Hei,
Olen jo melkein 2kk ollut ''kipeä''. Ihan älyttömän väsynyt, ei jaksa edes sängystä nousta. Leposyke on koholla ja kun liikun pomppaa syke taivaisiin. Kaikkia muita oireitakin on kuten koko kehon tärinä 24/7, kylmä ja samaan aikaan kuumottaa naama, hikoilu, lievää masentuneisuutta ( olen normaalisti superiloinen ja kaikintavoin tyytyväinen elämääni). Tukkaa on lähtenyt jo 1/4 päästä. Olen nyt käynyt 7 kertaa lääkärillä ja aina ottavat lisää verikokeita, virtanäytteitä, ekg on ok, keuhkot ok.. En enään tiedä mitä tehdä kun itse tietää että joku on vialla kun ei pysty edes kävelemään kun väsyy ja normaalisti juoksen maratoneja. Nyt siis en ole tehnyt yhtään mitään urheilua kahteen kuukauteen kun ei ole vain pystynyt. Viime verikokeissa näkyi L-Mon lievästi koholla, E-MCH lievästi koholla sekä B-eryt matala sekä P-Krea 71 mutta
Lausunto: Pt-GFReEPI: 103, mitäköhän tarkoittaa?
Olisin todella kiitollinen jos joku asiasta tietävä voisi kertoa mielipiteensä.
Hyvää joulua!
Jokin vialla
6
852
Vastaukset
- beethooven
Kaamos on nyt Suomessa ja olutta menee melkoisesti jotta päästähän kaikkein pahimman yli vielä joten kuten?
- Tietämätön1
eipä nyt oikein voi kaamoksen piikkiin pistää kun ulkomailla asun ja aina aurinkoista
- tämäauttaa
Tietämätön1 kirjoitti:
eipä nyt oikein voi kaamoksen piikkiin pistää kun ulkomailla asun ja aina aurinkoista
Voi sen silti panna kaamoksen piikkiin! Laita vaan. Ostat kaamospilleriä (c-vita) ja sitten nouset sängystä, peset hampaat ja kampaat tukan.
Kengät jalkaan (oikein tai väärinpäin) ja käppäilemään pihalle.
Juot vettä tietenkin ja laulat finlandiahymniä kävellessä.
- ykskakskoletsii
Ensimmäisenä tulivat mieleen kilpirauhasongelmat, mutta kai ne arvot on tutkittu. Sitten tuli mieleen ylikunto. Ja kolmatta seikkaa saavat lääkärit etsiä kunnes löytävät.
- tietämätön1
On kiprirauhaisarvot tutkittu ja kaikki ok. En haluaisi 'tyytyä' diagnoosiin ylikunto. Huomaan jonkin olevan pahasti vialla ja kun verikokeiden tulokset eivät ole täydelliset niin jää vaivaamaan että onkohan nyt kuitenkin jokin jos tyytyy siihen ajatukseen että ''vain'' ylikunto. Edellisissä verikokeissa kalsium arvot olivat koholla mutta nyt viime kokeissa olivat ne juuri ja juuri viitearvojen sisällä. Kalsiumhan EI SAA olla koholla..
- ptgfreepi
GLOMERULUSSUODOS NOPEUS,siis tutkittu munuaisten toimintaa.katsopa oma sotesta tuloksesi ja viitearvot.niillä pääset ainakin vähän eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708