Pissaaminen

En ole aiemmin asunut kerrostaloasunnossa. Onko se tavanomaista että naapurien pissaaminen kuuluu omaan asuntoon kaikista ympärillä olevista asunnoista? On tosi mukava syödä aamupalaa, kun aivan selvästi kuulee kuinka naapurin mies siellä puskee tosissaan pönttöön aamupissaa pitkään ja hartaasti. Jotenkin kuvottavaa kuunnella, kun toiset suorittavat vessatoimintojaan. Ai niin ja se kuuluu myös tosi selvästi, kun naapurin rouva tulee miehensä jälkeen käymään pöntöllä ja paiskaa aina pöntön rinkulan alas miehen pissaamisen jäljiltä.
1
Ilmianna
Jaa

28 Vastausta

Jossain kuuluu, monessa ei...
Ilmianna
Jaa
En ole kuullut, tosin asun ylimmässä kerroksessa ja meillä ei ole naapureita kuin asunnon lattian alapuolella. Lähtisit sinäkin ajoissa töihin, niin et tarvitsisi muiden aamutoimia kuunnella.
Ilmianna
Jaa
En minä ainakaan haluaisi kuunnella kun naapurit käyvät vessassa. Miehet voisivat opetella pissaamaan istualtaan. En oikein ymmärrä mitä etua on seisaaltaan pissaamisesta? Miksi äänieristys pitää olla niin huono kerrostaloissa. Kuitenkin moni ihminen joutuu asumaan niissä ja toivottavaa olisi ettei naapurista ihan kaikki äänet kuulu. Kerrostaloja suunnittelevat ihmiset voisivat joskus tulla tutustumaan omaan aikaansaannokseensa, jotta tietäisivät korjata virheensä seuraavaa kerrostaloa suunniteltaessa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Liian pieni pytty, Jorma ei mahdu sinne pyttyyn, jos pissataan
istualtaan.
Ja onhan se miehekästä lorotella siihen avoveteen...VOT..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Taloyhtiöön kusikielto hetipaikalla, käykööt naapurit kusella huoltoasemalla tai jossain muualla kunhan eivät talon pönttöihin koske.
Ilmianna
Jaa
Lorottaminen kuuluu hyvissäkin kerrostaloissa samallatavoin kuin suihkussa käynti ja näihin enempi rakenteista johtuviin kerrostalon ääniin tottuu nopeasti niin ettei ne juurikaan häiritse, mutta sen sijaan pöntön rinkulan äänet menee jo huonon äänierityksen puolelle siinä missä puheäänien kantautuminen oleskelutiloihin, eikä sellaiseen huoneistoon parane jäädä vuosiksi asumaan.
Ilmianna
Jaa
Ei ole normaali ääni. Todennäköisesti naapurisi haluavat häiritä sinua sillä pissaamis äänellä ja ovat laittaneet pöntön viereen mikrofonin ja kaiuttimet kovalle jotta se lorotus kuuluisi mahdollisimman kovaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Eristei rempattu- ovia ja ikkunoita auki.Rakennetta voi rustata kuuluvuutta parantaa myös palo-ovet ja palokatkot tai palo-osastointi ovet avoimena.Ku o kiirus ei ehtis availla kopsis-kopsis kenkillä tietäisi ku lähdetään....palotarkastukset ja vakutukset pitää moisesta toiminnasta,mut on kai kuuma?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aikamoisia kusijulleja naapurissa, kun noin äänekkäästi lorottelevat.
Ilmianna
Jaa
Mie kusen aina parvekkeelt tääl Jakumäjes. Niimmie tein Ilomantsiskii.
Ilmianna
Jaa
Joka pieremäti kusee, se naimatta kuolee .
Ilmianna
Jaa
Eihän se lorotus niinkään, vaan ne muut suhinat ja pärinät , nehän ne häiritsee.
Ilmianna
Jaa
Kusen aina keittiön lavuaariin. Ei kuulu ääntä ja kätevä huuhtasta muna samalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
oot tossunalla mun munat pesee akka
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sulla runkkarilla mitään akkaa ole
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei teillä runkkareilla mitään munia ole.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mie kusen aina tohon suihkun lattiakaivoon. Lorisee niin vitusti ympäri taloo. HiiHaa.
Ilmianna
Jaa
Parasta vaan kusta housuun, kaikkein helppoa!
Ilmianna
Jaa
Aikoinaan krapulassa oli pakko paskoa saunassa lattiakaivoon, mutta onneks oli hieman löysempää tavaraa, niin sai löylykauhalla survottua ritilän läpi.
Ilmianna
Jaa
Mie oon ruvennu kuseskeleen naapurim parvekkeen alle ja autopaikoille tääl jollakses. Tai sit lastevvaunuihin. Kylä lähtee.
Ilmianna
Jaa
Täällä veden laskemista hanasta on suositeltu välttämään klo 22:n jälkeen. Vessan lavuaarista hajulukkoon mennessään vesi lorisee kuuluvasti. Joskus pidän rautalankoja ritilästä roikkumassa niin ei lorise.

Kaikkialle kuuluvat äänet aiheuttavat homehtumista. No eipä ole muutakaan syytä löytynyt. Homehtuminen alkaa jo rakentamisen melusta. Kylläpäs! Laudan pätkien rojautus valun alle...

Tuoltakaan ei syytä mihinkään löytynyt - kyl se on melu koulussa... http://keskustelu.suomi24.fi/t/14730476/sisalla-ongelmaa-taas
Ilmianna
Jaa
Mää täräytän saatanallisen syvyyspommin vessan pönttöön joka ilta 23.15. Varmana kuuluu joka paikkaan. Sitte viel kusta lorotan perään. Ja aamulla nauran kalpeille naapureille alakerrass.
Ilmianna
Jaa
mä pissaaan aina jos sen siintä hyötyä
Ilmianna
Jaa
Ny tuli stana lasku perään kun kusin uuden Audin päälle. Lähti muka maalia. Vedän rosikseen tään jutun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Voitin tän rosisjutun. Audista ei maahantuojan mukaan voi lähteä maali pelkästä päällekusemisesta. Vittu mä oon onnellinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eilen mä kusin ton Transiittimen päälle, mut se jätkä hermostu siitä. Pyyhkäsin homoa pataan, loppu se vinkuminen.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Mielestäni kuseminenhan on ihan luonnollinen juttu, kaikki kusevat jopa Sylvi Kekkonenkin harrasti sitä aikanaan..
Jos olet nainen tai homo seuraavanlaineen peräpohjalainen konsti voisi tepsiä.. Valitettavasti konsti ei tehoa umpiheteroihin miehiin.
Voit mielikuvituksissasi pyöritellä seuraavanlaista harjoitusta, kun kuulet seuraavalla kerralla lorottavan äänen... Varo harjoittamasta tätä virtaavien vesien välitttömässä läheisyydessä... ylikunnon vaarapiileepi siinä..
Asiaan, asiaan. Mieti ensin millainen peenis muodoltaan ja kooltaan saa sinut unelmoivaan tilaan , eli kiihottuneeksi. Käyrä, musta, suonikohjuinen, tahi olkoo vain mieleisesi-- Ensikerralla lorotus äänen kuullessasi ajattele, että sellaistahan yläkerran Osmo justiinsa käsittelee, parinmetrin päässä sinusta ja ihan kuulomatkan sisällä
Mielikuvaharjoituksiin mars....
Ilmianna
Jaa
Mää oon tää hippitukkanen maalta muuttanu pitkänhuiskea mölisevä vähä-älyinen pelle tänne fatta-asuntoon Kunillantie 7 Lahjasalo. Mulla on kierosilmänen lihava muija, vituttaa sen naamakin jo ja kaikki muukin. Kolme ääliövesipäätä ku kiljuu kaiket ajat. Pitikin työntää pilini tommoseen lehmään. Muualtakaan en saanu. Jos en ois näin vanha ni lähtisin Muukalais Lekioonaan, ettei vittu tartte noita kärsii.
Mut käyn kuiteski tossa Rudolfin leikkipuistos sepalus auki puuskuttamas, käsi nykii verkkarihousun taskussa. Hyvän näkösii äitei siel on, ja lapsetki nättei.
Oisimpa Jeesus, ja syntysin uudestaan.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pissaaminen

En ole aiemmin asunut kerrostaloasunnossa. Onko se tavanomaista että naapurien pissaaminen kuuluu omaan asuntoon kaikista ympärillä olevista asunnoista? On tosi mukava syödä aamupalaa, kun aivan selvästi kuulee kuinka naapurin mies siellä puskee tosissaan pönttöön aamupissaa pitkään ja hartaasti. Jotenkin kuvottavaa kuunnella, kun toiset suorittavat vessatoimintojaan. Ai niin ja se kuuluu myös tosi selvästi, kun naapurin rouva tulee miehensä jälkeen käymään pöntöllä ja paiskaa aina pöntön rinkulan alas miehen pissaamisen jäljiltä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta