Onko kokemusta Espoon koirakeskuksesta? Sen tarjonnasta hoitolassa ja koulutuksesta, sekä työntekijöistä. Kiinnostaisi koiran vienti hoitolaan onko tuo hyvä paikka?
Espoon koirakeskus
15
3772
Vastaukset
- tro-de-velli
Tässäpä hinnasto:
http://www.espoonkoirakeskus.com/oivakoira/hoitolahinnasto/
Kaikenlaisia lisäpalveluja saa esitteen mukaan ostaa koiralleen. On leikkikerhoa yms. Olettaisin, että ruoka ja vesi maksaa mikäli ei siis omia pöperöitään sinne tuo.- Murri1
Kiitos hinnoista jännä kun kaikkea saa koiralle😂
- Kääpiösusi
Mua kiinnostaa myös! Varsinkin toi koulutuspuoli (Tiltun koirakoulu). Meinasin alottaa agilityharrastusta, ja tämä paikka olisi sopivan lähellä..
- Anonyymi
sairasta porukkaa siis ne omistajat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sairasta porukkaa siis ne omistajat
Näin on 👎
- Murri1
Kiitos hinnastosta, saakin kainenlaisia erikoisuuksis koiralle hommata jos haluaa. Onko kokemuksia sieltä, onko hyvä paikka, olisi kiva kuulla kokemuksia!!
- Testattu
Tykätty, harmi että lopetti hoitolan 3/17.
- Anonyymi
Aloittanut uudestaan syksyllä 2019,onko kokemuksia?
- Anonyymi
Kuuleman mukaan häkkipaikka, vaikka väittää että koirat vapaan. Kamala paikka sanoo naapuri, joka vei koiransa sinne. Itse en ole vienyt enkä vie sen jälkeen mitä olen kuullut muilta. Lopetti kertaalleen koska alkoi olla jo huono maine, aloitti taas ihan samalla konseptilla. Omien koirien kanssa metsässä nähty usein päivisin kun hoitokoirat istuu häkeissään. Naapuri mene hakemaan koiraansa kesken päivää mutta ovet oli lukossa kun omistaja oli omien koirien kanssa ulkona. Jokainen tehtköön päätelmänsä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleman mukaan häkkipaikka, vaikka väittää että koirat vapaan. Kamala paikka sanoo naapuri, joka vei koiransa sinne. Itse en ole vienyt enkä vie sen jälkeen mitä olen kuullut muilta. Lopetti kertaalleen koska alkoi olla jo huono maine, aloitti taas ihan samalla konseptilla. Omien koirien kanssa metsässä nähty usein päivisin kun hoitokoirat istuu häkeissään. Naapuri mene hakemaan koiraansa kesken päivää mutta ovet oli lukossa kun omistaja oli omien koirien kanssa ulkona. Jokainen tehtköön päätelmänsä....
Sillä lailla,typillistä Tiltun toimintaa 😡👹👺
- Anonyymi
Kunhan et kusettaisi ja paskantaisi niitä eläimiä muiden pihoille ihan vaan laiskuuttasi tyyliin musta vaan on niin kiva omistaa joku pehmoeläin!
- Anonyymi
Yhden kerran vein ja koira oli ahdistunut. En vie uudestaan. Ei olis saanut koiralle edes Hei sanoa lähtiessä. Kamalalta tuntui kaikki siellä.
- Anonyymi
Alalla liikkuu paljon kyseenalaista porukkaa. Vaatikaa nähdä kouluttajan oma koira. Sen käytös kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ns asiantuntijan omasta osaamisesta. Ohjaakursseille pääsee kuka tahansa. Niiden suorittaminen ei ole välttämättä tae mistään.
- Anonyymi
Näin on,hyvä idea 👌🤭👍🤣
- Anonyymi
Älä missään nimessä vie sinne koiraasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3012638Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482521- 1211700
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181370
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301235PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691060
- 701000