Onko kokemusta Espoon koirakeskuksesta? Sen tarjonnasta hoitolassa ja koulutuksesta, sekä työntekijöistä. Kiinnostaisi koiran vienti hoitolaan onko tuo hyvä paikka?
Espoon koirakeskus
15
3876
Vastaukset
- tro-de-velli
Tässäpä hinnasto:
http://www.espoonkoirakeskus.com/oivakoira/hoitolahinnasto/
Kaikenlaisia lisäpalveluja saa esitteen mukaan ostaa koiralleen. On leikkikerhoa yms. Olettaisin, että ruoka ja vesi maksaa mikäli ei siis omia pöperöitään sinne tuo.- Murri1
Kiitos hinnoista jännä kun kaikkea saa koiralle😂
- Kääpiösusi
Mua kiinnostaa myös! Varsinkin toi koulutuspuoli (Tiltun koirakoulu). Meinasin alottaa agilityharrastusta, ja tämä paikka olisi sopivan lähellä..
- Anonyymi
sairasta porukkaa siis ne omistajat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sairasta porukkaa siis ne omistajat
Näin on 👎
- Murri1
Kiitos hinnastosta, saakin kainenlaisia erikoisuuksis koiralle hommata jos haluaa. Onko kokemuksia sieltä, onko hyvä paikka, olisi kiva kuulla kokemuksia!!
- Testattu
Tykätty, harmi että lopetti hoitolan 3/17.
- Anonyymi
Aloittanut uudestaan syksyllä 2019,onko kokemuksia?
- Anonyymi
Kuuleman mukaan häkkipaikka, vaikka väittää että koirat vapaan. Kamala paikka sanoo naapuri, joka vei koiransa sinne. Itse en ole vienyt enkä vie sen jälkeen mitä olen kuullut muilta. Lopetti kertaalleen koska alkoi olla jo huono maine, aloitti taas ihan samalla konseptilla. Omien koirien kanssa metsässä nähty usein päivisin kun hoitokoirat istuu häkeissään. Naapuri mene hakemaan koiraansa kesken päivää mutta ovet oli lukossa kun omistaja oli omien koirien kanssa ulkona. Jokainen tehtköön päätelmänsä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleman mukaan häkkipaikka, vaikka väittää että koirat vapaan. Kamala paikka sanoo naapuri, joka vei koiransa sinne. Itse en ole vienyt enkä vie sen jälkeen mitä olen kuullut muilta. Lopetti kertaalleen koska alkoi olla jo huono maine, aloitti taas ihan samalla konseptilla. Omien koirien kanssa metsässä nähty usein päivisin kun hoitokoirat istuu häkeissään. Naapuri mene hakemaan koiraansa kesken päivää mutta ovet oli lukossa kun omistaja oli omien koirien kanssa ulkona. Jokainen tehtköön päätelmänsä....
Sillä lailla,typillistä Tiltun toimintaa 😡👹👺
- Anonyymi
Kunhan et kusettaisi ja paskantaisi niitä eläimiä muiden pihoille ihan vaan laiskuuttasi tyyliin musta vaan on niin kiva omistaa joku pehmoeläin!
- Anonyymi
Yhden kerran vein ja koira oli ahdistunut. En vie uudestaan. Ei olis saanut koiralle edes Hei sanoa lähtiessä. Kamalalta tuntui kaikki siellä.
- Anonyymi
Alalla liikkuu paljon kyseenalaista porukkaa. Vaatikaa nähdä kouluttajan oma koira. Sen käytös kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ns asiantuntijan omasta osaamisesta. Ohjaakursseille pääsee kuka tahansa. Niiden suorittaminen ei ole välttämättä tae mistään.
- Anonyymi
Näin on,hyvä idea 👌🤭👍🤣
- Anonyymi
Älä missään nimessä vie sinne koiraasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu872789Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4662074Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1751858- 891512
Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1221504Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019451408- 701337
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501306Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701138Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne581080