Pervoja fetissejä

Pervo-mies

En tiedä kuinka moni laskee näitä varsinaisesti fetisseiksi, ehkäpä pervot fantasiat olisi parempi nimitys...

Haluaisin kuitenkin nähdä/kokea:

- Olla kahden Naisen kanssa, joista toinen naisi minua sträpillä peppuun ollessani hänen edessään kontillani, kun samalla nuolen toisen Naisen pillua...

-Joutua kahden karskin miehen leikkikaluksi. Olla siinä heidän välissään, nelinkontin perse pystyssä, toisen naidessa mua perseeseen, kun ottaisin siltä toiselta samalla suihin...

- Nähdä ihan oikea ja varsinainen doggy style livenä (Nainen kontillaan, koira selässään...)

23

3953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • solmunen

      Eivätpä nuo ole mahdottomia toteutettaviksi. Kaupalliselta puolelta löytynee.

      Minun fantasiani on saada hallintaani pariskunta jonka miehen sitoisin perusteellisesti ja naisen kontalleen takamus pystyyn naiden häntä ukon silmien edessä molempiin aukkoihin.
      Sen jälkeen sitoisin pariskunnan oikeaan 69 asentoon, naiselle molo suuhun ja ukon naama tiukasti naisen alapäähän kiinni.
      Antaisin liikettä raipalla passiivisemman osapuolen pakaroille.

      • Pervo-mies

        Ehkä eivät sinänsä ole mitään ihan mahdottomia toteuttaa, mutta mitähän mahdoit tarkoittaa tuolla kommentillasi "Kaupalliselta puolelta löytynee"?


    • sidottunapakettiin

      Tuollaiseen juttuun voisin lähteä sidottuna miehenä. Mies sitoisi mut kiinni niin, että en pystyisi tekemään mitään. Näen aluksi mitä alkaa tapahtuman naiselle. Lopuksi laitetaan vielä huppu, että kuulen vain ja kuvittelen mitä edessäni tapahtuu avuttomana rimpuilen irti pääsyä.

      • Pervo-mies

        Entäs jos olisit tuollalailla avuttomaksi sidottuna ja näkisit kuinka edessäsi olevaa naista naidaan, mutta että sitten huoneeseen astelisikin toinen mies joka alkaisikin sinua siinä yhtälailla peppuun naimaan eli teitä kumpaistakin naitaisiin josko tosin itse olisit avuttomaksi sidottuna joutunut naiduksi ja panopuuksi myös...?


      • Tykkäisin :)


      • solmunen

        Naisen tulisi olla myös juonessa mukana.


      • Haave_vaan
        Pervo-mies kirjoitti:

        Entäs jos olisit tuollalailla avuttomaksi sidottuna ja näkisit kuinka edessäsi olevaa naista naidaan, mutta että sitten huoneeseen astelisikin toinen mies joka alkaisikin sinua siinä yhtälailla peppuun naimaan eli teitä kumpaistakin naitaisiin josko tosin itse olisit avuttomaksi sidottuna joutunut naiduksi ja panopuuksi myös...?

        Jos tuollainen mahdollisuus olisi niin suostuisin any time. Olisi mukavaa olla rinnakkain kontillaan avovaimoni kanssa ja kertoa siinä keskenään tuntemuksistaan miten kummankin pepussa olisi isot kyrvät. Välillä suudeltaisiin ja avokki saisi siinä vieressäni pari kolme orgasmiakin. Miehet takanamme vaihtaisivat välillä paikkaa ja kuulisimme miten he vertailisivat sitä kummalla on parempi perse.


      • Pervo-mies

        Uh-huh... olisihan se tosiaankin aikas pervon kiimaista joutua naisensa kanssa yhtäaikaa astutuksi ja naiduksi, olla rinnakkain perseet pystyssä kun alfaköriläät kumpaistakin naisivat...


      • Anonyymi
        Pervo-mies kirjoitti:

        Entäs jos olisit tuollalailla avuttomaksi sidottuna ja näkisit kuinka edessäsi olevaa naista naidaan, mutta että sitten huoneeseen astelisikin toinen mies joka alkaisikin sinua siinä yhtälailla peppuun naimaan eli teitä kumpaistakin naitaisiin josko tosin itse olisit avuttomaksi sidottuna joutunut naiduksi ja panopuuksi myös...?

        Sidottuna pakettiin ja kuitenkin niin, että näkisi mitä tapahtuu. Suu tukittuna joutuu katsomaan, kun nainen saa kyytiä niin, että nauttii aivan täysiä:)


    • Pervo fetissini on estää naiselta vessaan pääsy juotettuani hänelle runsaasti vettä. Joutuu pidättelemään ja pissaamaan parhaaksi katsomaani paikkaan. Sama pätee myös kakkoshätään.
      Vaan kukapa tähän lähtisi mukaan.

    • Jurvankynttyrä

      Pervoja fetissejä joita en ole tehnyt mutta ehkä tekisin sopivan kumppanin kanssa. Karjuisin korvaan, pierisin reiteen ja heittelisin kuumilla perunoilla. Sellainenkin mieliteko riivaa mieltäni etten ole koskaan kokeillut kainalovittua, se voisi olla hauskaa. Onko minun nyt syytä huolestua ?

    • Anonyymi

      Haluaisin panna vaimoani meitä huomattavasti nuoremman 1-3miehen kanssa kimpassa vaimon tyydytyksen ollessa pääasia ja hänen dominoidessa minua ja vieraita miehiä esim. Nuolettamalla pillunsa puhtaaksi toisten jäljiltä.
      Lopuksi haluaisin hänen laittavat minun imemään vieraat kovaksi ja pyytämään heidät panemaan minua suuhun ja perseeseen vuorotellen hänen katsellessaan ja levittäissään minun pakaroita vieraille avoimeksi.
      Aivan unelma fantasiassa sessio kuvattaisiin.

      Toinen fantasiani olisi, että vaimoni jonkun kavereista ollessa tulossa käymään hän sitoisi minut tuoliin alasti ja näyttäisi edellämainitun videon kaverilleen. Videon katsomisen jälkeen vaimoni puuhailisi kaverinsa kanssa minun ollessa sidottuna. Tämän jälkeen he molemmat käyttäisivät minua hyväksi haluamillaan tavoilla. Esim. piiskaamalla, panemalla strap-on dildolla ja pakottamalla nuolemaan heidät puhtaaksi aina, jos laukean heidän sisäänsä ilman heidän lupaa, myös jos laukean heidän pyllyyn. Vaimoni ja hänen kaverinsa pakottaisivat minut laukeamaan niin monesti, että joutuisin anelemaan heitä lopettamaan.

      Ei vain taida löytyä sopivia miehiä ja vaimolle sellaista kaveria joka tällaista haluaisi alkaa toteuttamaan.

      • Anonyymi

        Täällä olisi mies sellaiseen, minkäs ikäisiä olette ja mistäpäin suomea? Onko jotain sähköpostia jossa voitais jutella aiheesta privana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi mies sellaiseen, minkäs ikäisiä olette ja mistäpäin suomea? Onko jotain sähköpostia jossa voitais jutella aiheesta privana?

        Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        45 ja meili yllä. Ei valtiattaren ikää sovi kysellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        36v ("Täällä olisi mies sellaiseen, minkäs ikäisiä olette ja mistäpäin suomea? Onko jotain sähköpostia jossa voitais jutella aiheesta privana?" kirjoittaja), ja pks


    • Anonyymi

      Itsellä zoophilia !

      • Anonyymi

        Oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies vai nainen?

        Olen


      • Anonyymi

        K9 on ihqua ;)


    • Anonyymi

      Ymmärrän mitä haet, mutta mies !

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe