyt se alkoi, rappujen kävely, en käytä hissiä muuten kun suuremmissa taakoissa. Siis kolmanteen kerrokseen kipin kapin. Eilen jo kävelin enkä juurikaan hengästynyt, loppuvuodesta jos luoja suo kipaisen ne kuin perhonen ☺️
- Tavuviiva
Hyvää Uutta Vuotta!
- tööttt
Hyvää uutta vuotta ja kiitoksia kaikille
- jotka jaksoivat olla ystävällisiä
- kukasta ja kortista
- mielenterveys- ja terveyskeskuksen väelle
- ja etenkin hammaslääkärille ja sh-hoitajalle, jotka nnistuivat poistamaaan
kurkkuuni koteloituneen luodin.
Hiukan helpotti oloa ja kipua vähemmän. - mimmimum-..mi
Uusi vuosi tuokoon taikaa....iloa ja onnen aikaa...valon pisaroita...pienen pieniä pipanoita....Hyvää Uutta vuotta kaikille teille kanssa kulkijoille....ihania olette....
- tuntematon.on
Hyvää uutta vuotta kaikille !
- suvenelli1
Hyvää uutta vuotta!
- Anonyymi
Eipä tulevaa voi ennustaa, voi vain arvailla ja toki voi viedä omaan tulevaisuuteensa paljonkin, sinällään siis omaan tulevaisuuteen voi vaikuttaa esim.päätöksillään tai valinnoillaan.
Minä valitsen tänä vuonna eläkkeelle lähdön. En ihan alkuvuonna mutta piakkoin. Teen myös jonkin verran töitä eläkkeellä ollessani kun niitä on rutkasti tarjolla. Nautin lisääntyneestä vapaa-ajasta ja aion mm. leipoa leipäni itse. - Anonyymi
Todennäköisesti elämä jatkuu ja negatiiviset uutiset tappoineen päivineen jatkaa tulvimistaan.
- Anonyymi
Teknik sanoo ryssä kun atomipommit räjähtää omissa siiloissaan :D
Pravda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55902- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759