Nyt aika on kirjoittaa erilaista
kun viesteily ei mulle maista.
Mä kirjoitan ihan lyhyen runon
ajatuksistani sen teille punon.
Vajaa vuosi sitten tämä huusi,
hei kuulkaas mä olen vuosi uusi.
Tiedetään, tiedetään hyvin ihan,
turha kiljua kovaa reunalta pihan.
Nyt on kulunut kuita yksitoista,
melkein tusina samanmoista.
Tämän kirjoitti vanha Ruuneperi
kohta hommaan rupee joku eri.
Runo vuodesta
2
98
Vastaukset
- mummi-
Mummin juhlapäivä !
Vanhus varoen astuu
luo ikkunan
katselee
kah´ lunta tuiskuttaa
sanoo ääneen
itselleen
kaihdinta kääntää
nähdäkseen
pyry laulaa lauluaan
joulu meni menojaan
huone hiljainen
TV seurana vanhuksen
joulukonsertti hiljaa soi
kaunista` sanoo itsekseen
onnelliset muistot valtaa huoneen
huivin käärii hareilleen
keittiöön vanhus köpitää
iltakahvit keittää
rauha maassa ja hyvä tahto
kuuluu jostain julistus Sinulla on tuo runoilun oikea taito. Minä noita loppusointuisia vähän virittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974