Itse juon vain maltilliset 36pulloa olutta tänään ja otan iisisti. Eka täytyy suorittaa velvoitteet ennen juopottelua eli joulun viettoa ruokapöydässä yms. Sen jälkeen kiireellä ryyppäämään.
Pahoittelisin jo valmiiksi humalaista käytöstäni muuten mutta kun se on mukavaa juovuksissa kirjoitella kauheuksia pitkin internettiä ja sen takia en myöskään koskaan kadu sitä.
Mitä raaempaa tekstiä tulee niin sen parempi! Tämän illan teema voisi olla oikein kunnon raakalaismainen vihapuhe jonka johdosta yp:llä on töitä ja suvakeilla pyörii tonttulakki päässä terveisin joulu_timppa
Kauhallista joulua ja vittumaista uuttavuotta
20
347
Vastaukset
- tänään.iisisti
Itse tyydyn vain pullolliseen minttuviinaa ja lavalliseen nelosolutta ruokajuomat tietenkin.
- Patukka-Poika
Oikein. Itsekin jouluaaton kunniaksi ajattelin juoda useammankin kaljan. Meinasin käydä ihan Alkossa tänään mutta tuo lähi-Alko olikin kiinni. Unohdin, että jouluaattona Alkot ovat kiinni.
Se viesti lähti niinku Aki Sirkesalo rantatuolista!
- asdfh443
Pidän tästä santun tyylistä 😊
- kylmis.mielessäin
Mites Kylmis?
Mahtaa juhlia joulua kotona. Valot palo pirtissä kun tulin äsken kotia. Nyt rivakka ranneliike ja sen jälkeen olvia nuppiin ja nuppi jumiin. Huomenna uudestaan
Okei. Palsta on oma pieni yhteisö ja voin jakaa korteni kekoon. Jos on halukkaita niin tänä yönä saa soittaa 045 148 3993 num niin saunis voi terapioda
- WTF_
Jätkä on hullumpi, kuin Kylmis. Olet jakanut osoitteesi ja nyt jopa puhelinnumerosikin näille kaikille palstan sekopäille.
- Haukan
Ehkä saunis tietää, et palstan kävijämäärä on varsin vähäinen ja riskit häirikköpuheluille on aika pieni.
En kyllä soita, kun kuiteski jäljittää välittömästi vaikka soittaa tuntemattomasta. Haukan kirjoitti:
Ehkä saunis tietää, et palstan kävijämäärä on varsin vähäinen ja riskit häirikköpuheluille on aika pieni.
En kyllä soita, kun kuiteski jäljittää välittömästi vaikka soittaa tuntemattomasta.Mitä siitä muka tapahtuisi? Joka kerta kun soitan johonkin näkyy mun numero niin mitä vitun väliä. Luuletko että kukaan on tulossa tekemään ovihyökkäystä ja mitä se puh num nyt siihen vaikuttaa kun täällä kaikki tietää mun osoitteenkin. Häirikköpuhelujen takia voi laittaa yöksi älä häiritse tilan päälle
- Pitkämuisti
sauna_timppa kirjoitti:
Mitä siitä muka tapahtuisi? Joka kerta kun soitan johonkin näkyy mun numero niin mitä vitun väliä. Luuletko että kukaan on tulossa tekemään ovihyökkäystä ja mitä se puh num nyt siihen vaikuttaa kun täällä kaikki tietää mun osoitteenkin. Häirikköpuhelujen takia voi laittaa yöksi älä häiritse tilan päälle
Ennen tupakointia ja Venlafaxinia Kylmis sekoili palstalla paljastaen aika melkoisesti itsestään. Sai kärsiä ja jopa soitella eri tahoille, oikoessaan häiriköiden aikaansaannoksia.
Vannoi tappavansa Jaakko Männistön -75, kun saa kynsiinsä.
- tuurideeku
Satunnaisena ohilukijana onnittelen jos 36 pulloa/tölkkiä tärkkelysolutta meni alas.
Silloin täytyy olla jo puristi oluen juoja.
Itse olen reilun laatikon kipannut joskus, mutta onhan siihen edes jallua otettava välillä :P - tenukeppi11
AMATÖÖRI. Tosiäijien alkupala.
- Saunis_modeksi_Ry
Saunis modeksi Ry. Ei kuulemma suostu, mutta eihän sitä hommaa tarvitsisi tehdä kuin silloin, kun huvittaa, kun ei siitä maksetakaan mitään.
Kylmis väitti, että Sauna_Timppa hoitaisi hommansa just siten, mitä palsta kaipaakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994