Tää alko siis tossa noin 4 tuntia sitten ja kun tätä oli kestäny sen joku 2 tuntia nii menin ja söin jotai oletin et tää vois helpottaa jos syön jotai noh... sit ku olin syöny noh. ei mitään vaikutus pari kymmenen minuuttia siitä nii menin vessaan ja katoin tulisko mitään. siellä mä sit istuin ehkä 40min ja uli kyl vähän paskaa... ulos mut sitten mua alko vähän pyörrytää ja olin painellu välilihaa ja kuita paikkoja kipeiltä kohilta niin sit hetken kuluttua alko taas huippaa ja sit tuli oksennus... mut silti maha kipu jatkuu... oisko kellään mitään apukeinoja pliis...
sattuu kans esim jos koitan mennä vaikka lattialle makaamaan.
Outoa kipua ylä ja ala vatsassa yli 5 tuntia.
aihelvetti
2
102
Vastaukset
- aihelvetti
Tää on oikeesti ihan hirveetä...
- voipiollaliikkeellä
ONKOHAN LIIKKEELLÄ TÄLLÄISTÄ EPÄMÄÄRÄISTÄ MAHAJUTTUA MULLAKIN OLI VIIKON KARSEE MAHAKIPU JOKA MENI OHI JA TAAS PALASI NYT OK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438208
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740- 724736
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373460Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502910Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262845- 402700
- 412126
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817