Koska viimeksi olette leikkineet aikuisten kesken?
Millaisia seuraleikkejä teistä on mukava leikkia?
Mistä löytäisin ohjeita ja sääntöjä aikuisten seuraleikkeihin?
Aikuisten seuraleikkejä
7
176
Vastaukset
Näyttää ilmais-polku-pyöräilevän viher-vasemmiston ajatus-maailmalta.
Suomesta on tullut heille liian vähä-varainen "Sossun-Luukku".
H.- JäänKuulolleMyös
Pullonpyöritystä leikimme pienellä porukalla. Muitakin leikkejä voisin mielelläni käynnistää, jos muistaisin.
Jokin peli, mikä se olisi. Silmäpeli, se on sitä että katsotaan kauan kohteeseen, toisiin silmiin, ja pieni hymy nousee hiljaa kasvoille...
Semmonen aikuistan leikki on silmäpeli ☺️- Olen-mies-kuitenkin
On tullut leikittyä elämän aikana, niin paljon, ettei viitsi enää läähättää ja teeskennellä orgasmia.
Joskus voi lautapelien pelaamisesta tulla mukava seuraleikki.
Korttipelitkin on hauskoja seuraleikkejä,
Eilen katsoin elokuvaa yöllä (Alonely place to die) siinä alussa ne pelasivat hauskasti pokeria, panoksina oli kierremakooneja ja pullonkorkkeja.- eppu2
Siitä on vuosia, mutta sellainen tuli mieleeni, kun laiva on lastattu.
Luetaankohan tietokilpailut seuraleikeiksi ? Eräs tuttavani tapaa järjestää joka jouluksi tietokilpailun aiheina musiikki ja/tai elokuvat.
Musiikkivisassa hän äänittää musiikkikappaleista alun ja osallistujat saavat tietää, mistä kappaleesta on kyse. Elokuvista hänellä on ollut ainakin sellainen versio, jossa piti nimetä mikä tähtipari oli tietyssä elokuvassa. Olen aina itse loistanut näissä kilpailuissa , mutta huomauttanut samalla, että ne eivät ole kovin reiluja nuoremmille osallistujille. Edes meidän klassikoiksi katsomat musiikkikappaleet/elokuvat eivät välttämättä ole tuttuja heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532