Yritys palstarauhasta.

Kirjoitin eilen illalla klo 23.36 asiaa koskevan viestin.

On aika siirtyä asiallisuuteen kirjoittelussa. Haukkuminen ja vihakirjoittelut on loputtava. Keskustelut ovat keskustelujen suola. Eri mieltä oleminen on jopa toivottavaa. Riitely kokonaan kiellettyä.

Vakinikit käyttöön, mutta rekisteröidyt parhaita. Omakuvan käyttö rekisteröinnissä paras. Vääristelyt muista nimimerkeistä kiellettyjä.

Tältä pohjalta kirjoitusmatkaan.

7

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoisit-jo

      Lopeta jo tuo ohjeistuksesi ja siirry itse sinne 80 palstalle.

    • terve.menoa

      Etkö jo huomaa höperyyttäsi kun sanot että keskustelut ovat keskutelujen suola ?

    • Huomatkaa!
      Allers hankkii rahaa mainoksilla. Mainostulot ovat verollisia ja edellyttävät palstalain mukaisia moderaatioita.

      Suunnaton osaamattomuutenne tuottaa kyllä omat hedelmänsä ja itse niistä nautitte kerran niin haluatte.

    • osaamattomiako

      On täällä monta paljon osaavampaa kuin sinä, ei vaan kiinnosta fiksumpia osallistua tähän vain teitä kahta koskevaan hölmöilyyn. Ai niin, nythän teitä on kolme kun se epädemokraattisilla vaaleilla valittu tuli sotkemaan. Ettekö te kaksistaan pärjää yhtä vastaan, menkää jonnekin muualle . Olette jo naurettavuuksiin asti karvanne näyttäneet.

    • Se-entinen-Kukkahame

      Jos Ruune et lopeta tuota jauhamista niin tulen hyppään sun varpaille, jummijammi eihän täällä voi kukaan hyvin näitten lahopäitten kanssa.
      Olisi aika jo aikuistua tulee niin paskatekstiä sultakin mariset toiselle ja aina sama sävel itse samanlainen vanhan kertaaja.

      Kerro nyt vaikka mikä on sun lempiruoka ja kuinka sen valmistat, helkkari jotain asiaa!
      Ruoka on päivittäinen pakko mutta hyvä aihe tänne.

      Moneen otteeseen olen kurkkinut sivulle, sisällä on pysyttävä kun flunssa iski viimisen päälle ja olo on todella hankala, en minä tässä muuten olisi vaan kuumettakin reilusti ja nyt odotan ruokakuskia, lapset tuo sitä ja tätä, kun mikään ei maistu ei voi mitään käryävää pizzaa edes katsoa, no eikä ajatella.

    • että.vielä.esittäytyä

      Omien henkilötietojen ja valokuvien antamisesta internetissä yleensäkin varoitetaan. Ei siis ole mitään syytä noudattaa ketjun aloittajan esittämää näkemystä esitellä itseään verkossa kuvin ja sanoin.
      Niinhän tekee julkisuutta hakeva hölmö. On viisainta kirjoitella puskista eri nikeillä
      Vielä vähemmän esittäytyminen on tarpeen, kun kyseessä on tällainen puolihöppänöiden kirjoittelukerho.
      Julkisuuden henkilöt ovat eri asia.

      • olga-olematon

        Tuo nyt esille "arvoisa kaikkitietävä, - taitaja hyvän palstakirjoittelun ääkköset".
        "että vielä,esittäytyä!"voisit itse esimerkilläsi noudattaa edes alkeellista kirjoittamismallia. Pieniä ovat joulukalasi popsittavaksi.

        Kun nimittelet palstalaisia puolihöppänöiksi oletko itse täysi tunkio?
        vp


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      454
      10164
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2546
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1997
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1739
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1462
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      157
      1331
    8. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1308
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1270
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1185
    Aihe