Onko kokemusta Espoon koirakeskuksesta? Sen tarjonnasta hoitolassa ja koulutuksesta, sekä työntekijöistä. Kiinnostaisi koiran vienti hoitolaan onko tuo hyvä paikka?
Espoon koirakeskus
11
3635
Vastaukset
- tro-de-velli
Tässäpä hinnasto:
http://www.espoonkoirakeskus.com/oivakoira/hoitolahinnasto/
Kaikenlaisia lisäpalveluja saa esitteen mukaan ostaa koiralleen. On leikkikerhoa yms. Olettaisin, että ruoka ja vesi maksaa mikäli ei siis omia pöperöitään sinne tuo.- Murri1
Kiitos hinnoista jännä kun kaikkea saa koiralle😂
- Kääpiösusi
Mua kiinnostaa myös! Varsinkin toi koulutuspuoli (Tiltun koirakoulu). Meinasin alottaa agilityharrastusta, ja tämä paikka olisi sopivan lähellä..
- Anonyymi
sairasta porukkaa siis ne omistajat
- Murri1
Kiitos hinnastosta, saakin kainenlaisia erikoisuuksis koiralle hommata jos haluaa. Onko kokemuksia sieltä, onko hyvä paikka, olisi kiva kuulla kokemuksia!!
- Testattu
Tykätty, harmi että lopetti hoitolan 3/17.
- Anonyymi
Aloittanut uudestaan syksyllä 2019,onko kokemuksia?
- Anonyymi
Kuuleman mukaan häkkipaikka, vaikka väittää että koirat vapaan. Kamala paikka sanoo naapuri, joka vei koiransa sinne. Itse en ole vienyt enkä vie sen jälkeen mitä olen kuullut muilta. Lopetti kertaalleen koska alkoi olla jo huono maine, aloitti taas ihan samalla konseptilla. Omien koirien kanssa metsässä nähty usein päivisin kun hoitokoirat istuu häkeissään. Naapuri mene hakemaan koiraansa kesken päivää mutta ovet oli lukossa kun omistaja oli omien koirien kanssa ulkona. Jokainen tehtköön päätelmänsä....
- Anonyymi
Kunhan et kusettaisi ja paskantaisi niitä eläimiä muiden pihoille ihan vaan laiskuuttasi tyyliin musta vaan on niin kiva omistaa joku pehmoeläin!
- Anonyymi
Yhden kerran vein ja koira oli ahdistunut. En vie uudestaan. Ei olis saanut koiralle edes Hei sanoa lähtiessä. Kamalalta tuntui kaikki siellä.
- Anonyymi
Alalla liikkuu paljon kyseenalaista porukkaa. Vaatikaa nähdä kouluttajan oma koira. Sen käytös kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ns asiantuntijan omasta osaamisesta. Ohjaakursseille pääsee kuka tahansa. Niiden suorittaminen ei ole välttämättä tae mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368