Kauhallista joulua ja vittumaista uuttavuotta

Itse juon vain maltilliset 36pulloa olutta tänään ja otan iisisti. Eka täytyy suorittaa velvoitteet ennen juopottelua eli joulun viettoa ruokapöydässä yms. Sen jälkeen kiireellä ryyppäämään.

Pahoittelisin jo valmiiksi humalaista käytöstäni muuten mutta kun se on mukavaa juovuksissa kirjoitella kauheuksia pitkin internettiä ja sen takia en myöskään koskaan kadu sitä.

Mitä raaempaa tekstiä tulee niin sen parempi! Tämän illan teema voisi olla oikein kunnon raakalaismainen vihapuhe jonka johdosta yp:llä on töitä ja suvakeilla pyörii tonttulakki päässä terveisin joulu_timppa

20

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään.iisisti

      Itse tyydyn vain pullolliseen minttuviinaa ja lavalliseen nelosolutta ruokajuomat tietenkin.

    • Patukka-Poika

      Oikein. Itsekin jouluaaton kunniaksi ajattelin juoda useammankin kaljan. Meinasin käydä ihan Alkossa tänään mutta tuo lähi-Alko olikin kiinni. Unohdin, että jouluaattona Alkot ovat kiinni.

    • Se viesti lähti niinku Aki Sirkesalo rantatuolista!

    • asdfh443

      Pidän tästä santun tyylistä 😊

    • kylmis.mielessäin

      Mites Kylmis?

      • Mahtaa juhlia joulua kotona. Valot palo pirtissä kun tulin äsken kotia. Nyt rivakka ranneliike ja sen jälkeen olvia nuppiin ja nuppi jumiin. Huomenna uudestaan


    • Okei. Palsta on oma pieni yhteisö ja voin jakaa korteni kekoon. Jos on halukkaita niin tänä yönä saa soittaa 045 148 3993 num niin saunis voi terapioda

      • WTF_

        Jätkä on hullumpi, kuin Kylmis. Olet jakanut osoitteesi ja nyt jopa puhelinnumerosikin näille kaikille palstan sekopäille.


      • Haukan

        Ehkä saunis tietää, et palstan kävijämäärä on varsin vähäinen ja riskit häirikköpuheluille on aika pieni.

        En kyllä soita, kun kuiteski jäljittää välittömästi vaikka soittaa tuntemattomasta.


      • Haukan kirjoitti:

        Ehkä saunis tietää, et palstan kävijämäärä on varsin vähäinen ja riskit häirikköpuheluille on aika pieni.

        En kyllä soita, kun kuiteski jäljittää välittömästi vaikka soittaa tuntemattomasta.

        Mitä siitä muka tapahtuisi? Joka kerta kun soitan johonkin näkyy mun numero niin mitä vitun väliä. Luuletko että kukaan on tulossa tekemään ovihyökkäystä ja mitä se puh num nyt siihen vaikuttaa kun täällä kaikki tietää mun osoitteenkin. Häirikköpuhelujen takia voi laittaa yöksi älä häiritse tilan päälle


      • Pitkämuisti
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mitä siitä muka tapahtuisi? Joka kerta kun soitan johonkin näkyy mun numero niin mitä vitun väliä. Luuletko että kukaan on tulossa tekemään ovihyökkäystä ja mitä se puh num nyt siihen vaikuttaa kun täällä kaikki tietää mun osoitteenkin. Häirikköpuhelujen takia voi laittaa yöksi älä häiritse tilan päälle

        Ennen tupakointia ja Venlafaxinia Kylmis sekoili palstalla paljastaen aika melkoisesti itsestään. Sai kärsiä ja jopa soitella eri tahoille, oikoessaan häiriköiden aikaansaannoksia.

        Vannoi tappavansa Jaakko Männistön -75, kun saa kynsiinsä.


    • tuurideeku

      Satunnaisena ohilukijana onnittelen jos 36 pulloa/tölkkiä tärkkelysolutta meni alas.
      Silloin täytyy olla jo puristi oluen juoja.
      Itse olen reilun laatikon kipannut joskus, mutta onhan siihen edes jallua otettava välillä :P

      • Kerran hörppäsin 39 enkä omasta mielestä juonut paljon. Aamulla laskin että no joo


    • tenukeppi11

      AMATÖÖRI. Tosiäijien alkupala.

      • Niin mutta sinä ootkin hurjaukko


    • Saunis_modeksi_Ry

      Saunis modeksi Ry. Ei kuulemma suostu, mutta eihän sitä hommaa tarvitsisi tehdä kuin silloin, kun huvittaa, kun ei siitä maksetakaan mitään.

      Kylmis väitti, että Sauna_Timppa hoitaisi hommansa just siten, mitä palsta kaipaakin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2561
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1642
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1016
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    Aihe