Uudenvuodenaattona klo 24:00 luvialaiset pyyhkäistään olemattomiin ja he lakkaavat olemasta.
LUVIALAISET LAKKAAVAT PIAN OLEMASTA!
9
454
Vastaukset
- Äö3
Oho!! Onpas iso uudenvuoden lataus/paukku jollakin!! Onko varma tieto??
- isoreikkäjäässä
Sitten on isompi kuin Verkkorannan pamaus.
- potkutor
Alkaako verovapaus
- rotuktop
Tiedätkö aloittaja, Luvialaiset vain palaavat sinne mistä tulivatkin, Eurajoen syliin. Luvia oli näes ennen itsenäiseksi kunnaksi tuloaan Eurajoen "emo"seurakunnan kappeliseurakunta. Luvia siis oli osa Eurajokea, että hienosti tässä nyt kävi!
- totuuseitulessapala
Alkuperäisiä Luvialaisia ei enää ole kuin kourallinen ja nekin sukurutsattuja. Suurin osa Luvian nykyisistä asukkaista on muualta muuttaneita, lähinna Porista tai lähikunnista, puhumattakaan kesäasukkaista, joten lienee samantekevää minne tai kenen syliin Luvia menee.
- No.hu.hu
Ei siis kiinosta pätkääkään minne liitytään,Luvian persereijät sukulaistensa kanssa naimisissa,ja loput homoja. Sitten on noita pellejä jotka leikkivät suurta poliitikkoa,todellisuudessa ovat perseaukisia hienostelioita.
- Eurajokigogo
Kauhee takapuolivoittoista toi sun näkökulma, mut luulenpa et suuri osa ajattelee just noin, et ei ole loppujen lopuksi väliä vaikka liitytäänkin.
- Rakettipaketti
Höpö höpö:))) Ilotulitus klo 20.30. Men sääki. Hyvää Uutta Vuotta!
- vihreävasemmistolainen
Otanpa oikein kunnon perskännin ja ammun vähän suuremman raketin, sen kunniaksi jos vaikka noista omaa etuaan ajavista poliitikoista vihdoinkin päästäisiin eroon Eurajokeen liittymisen myötä, kevään vaaleissa. Mutta pelkäänpä että ne ovat kuin hukkuvia jotka aina tarttuvat vaikka oljenkorteen, pinnalle päästäkseen ja aina nousevatkin, viimeistään siinä vaiheessa kun alkavat mätänemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760