Pettymys..

V-ladimir

Joulupukki ei tuonutkaan Lada Nivaa mulle. Kenelle minun Breeznevi mahtoi joulua, oottako nähneet ?

6

209

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyihän_se

Peräkylän lautabaarissa Jokkeri kertoi, että hänen pihalleen ilmeistyi jouluna Lada Niva. yhdessä kylän miesten kanssa se lapioitiin traktorin lavalle ja haudattiin syvälle suohon.

• Runko_se_oikea

Sinne kaikkien poloisten jatkoksi ? Suuri virhe !

• löytyihän_se

Eihän siellä poloisia Ladoja ollut vielä kuin kolme.

• Retrotykki

No suohon vanhat toimimattomat ladat odottamaan arvon nousua! Tiedattekos etta juuri suossa teras ei ruostu! Siella kori ja muut raudat odottaa tulevaisuuden mobilisteja!

Tasta on todisteena todella hyvakuntoisia autonkoreja restauroitu museo autoiksi, Tiedan sen kun harrastan vanhoja autoja SAHK:n mobilisti kerhossa!

Kokeilin tuota kerran itsekin pellinpalalla liitettyna vaijeriin... Siella se oli n.5v ja vari oli muuttunut pinnassa mustaksi, mutta ruostumista ei ollut tapahtunut!

Suo nimittain syo vedesta kaiken hapen, juuri sen joka ruostuttaa!

Sori, kun aan ja oon pisteet puuttuu... Venajan tietokoneessa ei niita loydy...

• löytyihän_se

Ladat olivat valmiiksi niin paksussa ruosteessa, että ne häviävät kokonaan parissa vuodessa.

• Retrotykki

Onko se sitten se kuuluisa hehkulamppu huijaus? Se on kyllä totta että samara alkaa lahota käsiin! No onneksi uusi tuloo kohta tilalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      472
      2090
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      163
      1377
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      79
      1253
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      95
      1224
    5. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      188
      1184
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1157
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      101
      805
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      58
      776
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      47
      753
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    Aihe