Suomessa on ollut vuosikausia maahanmuuttajia. Mutta nyt kun tänne on tullut muslimeita on yhtekkiä kansa rasistista,mutta kertokaapas te miksi nyt näin?
Vihapuhetta
4
124
Vastaukset
Tietoa liikkuu nykyään about millisekunnin vauhtia eikä sitä enää rajoiteta.
Yllättävää on se että totuudet ovat nykyään vihapuhetta varsinkin valtamedian mielestä mutta heillähän ei enää valtaa pimittää joka on hyvin hauska efekti.
Hauskaa on myös se että vaihtoehtomediat yritetään lakkauttaa mutta siinähän ei enää onnistuta pitäisi lakkauttaa myös Facebook.Mun kaverin kaveri piti tätä mv-lehteä ja sit suvakit uhkas polttaa talon siltä niin se mun kaveri muutti sen ja parin muun kans ulkomaille
- Patukka-Poika
Jaaha. Täällä näköjään poistellaan viestejäkin salamavauhtia.
Kuten kuitenkin jo kirjoitin niin Angela Merkel on melkeinpä suurin syy siihen, että Lähi-Idän kansalaisia otetaan tännekin. Suurin osa Suomalaisista on aina ollut tietoisia siitä, että muslimeista on haittaa. Internetin valtakauden aikana sairaalloinen suvaitsevaisuus on vain saanut liikaa "jalansijaa". Suomenkin päättäjät ja valtamedia ovat astuneet siihen ansaan.
Onneksi kuitenkin suurin osa Suomalaisista ovat järjissään, valitettavasti päättäjät eivät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984