Doddii!!!

Nyttenpä on sitten Fabitsiaan laitettuna uusi laakeri etupyörään.
Eivätpä ottaneet kantaa takuuseen kun on sen verran vanha kuitenkin.
Nyt seuraa armotonta vittuilua kaikille Hondakuskeille. Mulla on kyllä varaa korjauttaakin autoa eikä tarvi joka kerta mennä pankinjohtajan juttusillen pyytämään vippiä uuteen Hondaan kun edellinen tarttis korjausta eikä ole nappulaa ja korjaamo ei myy palveluja osamaksulla.
Sitten vielä asiantynkää.
Valmistaja on huomioinut laakeriongelman ja käyttää nykyään uudenlaista suojattua laakeria minkä kanssa ei pitäisi olla enää ongelmia,tämmöinen mullekin laitettiin.

8

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samu-75

      ... asiaa kirjoitatkin niin silti ei aleta vittuilemaan kenellekään.. Jookos?

      • Kyllähän sitä täytyy joskus vähän takaisinkin antaa etteivät ihan vallan nössöksi luule.


    • Ei enää Skodaa

      Minulle vaihdettiin ne kolmannet laakerit alle
      jossain 150.000km kohdalla. Olivat nämä suojatut.
      En tiedä miten kestivät, kun pelin pois vaihdoin. Suojat aiheuttivat liikkeelle lähdettäessä ja vaihdetta vaihtaessa ikävän "klonksumisen". Puhdistivat suojat kerran, "klonksuminen oli poissa pari viikkoa.

    • Seuraavakin Skoda

      Jos autostasi on hajonnut laakerit 50000km välein on vika ollut muualla kuin laakereissa, eli väärin korjattu. Vertailuna voisi olla se että jos auto ei lähde käyntiin, ja virta-avain on vaihdettu kolmannen keraan uuteen, voisi alkaa etsiä syytä käynnistysongelmaan muualta kuin avaimesta:-)

      • Seuraavakin Skoda

        Tämä oli siis tarkoitettu "ei enää skodaa":lle


      • Ei enää Skodaa

        Alkuperäisessä viestissä sanotaan, että valmistaja on kiinnittänyt huomiota "laakeriongelmaan". Taisi Ekilläkin olla taulussa 50.000km vai peräti vähemmän ?


      • Ei enää Skodaa kirjoitti:

        Alkuperäisessä viestissä sanotaan, että valmistaja on kiinnittänyt huomiota "laakeriongelmaan". Taisi Ekilläkin olla taulussa 50.000km vai peräti vähemmän ?

        Kyseinen ongelma koski koko VAG konsernin tuotantoa ei siis pelkästään Skodaa.
        Siitä huolimatta olen kyllä vakaasti aikonut seuraavaksikin päätyä Skoda merkkiseen kulkineeseen.


      • Ei enää Skodaa
        vanha-erkki kirjoitti:

        Kyseinen ongelma koski koko VAG konsernin tuotantoa ei siis pelkästään Skodaa.
        Siitä huolimatta olen kyllä vakaasti aikonut seuraavaksikin päätyä Skoda merkkiseen kulkineeseen.

        Ei siinä mitään, valinta on vapaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe