Espoon koirakoulut ja hoitopaika!t

ei_kysyvä_tieltä_eksy

Ollaan vasta muutettu Espooseen ja kaipaisin suosituksia sekä kokemuksia täältä löytyvistä koirien koulutuksista tai kouluttajista sekä lomahoitopaikoista. Kotihoidosta en ole kiinnostunut huonojen kokemusteni vuoksi.
Vaihtoehtoja on jo etsitty googlen avulla, mutta kaipaisin teiltä omia kokemuksia eri paikoista sekä suosituksia. Saa myös kertoa, jos jotakin paikkaa ette suosittele, mutta kertokaa sitten myös miksi ette.
Kiitos kaikille, jotka jaksavat jakaa kokemuksiaan ja neuvoja!

8

1823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä2

      Tuota, eikös se koiran kouluttaminen ole omistajan tehtävä?

    • ei_kysyvä_tieltä_eksy

      Tottakai koulutus on omistajan tehtävä enkä ole muuta väittänytkään. Itse olen aina käynyt koirien kanssa koulutuksissa. Sivusta seuraava osaavampi silmäpari johtaa parempiin tuloksiin ja paljon nopeammin. Ei kouluttajat ole vain kisoihin tähtääviä tai ongelmakoiria varten.

    • eikoirakoulua

      Koirakouluja ei ole Espoossa. Lopetettiin kun asiakkaita ei ollut. Muistaakseni Kajaanissa toimii koirakoulu.

    • ei_kysyvä_tieltä_eksy

      Googlen mukaan löytyisi kaksi. Koirakoulu pro dog ja Tiltun koirakoulu, jossa olisi hoitolakin. Agimesta niminen paikka löytyy myös, jossa olisi koulutuksia.
      Näiden koulujen lisäksi löytyy Espoossa koulutuksia pitäviä kouluttaĵia. Valinnan varaa näyttää olevan, mutta millaisia ovat kouluttajat? Ihan jokaista en haluaisi käydä yhden tunnin verran kokeilemassa;) Esittelyt löytyy monelta, mutta niitä käytännön kokemuksia kaipaisin.

    • lisäätietoaminulle

      Viitsitkö hakea lisätietoja koirakouluista, sillä itse en viitsi. Mainitsemasi ovat aivan kauheita, mihin en koiraani vie.

      • ei_kysyvä_tieltä_eksy

        Nyt en ymmärtänyt. Juurihan tässä kokemuksia kyselen. Googlettanut olen jo.
        Miksi nuo ovat kauheita etkä veisi koiraasi niihin? Huono koulutus vai metodit? Vai oliko vain teille sopimaton koulutustyyli? Onko sinulla sitten kokemuksia näistä muualla vaikuttavista, mutta Espoossakin kursseja pitävistä kouluttajista?
        Entäs nuo koirakerhojen koulutukset? Ovatko osallistujamäärät kuinka isoja ja miten päteviä kouluttajat ovat?


    • kertokuntiefät

      Siksi pyydänkin. Ota selvää ja kerro minulle. En itse viitsi.

      • ei_kysyvä_tieltä_eksy

        No, ei muuta kuin jäät seuraamaan, jos kokemuksia ja suosituksia alkaisi tulla:)
        Edelleen silti kiinnostaisi tietää miksi et ollut tyytyväinen jo mainittuihin paikkoihin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe