Riettaat moottorikelkka poitsut

poitsut1

Joni soitti aamulla ja kysyi lähtisinkö hänen kanssaan kelkka-ajelulle. Vastasin oitis että tottakai lähden. Joni oli ihanan komea parikymppinen urheilijapoika jota aina olin ihaillut ja halunnut. Joni kelkkaili pihalle noin kymmenen aikaan aamu-päivällä. Hän oli pukeutunut oikein komeaan FXR kelkkapukuun joka oli minusta kiihoittavan näköinen hänen yllään. Itse vedin Skidoo takin ja housut ylleni ja niin olin valmis matkaan.

Istuin Jonin taakse hänen Skidoo kelkkaansa ja niin olin aivan kiinni tuossa ihanassa pojassa jota aina olin halunnut. Kysyin Jonilta että mihin laittaisin käteni jotta en putoisi kyydiltä kesken kaiken. Joni nauroi kypärän takaa ja sanoi että pidä vaan reilusti kiinni hänen reisistään. Minun kyrpä seisoi jo Skidoo housuissa ja harmittelin että tunteeko Joni seisokin hänen takkinsa selkämyksessään. Menin ihan kiinni Joniin ja tunsin kuinka kelkka heittelehti ja minun kyrpäni hankasi hänen selkäänsä vasten.

Joni kiihdytti vauhtia kun pääsimme kelkkauralle. Otin lujan otteen Jonin haaroista ja hivutin käsiäni aina vain lähemmäksi hänen haarojen väliään. Puristin Jonia lujasti itseäni vasten. Nautin täysillä, sillä viimeinkin tuo ihanan söpö ruskeasilmäinen komistus oli minun ja minun kyrpäni seisoi kivikovana Jonia vasten.

jatkuu....

12

2938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsut2

      ....Hetken kuluttua Joni pysäytti kelkan ja kysyi haluaisinko käydä läheisellä laavulla että hän oli ottanut makkaraa mukaan joten voisimme istua siellä ja paistaa makkaraa. Vastasin heti että: tottahan toki. Joni käynnisti kelkkansa ja nauroi ilkikurisesti että pidä vaan lujasti kii hänestä jotta et putoa välille.

      Lähdimme kohti umpihankea. Nyt todella päätin että pidän Jonista lujasti kiinni ja hetken kuluttua huomasin että käteni olivatkin hänen haarojen välissä. Minulla oli ohuet nahkahanskat vaan käsineinä joten tunsin Jonin kullin niiden läpi. Minua pelotti että mitähän Joni tekee kun huomaa temppuni. Kun mitään ei tapahtunut niin päätin että hyväilen "varkain" sormillani hänen kulliansa. Moottorikelkka ulvoi kun Joni kaasutti läpi ryteikön. Hieroin varovasti hänen kulliaan samalla kun kelkka pomppi sinne tänne ja eikä mennyt kauankaan kun huomasin että Jonin kulli jäykistyy ja jäykistyy. Joni ei näyttänyt siitä välittävän yhtään että entistä enemmän suorastaan hieroin hänen kulliaan hänen kelkkahousujensa läpi. Tunsin ihanan onnen hiipivän mieleeni. Tuo ihanan söpö ruskesilmäinen maailman ihanin poika oli nyt minun sylissäni. Kullini seisoi aivan täyttä. Kaikki unelmani olivat totta.

      Joni nousi seisomaan ja samalla huusi läpi kelkan metelin että tuossa oli se laavu mihin pysädymme. Joni sammutti kelkan. Minua pelotti vieläkin että mitenkähän Joni suhtauu minun "temppuuni". Joni riisui kelkkakypärän. Hän hymyili minulle ja hänen ilkikuriset ihanat ruskeat silmät tuikkivat minulle. "Perillä ollaan, tänne vaan" Joni sanoi ja kertoi että tulikin pitäisi saada aikaiseksi. Huomasin että hänen kyrpänsä jökötti vieläkin hänen kelkkahousuissaan. Hän näytti niin vitun kiihoittavalta kelkkapuvussaan että minun kyrpäni vaan jatkoi seisomistaankaiken aikaa. No se ei ainakaan Jonilta jäänyt huomaamatta sillä Skidoo housujeni etumus oli repeämäisillään. Ja mitä sitten tapahtui? Joni sanoo nauraen että päästetään kohta se kaveri sieltä vapauteen......

      jatkuu....

    • poitsut3

      ....Joni ryhtyi nuotion tekoon, hänen upean perseensä tuntui olevan jokapuolella yhtäaikaa. Päätin kiimassani mennä hänen taakseen koska hän seisoi ja nakkeli puita nuotioon. Otin häntä vyötäröltä kiinni ja painon hänen perseensä itseäni vasten. Ihanaa persettä vihdoinkin, joka ilta olin haaveillut tästä. Nyt päätin että toteutan kerrankin haaveeni. Puristin Jonia itseäni vasten ja minusta tuntui että kyrpäni räjähtää siihen paikkaan. Tämä ei voi olla totta! Minun Jonini oli vihdoinkin siinä sylissäni. Hankasin etumustani Jonin kelkkahousujen verhoamalle perseelle. Kyrpä luisteli omissa Skidoo housuissani räjähtämispisteessä. Sitten Joni sanoi:
      "Mennääkö istumaan tuonne laavun sisään laverille?" Joo mennään vaan, vastasin.

      Istuimme laavun sisälle aivan vierekkäin ja sitten Joni sanoi: Päästetäänkö nyt se kaveri vapauteen? Samalla Joni oli jo kiinni kelkkahousujeni vetoketjussa ja avasi sen.

      Häh, mitä: Joni sanoi: Eikö sulla todellakaan ole mitään alkkareita jalassa?

      Sydämeni löi pari ylimääräistä lyöntiä kun vastasin että ei ole. Minulla on vaan nämä Skidoo kelkkahousut jalassa koska nämä tuntuvat niin hyvälle kun kulli hankaa liukasta pintaa housujen sisällä niin se on vasta nautinto!

      Joni nauroi ja sanoi täytyypä ottaa käyttöön sekin konsti. Mutta nyt otetaan tämä kaveri ulos täältä ja tutkitaan mikä tätä vaivaa koska tämä on kuin rautakanki.

      Jonin ryhtyi työhön ja otti kullini rautaiseen otteeseensa.

      Olin kuin huumaantunut. Tuo ihana söpö poika josta olin jo pitkään haaveillut istui vieressäni ja puristeli kulliani. Juuri tuo poika josta olin joka ikinen ilta haaveillut sängyssäni oli nyt tuossa ja tämä kaikki oli totta.

      Joni saanko suudella sinua, sopertelin kuin huumaantuneena. Joni käänsi kasvonsa minua kohti ja hänen huulensa tuli koko ajan pikkuhiljaa lähemmäksi ja lähemmäksi.
      Huomasin että Joni halusi kiusoitella minua....viimein huulemme kohtasivat ja Joni työnsi kieltänsä suuuhuni, imin ahneesti hänen kieltään, välillä otin hänen ihanan täyteläiset huulensa ja imin niitä kuin hengenhädässä. Joni aloitti kullini runkkaamisen mutta samalla kun suutelimme purkauduin räjähdyksen omaisesti.
      Jonin ihana lämmin voimakas käsi tuntui kullini ympärillä samalla kun imin hänen kieltänsä, en voinut enää pidättää ja niin kaikki oli ohi parissa kolmessa minuutissa.

      Joni nauroi taas kerran minulle että ompas tämä kaveri tosi tulinen....


      ....jatkuu...

    • poitsut4

      .... Joni kävi lisäämässä nuotioon puita ja tuli nauraen takaisin. Huomasin että hänen kelkkahousunsa pollottivat uhkaavasti. Hän istui aivan viereeni ja käteni löysi heti hänen reidellensä jota aloin hyväillä. Kelkkahousujen kangas tuntui kiihoittavalta ja liukkaalta. Hieroin kohti haarojen väliä ja avasin hänen housujensa vetoketjun. Työnsin käteni hänen housujensa sisään.

      Siinä se nyt oli. Elämäni unelma. Ihanan söpön komean pojan ihana kulli oli kädessäni.
      Kulli tuntui tosi jämäkältä niikuin kaikki muukin tuossa urheilevassa pojassa oli.
      Joni huohotti. Tuo minun rakas poika. Kulli tuntui ihanan samettiselta ja sileältä. Minun oli aivan pakko saada tuo sisääni tässä ja nyt.

      Joni huohotti voimakkaasti, pyysin häntä istumaan seinää vasten ja riisuin housuni pois. Istuin Jonin syliin, tunsin hänen kullinsa haarojeni välissä. Ohjasin kullin aunuksen suulle jonka olin rasvannut jo kotona valmiiksi.

      Ja kuinka helposti tuo ihanan söpön pojan kulli painuikaan sisääni. Istuin hajareisin Jonin sylissä ja aloitin ratsastuksen. Painoin aivan pohjaan saakka ja tunsin kuinka tuo ihana söpö komea rakas kultainen poika oli kokonaan minun sisälläni. En ehtinyt ratsastaa kauankaan aikaa kun tunsin Jonin vartalon jäykistyvän kuin rautakanki. Joni parahti ja silloin se tapahtui. Tunsin selvästi kuinka kulli sisälläni nytkähteli ruiskutten lastin sisääni.

      Olin kuin huumattuna kaiken aikaa. Tuo ihana rakas komea poika oli laennut sisääni ensimmäisen kerran. Suutelin Jonia kiihkeästi. Hänen kauniit ruskeat silmänsä olivat auki. Näin onnen hänen silmistään. Tiesin heti ettei tämä tähän lopu.....


      ....jatkuu....

    • Hieno kertomus. Jaksoin lukea kokonaan ja toivoisin vielä lisää kiihkeää jatkoa.

    • Tuntuu hienolta laskea pakkasella housut alas. Tuntea kylmä ilma iholla ja kuuma kyrpä anaalissa.

    • skidoomaster

      Kiihottava tarina

    • Aika kovat pano orgiat on olleet pojilla .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe