Niin, hehe luin juuri lääkäristä, joka oli menettänyt oikeutensa- ja saanut ne nyt takaisin, syystä, että oli suorittanut naisille anaalihierontaa.
Kun minulla on ollut muutamia pitkäaikaisia seurustelusuhteita, niin on niissä se anaalihierontakin tullut tutuksi, ei suinkaan väkisin suoritettuna, vaan tosiaan naisten toivomuksesta.
Yhdessä tapauksessa tyttö (23v) jo muutaman tapaamisen jälkeen esitti toivomuksen, että työntäisin sormeni hänen peräaukkoonsa, no täytinhän minä hänen toivomuksensa useastikin ja kovin tuntui tykkäävän.
Toisessa tapauksessa liukastin sormeni suuseksin aikana hänen pillussaan ja työnsin peräaukkoon juurta myöten, orgasmi tuli aika äkkiä ja tunsin voimakkaat rytmiset supistukset kauan aikaa, jälkeen päin hän antoi ymmärtää, ettei niin olisi saanut tehdä, joten en siis tehnyt niin. Parin viikon kuluttua nainen antoi kuitenkin rasvatuubin käteeni ja ehdotti peräaukon rasvaamista, hieroin rasvaa siihen aukon kohdalle ja lopulta työnsin sormeni sisään, tämä johti siihen, että 2-3 päivän välein nainen makasi vatsallaan 2 tyynyä lantionsa alla pylly pystyssä ja minä suoritin anaalihierontaa niin syvältä, kuin ylöttyi aina n. puoli tuntia yhteen menoon.
Lähes kaikissa muissakin seurustelusuhteissani on tapahtunut samat asiat ja tosiaan nainen on ollut niissä alullepanijana vihjailemalla, tai jopa ohjailemalla siihen.
Anaalihieronta
kotihierontaa
0
1382
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176