HYVÄÄ HUOLTOA PÖSÖILLENI

HYVINmeneeMUTTAmenköön

Neljäs vuosi meneillään Pösöjeni kanssa (5008 2kpl, 208 ja 2008)
Yritin kohtuullista huoltosopimusta paikallisen merkkihuollon kanssa ja Tallinnassa käydessäni kysyin Pösötaksikuskilta, missä hän huollattaa. AutoForte, Sikupillikeskus, Tallinna.
Vein kerran jos toisenkin ja aina homma toimi, Varaosat alkuperäisinä huomattavasti halvempia ja hinta-arviot pitää. Työn laadussa ei moitteen sijaa. Autoillani ajettu reilusti eli molemmat 5008 yli 120.000 ja 2- sarjalaisilla 60.000) joten pikkukolhuja ja rempattavaa tullut.

Olen huollattanut Pösöni (4kpl) vuosien aikana Tallinnassa merkkihuollossa Auto Fortessa. Ja hyvin on kunnossa pysyneet. Palvelu suomeksi eikä Vehon ryöstöhinnoitteluja. Hinta-arviot ja aikataulut pitää!!!
Suosittelen yhteydenottoa
[email protected]

4

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiKannata

Huonoja kokemuksia itselläni.

Vääriä osia, hinnoittelu väärä, työn valmistumisen aikataulu ei ole pitänyt jne jne

Ei kannata lähteä noin kauas kun homma ei pelaa, etenkin kun säästö on matkoineen marginaalinen. Aikaakin palaa.

• OikeaPösöilijä

"Autoillani ajettu reilusti eli molemmat 5008 yli 120.000 ja 2- sarjalaisilla 60.000"

Missä ne reilusti ajetut autot sitten ovat? Minun bensa-406:lla on ajettu 731000 ja 407:lla 342000 eikä nekään ole vielä reilusti ajettu... Kaikki huollot ja korjaukset tehty itse.

Taitaa vaan olla huonoja nuo uudet autot kun noin vähillä kilometreillä pitää korjata...

• h3j4g1

Taitaa olla provo tämä keskustelun avaus!

Minullakin on kaksi diesel-Peugeotia (407). Matkaa on kertynyt jo yhteensä 590.000km, eikä näissäkään juuri kilometrit näy, kolhuista puhumattakaan. Hienoja autoja, mutta eivät sovellu osaamattomille.

• AivanPihalla

varma provo, mikään ei pidä paikkansa tuossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1877
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1580
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1031
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      876
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      818
    Aihe