Hyvät vuokranantajat. Jos olette laittaneet asuntonne vuokralle ja joku kiinnostunut (siis oikeasti kiinnostunut) kysyy siitä sähköpostitse ja itse vastaatte ja kysytte tilanteesta, niin voisitteko ystävällisesti sitten vastata takaisin vaikka ette olisikaan sitä juuri minulle vuokraamassa. Se olisi kohteliasta ja ei tarvitsisi empiä, vaan voisi itse jatkaa asunnon etsimistä ja kyselemistä muualta. Antaa huonon kuvan vuokranantajasta, jos ei sen verran viitsitä laittaa tietoa, vaikka se olisi negatiivista. Kyllä ainakin minä kestän kieltävän vastauksen mieluummin kuin sen odottelun, että tuleeko vastausta vai ei.
Vuokra-asunto
3
206
Vastaukset
- Vuokranantaja
Jos vastausta ei tule pariinpäivään on vastaus kieltävä, sen jälkeen ei kantsi odotella.
- Asunnonetsijä
Hei, siinä parissa päivässä saattaa mennä jokin muu hyvä asunto ohitse sinunlaisesi takia. Et siis ole fiksu vuokranantaja ja sinunlaisilta en edes vuokraisi asuntoa. Kyllä pitää viitsiä vastata ja sanoa se kieltävä vastaus, ainakin itselleni on lapsena tapoja opetettu. Miksi edes vuokraat mitään kenellekkään jos et vie asioita asiallisesti loppuun asti? Itse ainakin arvostan ihmisiä, jotka vievät asiat loppuun. Kertoo ihmisestä aika paljon, jos jättää asiat kesken;))
- Huomannutsamanilmiön
Yleensäkkin kysymyksiin kuuluu hyvientapojen mukaan vastata koski ne sitten mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275225Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133098Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161292Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.501222Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231124PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1441000Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43929- 117887
- 37834
- 142763