Espoon koirakeskus

Murri1

Onko kokemusta Espoon koirakeskuksesta? Sen tarjonnasta hoitolassa ja koulutuksesta, sekä työntekijöistä. Kiinnostaisi koiran vienti hoitolaan onko tuo hyvä paikka?

15

4106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tro-de-velli
      • Murri1

Kiitos hinnoista jännä kun kaikkea saa koiralle😂

• Kääpiösusi

Mua kiinnostaa myös! Varsinkin toi koulutuspuoli (Tiltun koirakoulu). Meinasin alottaa agilityharrastusta, ja tämä paikka olisi sopivan lähellä..

• Anonyymi

sairasta porukkaa siis ne omistajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sairasta porukkaa siis ne omistajat

Näin on 👎

• Murri1

Kiitos hinnastosta, saakin kainenlaisia erikoisuuksis koiralle hommata jos haluaa. Onko kokemuksia sieltä, onko hyvä paikka, olisi kiva kuulla kokemuksia!!

• Testattu

Tykätty, harmi että lopetti hoitolan 3/17.

• Anonyymi

Aloittanut uudestaan syksyllä 2019,onko kokemuksia?

• Anonyymi

Kuuleman mukaan häkkipaikka, vaikka väittää että koirat vapaan. Kamala paikka sanoo naapuri, joka vei koiransa sinne. Itse en ole vienyt enkä vie sen jälkeen mitä olen kuullut muilta. Lopetti kertaalleen koska alkoi olla jo huono maine, aloitti taas ihan samalla konseptilla. Omien koirien kanssa metsässä nähty usein päivisin kun hoitokoirat istuu häkeissään. Naapuri mene hakemaan koiraansa kesken päivää mutta ovet oli lukossa kun omistaja oli omien koirien kanssa ulkona. Jokainen tehtköön päätelmänsä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuleman mukaan häkkipaikka, vaikka väittää että koirat vapaan. Kamala paikka sanoo naapuri, joka vei koiransa sinne. Itse en ole vienyt enkä vie sen jälkeen mitä olen kuullut muilta. Lopetti kertaalleen koska alkoi olla jo huono maine, aloitti taas ihan samalla konseptilla. Omien koirien kanssa metsässä nähty usein päivisin kun hoitokoirat istuu häkeissään. Naapuri mene hakemaan koiraansa kesken päivää mutta ovet oli lukossa kun omistaja oli omien koirien kanssa ulkona. Jokainen tehtköön päätelmänsä....

Sillä lailla,typillistä Tiltun toimintaa 😡👹👺

• Anonyymi

Kunhan et kusettaisi ja paskantaisi niitä eläimiä muiden pihoille ihan vaan laiskuuttasi tyyliin musta vaan on niin kiva omistaa joku pehmoeläin!

• Anonyymi

Yhden kerran vein ja koira oli ahdistunut. En vie uudestaan. Ei olis saanut koiralle edes Hei sanoa lähtiessä. Kamalalta tuntui kaikki siellä.

• Anonyymi

Alalla liikkuu paljon kyseenalaista porukkaa. Vaatikaa nähdä kouluttajan oma koira. Sen käytös kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ns asiantuntijan omasta osaamisesta. Ohjaakursseille pääsee kuka tahansa. Niiden suorittaminen ei ole välttämättä tae mistään.

• Anonyymi

Näin on,hyvä idea 👌🤭👍🤣

• Anonyymi

Älä missään nimessä vie sinne koiraasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1258
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe