Soneran nettisivujen suunnittelijat tarvitsevat varmaan apua, ja paljon.
Tuollainen "Terve! Tarvitsetko apua?" ikkuna ponnahtaa jatkuvasti auki, kun Soneran sivuilla liikkuu. Miksi ihmeessä ikkuna tulee tulee uudelleen auki, vaikka sen kerran (x) klikkauksella sulkee? Eikä muuten edes huoli numeroa ja nimeä, jos joku yhteystietonsa haluaisi antaa.
Avoin kysymys Soneran edustajille: uskotteko ihan aikuisten oikeasti, että tuollaisella koko ajan esille ponnahtavalla ikkunalla saatte tuotteita paremmin myytyä? Pienenä vinkkinä, että se haitake nettisivulla vaikeuttaa teidän sivunne lukemista.... Asiakas sentään jo tuli sivuillenne.
Terve! Tarvitsetko apua?
Micce52__
1
365
Vastaukset
- entarvitseapujanne
Sama vitsaus on nykyään ihan jokaisen firman sivuilla. Jopa Hymyn keskustelupalstalla kun haluaisi lukea Tuksun viimeisimmät kännisekoilut niin alhaalta ponnahtaa asiakaspalvelu chattiruutu. Sähän voisit alkaa jaarittelee niitä näitä sen Soneran tyypin kanssa, eiköhän ne pian sut estä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954