Mistä johtuu jos äiti ei puolusta koskaan omia lapsiaan? Äitini on tälläinen, en ole saanut häneltä koskaan tukea tai turvaa, vaikka minua on kiusattu ja nokittu kovaa varsinkin äidin sukulaisten puolelta. Äitini ei koskaa sano puolustavaa sanaa vaan saattaa jopa liittyä noiden nokkijoiden porukkaan osaksi. Äitini on arka tekemään yleensä mitään. Oma tätini siis äitini siskokin sanoi minulle ettei äitinne puolusta teitä lainkaan ja lisäsi että äitini on sellainen joka hädän tullen jättäisi lapsensa ja pelastaisi oman nahkansa. Tuntuu että olen äidilleni samantekevä.
Mistä johtuu?
5
263
Vastaukset
Ehkä äitisi toistaa sitä, mitä hän on itse saanut kokea vanhempiensa taholta. Tämä saattaa olla käyttäytymistä, jota hän ei itse tiedosta.
Puhu hänelle asiasta.- 11111222223333
Olen sanonut. Eikä hän oikein kuuntelekaan, eikä varmasti edes ymmärrä koko asiaa. Hän säikkyi ja sanoi että se ei ole totta, hänessä ei ole sellaista puolta. Muuta selitystä ei tule. Aistin oikein ärtymyksen. Hän ei ehkä itse näe itseään. Olen jättänyt asian aina niin että antaa sitten olla.
- olitaiei
11111222223333 kirjoitti:
Olen sanonut. Eikä hän oikein kuuntelekaan, eikä varmasti edes ymmärrä koko asiaa. Hän säikkyi ja sanoi että se ei ole totta, hänessä ei ole sellaista puolta. Muuta selitystä ei tule. Aistin oikein ärtymyksen. Hän ei ehkä itse näe itseään. Olen jättänyt asian aina niin että antaa sitten olla.
Onko äitisi esikoinen, meinaan esikoisissa taitaa eniten olla autistisuutta.. eli kuten itsekin olet jo asian ymmärtänyt, asialle ei välttämättä voi mitään. Sen siitä voi oppia, että itse et ole syy asioiden tilaan.
olitaiei kirjoitti:
Onko äitisi esikoinen, meinaan esikoisissa taitaa eniten olla autistisuutta.. eli kuten itsekin olet jo asian ymmärtänyt, asialle ei välttämättä voi mitään. Sen siitä voi oppia, että itse et ole syy asioiden tilaan.
Tuo ei ole totta.
- olitaiei
Jokumielenhäiriö kirjoitti:
Tuo ei ole totta.
Antaa aloittajan miettiä ja vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152143- 901424
- 421125
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri160977Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74945Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28877Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i51826Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22801Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38790Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56729