Joo eli mul on notkoselkä. Et ei sil mitää mut kun on notkoselkä niin mun maha työntyy eteenpäin sillee et se näyttää siltä et mä olisin neljännellä kuulla raskaana. Olisiko jollakin jotain liikkeitä jotka vois lieventää sitä et se selkä ei olisi nii notkolla. Mä en oo todellakaan ylipainonen mut se et mun maha työntyy eteenpäin nii se ei oo mun mielestä kivan näköstä.........
Notkoselkä
Auttakaaa
5
311
Vastaukset
- Jalatmaassssa
Mul on sama ongelma ja mulle on sanottu et kannattaa esimerkiks roikkuu jossai! Vaikka tikapuilla nii et jalat ei osu maahan
- dfbdfg
Muutama kylymäkalle paia alle maha kohalle. Suortuu ryhti
- Niilo87
Mäkin oon vammainen!
- veio4
Makaa selälläsi ihan rentona ja kevyesti paina ristiselkääsi alustaa vasten. Tunnustele mitkä lihakset toimivat ja jatka niiden kehittämistä.
Olen liikkeen itse keksinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait833462Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41544Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51322- 261206
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es47856Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70852Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t33792Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47790Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60754Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4727