Joulupukki ei tuonutkaan Lada Nivaa mulle. Kenelle minun Breeznevi mahtoi joulua, oottako nähneet ?
Pettymys..
6
155
Vastaukset
- löytyihän_se
Peräkylän lautabaarissa Jokkeri kertoi, että hänen pihalleen ilmeistyi jouluna Lada Niva. yhdessä kylän miesten kanssa se lapioitiin traktorin lavalle ja haudattiin syvälle suohon.
- Runko_se_oikea
Sinne kaikkien poloisten jatkoksi ? Suuri virhe !
- löytyihän_se
Eihän siellä poloisia Ladoja ollut vielä kuin kolme.
- Retrotykki
No suohon vanhat toimimattomat ladat odottamaan arvon nousua! Tiedattekos etta juuri suossa teras ei ruostu! Siella kori ja muut raudat odottaa tulevaisuuden mobilisteja!
Tasta on todisteena todella hyvakuntoisia autonkoreja restauroitu museo autoiksi, Tiedan sen kun harrastan vanhoja autoja SAHK:n mobilisti kerhossa!
Kokeilin tuota kerran itsekin pellinpalalla liitettyna vaijeriin... Siella se oli n.5v ja vari oli muuttunut pinnassa mustaksi, mutta ruostumista ei ollut tapahtunut!
Suo nimittain syo vedesta kaiken hapen, juuri sen joka ruostuttaa!
Sori, kun aan ja oon pisteet puuttuu... Venajan tietokoneessa ei niita loydy... - löytyihän_se
Ladat olivat valmiiksi niin paksussa ruosteessa, että ne häviävät kokonaan parissa vuodessa.
- Retrotykki
Onko se sitten se kuuluisa hehkulamppu huijaus? Se on kyllä totta että samara alkaa lahota käsiin! No onneksi uusi tuloo kohta tilalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465751Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553035- 1832655
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102351- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132079törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151766- 1461337
- 141289
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611163