Totuushan on se, että

mikäonvaikeetatajuu

aina se julmettu riita ja kina lakaa silloin kun nämä uudet suhteet tulevat miehen elämässä esille. Sitä ennen tämä eronnut perhe tulee toimeen hyvin ja lapset ovat isän ja äidin kanssa sovitusti ja asiat, ja pystytään hoitamaan hyvin.
Riita ja känä alkaa aina kun se mies tuo sen naisensa ilmi, silloin jää lapset silloin tehdään ex vaimon kanssa riita asia mistä tahansa kunhan vaan se riita saadaan aikaseksi.
Mutta sehän on uusilla naikkosilla tarkoituskin saada esteet pois jotta voi elellä miehen tuloilla leveesti.
Minkä kumman syystä se mies ei estä naistaan tunkeutumasta hänen ex perheen elämään kun tietää tasan tarkkaan että lapset ja exät siitä kärsii eniten ja sen jälkeen mies itse. Tuolla toiminalla hän menettää lapset lopullisesti.
Lapset ei kuulu mitenkään naikkosten elämään eikä toisinpäin.
Mutta sehän on varmaa että anikkoset nauttii kun kun sai rikottua jotian semmoista mitä itsellä ei ole. Nainen on aniselle susi ja tässä se pitää paikkansa.
Lasten elämää ei yksikään isän suttura kuulu, mutta se ei taida menn naikkosten jakeluun ei ikinä.
Säälin lapsia jotka joutuu kokemaan lapsuudessa tuon kaiken, että vieras naikkonen tunkeutuu hänen elämää sotkemaan lisää eikä isä estä sitä. Se aika on isän ja lasten, ei siihen tarvi tulla väkisin yhtäkään naikkosta.

49

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäonvaikeetatajuu

      Totuushan on se, että aina se julmettu riita ja kina alkaa silloin kun nämä uudet "äidin" suhteet, Raision kaupungin lapsia vieraannuttavat valehtelevat "lastensuojeluviran omaiset" tulevat miehen elämässä esille perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.. . Sitä ennen tämä eronnut perhe
      tulee toimeen hyvin ja lapset ovat isän- ja äidin kanssa sovitusti ja asiat, ja pystytään hoitamaan hyvin ilman että
      Raiison kaupungin luonnehäiriöiset narsisti"viranomaiset"
      sotkevat lasten- ja vanhempien elämää ja lapsen huoltoa-
      tapaamisoikeutta..

    • loistavaaasiaa

      Olipa hyvin kirjoitettu. Joka sana täysin totta. Kaikki kulminoituu tuohon tekstiin. Ottakaa opiksenne ja painakaa mieleenne.

      • Mustitjamirrit

        Olet sinä kova kehumaan itseäsi, ja kaheleita textejäsi ,no kuka kissan hännän nostaa jollei kissa itse.


      • mikäonvaikeetatajuu
        Mustitjamirrit kirjoitti:

        Olet sinä kova kehumaan itseäsi, ja kaheleita textejäsi ,no kuka kissan hännän nostaa jollei kissa itse.

        enpä ollut edellinen; en ole kehunnut itseäni..


    • ISÄ1

      Niin isä rupeaa seurustelemaan vuosia eron jälkeen niin ex ämmä saa kilarit ja rupeaa päsmättämään ja pyrkii kaikin tavoin häiriköimään isän ex miehen kotia ja kotirauhas

    • Näinonvaikkasiltänäyttää

      Totuus ei pala tulessakaan. Uusikot hankaloittaa kaikkea!!!! Sietämättömiä ihmisiä ja keskellä toisten perhettä. Järjetöntä!!!

      • FBI-

        Ei vaan vanhakot on niin pirun hankalia ja itsekkäitä😀


      • Näinonvaikkasiltänäyttää

        Totuus ei pala tulessakaan. Raision "viranomaiset" hankaloittaa kaikkea perättömin lausumin, selvityksin
        tuomioistuimessa yhteistyössä vieraannuttajaäidin kanssa!!!! Sietämättömiä "ihmisiä"- ja keskellä toisten perhettä- isä-lapsi suhdetta, isän huoltajuutta, lapsen tapaamisoikeutta. Järjetöntä!!!


      • Uusi ei hankaloita mitään koska se EX ei ole mitään eron jälkeen ex:lle ei kuulu lasten isän asiat mitenkään EX ON ULKOISTETTU !


    • jkuio

      Vaikka ihmisiä ovat ne uudet kumppanitkin, niin jostakin syystä heidän pitäisi liian usein saada muuttaa ja mullistaa kaikki asiat.

      Tuntuu hurjalta sellainenkin, että ei voida asua asunnossa, jossa toinen on exänsä kanssa asunut, tai pitää ainakin tehdä kallis remontti, jossa kaikki entinen revitään, huonekalut pitää saa vaihtoon ja pian.
      Entä mitä on tämä lapsiin kohdistuva herjaus. entisen liiton lapset ovat huonosti puettu, likaisia, eivät osaa käyttäytyä. Tuo ei voi olla totta missään nimessä, ei heidän äitinsä ole sen huono ihminen, hänellä on varmasti valtava määrä työtä viedessään lapsia eteenpäin ja aika usein se arki on ilman sitä isää.
      Isä elää sitä uutta elämäänsä täysillä muualla ja vielä huutelee muualla, että kun joutuu lasten vuoksi ehkä kulkemaan tapaamisiin pari kertaa kuukaudessa ja se elatusmaksu sitten onkin hankala asia.
      Uusi eukko huutaa kurkku suorana., että lapsille ei saisi antaa mitään ja ukon pitäisi elättää hänen entisen liiton lapsiaan, eikä omiaan.
      eikä ihan järjellä ajatellen ole vain niin, että ihan sekaisinhan nuo uusikot ovat. Miten tällaista toimintaa sietää ensin lasten oma isä ja sanoisin että koko suomalinen yhteiskunta.
      Ero on jo sinällään ihan hirveä asia, siinä tapahtuu koko tasolla ihan valtava muutos. Useimmiten koko painolasti jää yksin äidin harteille. Siinä olet yksin kaiken kanssa, hoidat joka ikisen asian yksin, lisäksi pitäisi käydä palkkatyössä ja siitäkin naisille maksetaan huomattavasti pienempää palkkaa kuin miehille.
      Perhe tarvitsee asunnon, ruokaa, vaatteita, erilaisia kuluja varusteista ulkoiluun on valtavasti. Siinä kun sitten vielä jatkuvasti kuuntelet tuon uuden naisen rienaamista kaikesta ja määräyksistä, koko ajan sydän sykkyrällään.

      Lisäksi ihminen, tämä eronnut nainen kaipaa aikuista vierelleen, no onhan niitä, mutta eihän apua heistä ole ja kai siitä sen uudenkin käytös johtuu.

      Kun itse asiaa katson, kaiken parasta olisi, että entisen liiton lapset saavat isän luona vieraillessa isän kaiken huomion ja isä myös hoitaa lapsensa kaikki asiat siellä ollessa, uusi nainen hoitaa omien lastensa asioita ja on heidän kanssaan.
      Ja myös lasten ollessa sen lähiäidin luona, isä jatkuvasti on mukana lasten hoidossa auttamassa, ei tietenkään siellä kodissa, mutta läksyt voi tarkistaa Skypen kautta ja tehdä yhdessä jos tarvitsee apua. Samoin voi kyyditellä lasta harrastuksiin, joten kyllä vanhempien pitäisi elää ja asua samalla paikkakunnalla, eikä juosta velvollisuuksiaan pakoon ei edes anomalla, että työn vuoksi, ensisijainen vastuu on olla hoitamassa lapsiaan, kun kerran on heidät siittänyt ja sen jokainen äiti ja isä on velvollinen uudelle kumppanilleen tekemään, että ei koskaan ja missään anna heidän lapsiaan moittiiia eikä entistä puolisoaan, se asia ei kuulu uudelle kumppanille milloinkaan.

      • Entisen liiton lapset on likaisia ei ole kukaan muu kuin multi persoona Lissu väittänyt ! Ja mitä tulee muutoksiin ja järjestelyihin niin uusikko ei vaikuta mitenkään sen EX:n elämään koska eropapereiden vienti vaikutti siihen että ex:llä oli vrk.viedä kamansa pois asumastani talosta SIIS TASAN VUOROKAUSI JA SEN JÄLKEEN LOPUT POLTETTIIN... ...eli ex ulkoistettiin heti välittömästi ei edes viikkoa kun eropaperit lähetetty käräjäoikeuteen ja ex ulkoistettu !


    • 6537

      Ap-apina, voivoi kun sulle kävi kuvitelmissasi noin

    • oyp

      Onneksi meillä ei koskaan olla päästetty sutturoita lasten lähelle eikä meille kotiimme. Olisi kauheeta jos sutturat olisi tulleet meille haukkumaanmeitä, sotkemaan kotimme ja riehuneet. Miksi pitäisi miehen sutturat huolia kotiimme? Eihän he ole mitään meidän elämässä muuta kuin perheenrikkojia ja hulluja jotka rikkoivat lasten perheen, eihän kukaan semmoisten näätienkanssa halua olla tekemisissä.
      Olemme erittäin onnekkaita kun mies ei koskaanpäästänyt sutturoita meille, eikä pakottanut meitäkään menemään niitä katsomaan. Lapset olisivat menneet pois tolaltaan emmekä varmasti enää tuntisi heitä jos vastaan tulisivat,niin olisivat sekkopää suttura heidätkin pilanneet että huh huh oikeesti olen onnellinen että mieskin tajusi että sutturat olisi olleet meille niin julmaa seruaa että piti tiukasti poissa meidän elämstä.
      Nyt olemme erittäin onnellisia, ja meis senkun suree kun ei lapset halua häntä nähdä eikä mies ole nähnyt lapsienlapsiaan, mutta mitäs hylkäsi ja viahtoi perheensä sutturoihin, ihan on oma vika, toki suttura pakotti miehen jättämään perheensä ja lapset.
      Lapseni sanookin että olen maailman paras äiti kun suojelin heitä sutturoilta, nyt aikuiset lapset ovat kiitollisia että on yksi ihminen johon luottaa täysin, minä äitinä olen onnellinen.
      Meille ei sutturat ole koskaan kuuluneet ja se siitä, ei kuulu meidän perheeseen hyi kauhee ajatuskin että moinen naikkonen tulisi meille ties mitä siitä olisi seurannut.

      • Niin sulle on kerrottu ettei lasten isän nainen ole ollut tulossa sinun kotiin ja lapsi isä aika vietetään normaalisti isän kotona (mut mikä sinus olis normaalia???) Ja mitä isän kotona on EI KUULU SINULLE ja lapset on isän luona niin isä PÄÄTTÄÄ KEITÄ LAPSET TAPAA JA VIELÄPÄ IHAN OIKEUTETUSTI ILMAN ETTÄ SYYLLISTYY MIHINKÄÄN LAITTOMUUTEEN !


      • Oletmielisairas

        Voi wittu mitä mielipuolista paskaa, ihan skitsoo tarinaa ja ilmeisesti vielä humalassa keksittyä.


      • meilleeitulla
        radikaal kirjoitti:

        Niin sulle on kerrottu ettei lasten isän nainen ole ollut tulossa sinun kotiin ja lapsi isä aika vietetään normaalisti isän kotona (mut mikä sinus olis normaalia???) Ja mitä isän kotona on EI KUULU SINULLE ja lapset on isän luona niin isä PÄÄTTÄÄ KEITÄ LAPSET TAPAA JA VIELÄPÄ IHAN OIKEUTETUSTI ILMAN ETTÄ SYYLLISTYY MIHINKÄÄN LAITTOMUUTEEN !

        No olis varmaan tullu jos mies ei olisi tiukasti kieltänyt ettei hänen perhettän saa mennä haukkumaan ja kotiaan sotkemaan. Kielsi tiukasti ettei enempää pilannut meidän elämää, riitti kun vei miehen ja lapsilta isän. Tarpeeksi rankkaa lapsille.
        Joo ei miehen koti meille kuulukkaan, eikä meidän koti enää miehelle, onneksi, se on selvä, emme ole koskan nähneet sitä törskää missä meis asuu, hylättyään lapset eiä kiinnosta.
        Äidille aian kuuluu ketä on lasten läjhellä ja kenen seurassa. Minä ainakin olen tiukasti kieltänyt ja pitänyt silmällä ettei sutturat pääse meille eikä meidänlähelle. Heillä ei ole mitään asiaa tulla meille.
        Olisihan se ollut järkyttävää, jos sutturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet meitä, miski olisi meille tulleet? En vielä ymmärrä miksi sutturoiden pitäisi mennä miesten lapsia ja ecää kiusaamaan???? Meille ei sutturat ole koskaan tulleet. Nauramme lasten kanssa millanen suttura voi olla että hajottaa toisten perheen ja vie lapsilta isän??? Onneksi mies kärsii siitä ettei näe lapsia eikä lstenlapsia. Minä sentään lähes päivittäin.
        Minulle on aina ollut tärkeää lasten hyvinvointi, ja sen vuoksi kielsin sutturoiden meille tulon ja oelmsata missään tekmisissä meidän kanssa. Ihmettelen ihmsiiä ketkä ottaa sutturat kotiinsa asumaan tai edes kahvittelemaan? Ihnmisen joka on vienyt lasten isän ja isä pakotettu hylkämään omat lapset???? En jaksa ymmärtää.


      • menehoitoon
        meilleeitulla kirjoitti:

        No olis varmaan tullu jos mies ei olisi tiukasti kieltänyt ettei hänen perhettän saa mennä haukkumaan ja kotiaan sotkemaan. Kielsi tiukasti ettei enempää pilannut meidän elämää, riitti kun vei miehen ja lapsilta isän. Tarpeeksi rankkaa lapsille.
        Joo ei miehen koti meille kuulukkaan, eikä meidän koti enää miehelle, onneksi, se on selvä, emme ole koskan nähneet sitä törskää missä meis asuu, hylättyään lapset eiä kiinnosta.
        Äidille aian kuuluu ketä on lasten läjhellä ja kenen seurassa. Minä ainakin olen tiukasti kieltänyt ja pitänyt silmällä ettei sutturat pääse meille eikä meidänlähelle. Heillä ei ole mitään asiaa tulla meille.
        Olisihan se ollut järkyttävää, jos sutturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet meitä, miski olisi meille tulleet? En vielä ymmärrä miksi sutturoiden pitäisi mennä miesten lapsia ja ecää kiusaamaan???? Meille ei sutturat ole koskaan tulleet. Nauramme lasten kanssa millanen suttura voi olla että hajottaa toisten perheen ja vie lapsilta isän??? Onneksi mies kärsii siitä ettei näe lapsia eikä lstenlapsia. Minä sentään lähes päivittäin.
        Minulle on aina ollut tärkeää lasten hyvinvointi, ja sen vuoksi kielsin sutturoiden meille tulon ja oelmsata missään tekmisissä meidän kanssa. Ihmettelen ihmsiiä ketkä ottaa sutturat kotiinsa asumaan tai edes kahvittelemaan? Ihnmisen joka on vienyt lasten isän ja isä pakotettu hylkämään omat lapset???? En jaksa ymmärtää.

        Skitsofreniaa ,olet mielisairas ihminen hakeudu hoitoon ennen kun sekoo kokonaan.


      • tarkoititko
        menehoitoon kirjoitti:

        Skitsofreniaa ,olet mielisairas ihminen hakeudu hoitoon ennen kun sekoo kokonaan.

        Raiison kaupungin "lastensuojeluviranomaisia" perättömin lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista; lapsen tarkoitushakuinen "viranomais" vieraannuttaminen..


      • Näinonvaikkasiltänäyttää
        meilleeitulla kirjoitti:

        No olis varmaan tullu jos mies ei olisi tiukasti kieltänyt ettei hänen perhettän saa mennä haukkumaan ja kotiaan sotkemaan. Kielsi tiukasti ettei enempää pilannut meidän elämää, riitti kun vei miehen ja lapsilta isän. Tarpeeksi rankkaa lapsille.
        Joo ei miehen koti meille kuulukkaan, eikä meidän koti enää miehelle, onneksi, se on selvä, emme ole koskan nähneet sitä törskää missä meis asuu, hylättyään lapset eiä kiinnosta.
        Äidille aian kuuluu ketä on lasten läjhellä ja kenen seurassa. Minä ainakin olen tiukasti kieltänyt ja pitänyt silmällä ettei sutturat pääse meille eikä meidänlähelle. Heillä ei ole mitään asiaa tulla meille.
        Olisihan se ollut järkyttävää, jos sutturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet meitä, miski olisi meille tulleet? En vielä ymmärrä miksi sutturoiden pitäisi mennä miesten lapsia ja ecää kiusaamaan???? Meille ei sutturat ole koskaan tulleet. Nauramme lasten kanssa millanen suttura voi olla että hajottaa toisten perheen ja vie lapsilta isän??? Onneksi mies kärsii siitä ettei näe lapsia eikä lstenlapsia. Minä sentään lähes päivittäin.
        Minulle on aina ollut tärkeää lasten hyvinvointi, ja sen vuoksi kielsin sutturoiden meille tulon ja oelmsata missään tekmisissä meidän kanssa. Ihmettelen ihmsiiä ketkä ottaa sutturat kotiinsa asumaan tai edes kahvittelemaan? Ihnmisen joka on vienyt lasten isän ja isä pakotettu hylkämään omat lapset???? En jaksa ymmärtää.

        Totuus ei pala tulessakaan. Raision "viranomaiset" hankaloittaa kaikkea perättömin lausumin, selvityksin
        tuomioistuimessa yhteistyössä vieraannuttajaäidin kanssa!!!! Sietämättömiä "ihmisiä"- ja keskellä toisten perhettä- isä-lapsi suhdetta, isän huoltajuutta, lapsen tapaamisoikeutta. Järjetöntä!!!


      • meilleeitulla kirjoitti:

        No olis varmaan tullu jos mies ei olisi tiukasti kieltänyt ettei hänen perhettän saa mennä haukkumaan ja kotiaan sotkemaan. Kielsi tiukasti ettei enempää pilannut meidän elämää, riitti kun vei miehen ja lapsilta isän. Tarpeeksi rankkaa lapsille.
        Joo ei miehen koti meille kuulukkaan, eikä meidän koti enää miehelle, onneksi, se on selvä, emme ole koskan nähneet sitä törskää missä meis asuu, hylättyään lapset eiä kiinnosta.
        Äidille aian kuuluu ketä on lasten läjhellä ja kenen seurassa. Minä ainakin olen tiukasti kieltänyt ja pitänyt silmällä ettei sutturat pääse meille eikä meidänlähelle. Heillä ei ole mitään asiaa tulla meille.
        Olisihan se ollut järkyttävää, jos sutturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet meitä, miski olisi meille tulleet? En vielä ymmärrä miksi sutturoiden pitäisi mennä miesten lapsia ja ecää kiusaamaan???? Meille ei sutturat ole koskaan tulleet. Nauramme lasten kanssa millanen suttura voi olla että hajottaa toisten perheen ja vie lapsilta isän??? Onneksi mies kärsii siitä ettei näe lapsia eikä lstenlapsia. Minä sentään lähes päivittäin.
        Minulle on aina ollut tärkeää lasten hyvinvointi, ja sen vuoksi kielsin sutturoiden meille tulon ja oelmsata missään tekmisissä meidän kanssa. Ihmettelen ihmsiiä ketkä ottaa sutturat kotiinsa asumaan tai edes kahvittelemaan? Ihnmisen joka on vienyt lasten isän ja isä pakotettu hylkämään omat lapset???? En jaksa ymmärtää.

        No tuskin olis tullut ja se mitä kotonaan tekevät ei kuulu sulle! Ja kerro mitä hittoa se olis sun luona tehnyt


      • meilleeitulla kirjoitti:

        No olis varmaan tullu jos mies ei olisi tiukasti kieltänyt ettei hänen perhettän saa mennä haukkumaan ja kotiaan sotkemaan. Kielsi tiukasti ettei enempää pilannut meidän elämää, riitti kun vei miehen ja lapsilta isän. Tarpeeksi rankkaa lapsille.
        Joo ei miehen koti meille kuulukkaan, eikä meidän koti enää miehelle, onneksi, se on selvä, emme ole koskan nähneet sitä törskää missä meis asuu, hylättyään lapset eiä kiinnosta.
        Äidille aian kuuluu ketä on lasten läjhellä ja kenen seurassa. Minä ainakin olen tiukasti kieltänyt ja pitänyt silmällä ettei sutturat pääse meille eikä meidänlähelle. Heillä ei ole mitään asiaa tulla meille.
        Olisihan se ollut järkyttävää, jos sutturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet meitä, miski olisi meille tulleet? En vielä ymmärrä miksi sutturoiden pitäisi mennä miesten lapsia ja ecää kiusaamaan???? Meille ei sutturat ole koskaan tulleet. Nauramme lasten kanssa millanen suttura voi olla että hajottaa toisten perheen ja vie lapsilta isän??? Onneksi mies kärsii siitä ettei näe lapsia eikä lstenlapsia. Minä sentään lähes päivittäin.
        Minulle on aina ollut tärkeää lasten hyvinvointi, ja sen vuoksi kielsin sutturoiden meille tulon ja oelmsata missään tekmisissä meidän kanssa. Ihmettelen ihmsiiä ketkä ottaa sutturat kotiinsa asumaan tai edes kahvittelemaan? Ihnmisen joka on vienyt lasten isän ja isä pakotettu hylkämään omat lapset???? En jaksa ymmärtää.

        Sinut mies jätti yksin sinut ja katkeruuttasi estit lapsia menemästä isän luokse


      • meilleeitulla kirjoitti:

        No olis varmaan tullu jos mies ei olisi tiukasti kieltänyt ettei hänen perhettän saa mennä haukkumaan ja kotiaan sotkemaan. Kielsi tiukasti ettei enempää pilannut meidän elämää, riitti kun vei miehen ja lapsilta isän. Tarpeeksi rankkaa lapsille.
        Joo ei miehen koti meille kuulukkaan, eikä meidän koti enää miehelle, onneksi, se on selvä, emme ole koskan nähneet sitä törskää missä meis asuu, hylättyään lapset eiä kiinnosta.
        Äidille aian kuuluu ketä on lasten läjhellä ja kenen seurassa. Minä ainakin olen tiukasti kieltänyt ja pitänyt silmällä ettei sutturat pääse meille eikä meidänlähelle. Heillä ei ole mitään asiaa tulla meille.
        Olisihan se ollut järkyttävää, jos sutturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet meitä, miski olisi meille tulleet? En vielä ymmärrä miksi sutturoiden pitäisi mennä miesten lapsia ja ecää kiusaamaan???? Meille ei sutturat ole koskaan tulleet. Nauramme lasten kanssa millanen suttura voi olla että hajottaa toisten perheen ja vie lapsilta isän??? Onneksi mies kärsii siitä ettei näe lapsia eikä lstenlapsia. Minä sentään lähes päivittäin.
        Minulle on aina ollut tärkeää lasten hyvinvointi, ja sen vuoksi kielsin sutturoiden meille tulon ja oelmsata missään tekmisissä meidän kanssa. Ihmettelen ihmsiiä ketkä ottaa sutturat kotiinsa asumaan tai edes kahvittelemaan? Ihnmisen joka on vienyt lasten isän ja isä pakotettu hylkämään omat lapset???? En jaksa ymmärtää.

        Isä korvaa äitiä lasten ollessa hänen luona ja voi itse päättää keitä lapset tapaa


      • vastaasinä
        radikaal kirjoitti:

        No tuskin olis tullut ja se mitä kotonaan tekevät ei kuulu sulle! Ja kerro mitä hittoa se olis sun luona tehnyt

        No sitä mnäkin ihmettelen että mitä?Kovasti täällä jotkut vaan ajaa perheenrikkoja sutturoita miehen exän ja miehen ex lasten kotiin haukkumaan ja sotkemaan. Niin miksi?


      • äitipäättääkaisesta
        radikaal kirjoitti:

        Isä korvaa äitiä lasten ollessa hänen luona ja voi itse päättää keitä lapset tapaa

        Ei voi päättää, äiti on aina se joka päättää. Isällä ei ole mitään oiekutta pakottaa lapsia näkemään perheenrikkojia jotka rikkoivan lasten perheen ja nyt tuuppautuvat vkisin lasten elämää enemmän sotkemaan!!!! Josmeis ei sitä hymmärrä on äidin tultava väliin ja pelstettava lapsensa.


      • fkjdfhahalfh
        radikaal kirjoitti:

        Sinut mies jätti yksin sinut ja katkeruuttasi estit lapsia menemästä isän luokse

        Se on totta, mies hylkäsi meidät kaikki ja vaihtoi likaisiin sutturoihin. Ikäväähän se on mutta nyt olemme vahvhoja ja meille jäi kaikki paitse se luuseri meis, mutta hävetköön hän ian yksin kun me ei haluta moista luuseria takasin ikinä eikä elämäämme. Semmoinen ei tule ikinä kyseeseen ja nauramme vaan moiselle pahkapäälle.


      • isäpäättääkaikesta
        äitipäättääkaisesta kirjoitti:

        Ei voi päättää, äiti on aina se joka päättää. Isällä ei ole mitään oiekutta pakottaa lapsia näkemään perheenrikkojia jotka rikkoivan lasten perheen ja nyt tuuppautuvat vkisin lasten elämää enemmän sotkemaan!!!! Josmeis ei sitä hymmärrä on äidin tultava väliin ja pelstettava lapsensa.

        Ei voi päättää, ISÄ on aina se joka päättää. ÄIDILLÄ- JA RAISION KAUPUNGIN LUONNEHÄIRIÖISILLÄ "VIRAN-OMAISILLA" ei ole mitään oiekutta pakottaa lapsia nä-kemään perheenrikkojia, jotka rikkoivat lasten perheen
        ja nyt tuuppautuvat väkisin lasten elämään enemmän sotkemaan!!!! Jos NAINEN ei sitä ymmärrä on ISÄN tultava väliin- ja pelstettava lapsensa. RAISION KAUPUN GIN "LASTENSUOJELUVIRANOMAISISTA" PERÄTTÖMIN LAUSUMIN, SELVITYKSIN MM. TUOMIOISTUIMESTA EI SIIHEN OLE!!!


      • vastaasinä kirjoitti:

        No sitä mnäkin ihmettelen että mitä?Kovasti täällä jotkut vaan ajaa perheenrikkoja sutturoita miehen exän ja miehen ex lasten kotiin haukkumaan ja sotkemaan. Niin miksi?

        Ei ole ex lapsia olemassa eikä erotessa kaltaisestasi hullusta lopu isyys


      • äitipäättääkaisesta kirjoitti:

        Ei voi päättää, äiti on aina se joka päättää. Isällä ei ole mitään oiekutta pakottaa lapsia näkemään perheenrikkojia jotka rikkoivan lasten perheen ja nyt tuuppautuvat vkisin lasten elämää enemmän sotkemaan!!!! Josmeis ei sitä hymmärrä on äidin tultava väliin ja pelstettava lapsensa.

        Isällä on kaikki samat oikeudet päättää kuin äidillä eikä kumpikaan päätä mitään toistensa kodeissa


      • fkjdfhahalfh kirjoitti:

        Se on totta, mies hylkäsi meidät kaikki ja vaihtoi likaisiin sutturoihin. Ikäväähän se on mutta nyt olemme vahvhoja ja meille jäi kaikki paitse se luuseri meis, mutta hävetköön hän ian yksin kun me ei haluta moista luuseria takasin ikinä eikä elämäämme. Semmoinen ei tule ikinä kyseeseen ja nauramme vaan moiselle pahkapäälle.

        Sinusta mies erosi ei lapsista ja sinä etäännytit lapset isästä ! Juuri sinä teit kaiken mistä syytät sutturoita


      • näyttiloppuvanISYYS
        radikaal kirjoitti:

        Ei ole ex lapsia olemassa eikä erotessa kaltaisestasi hullusta lopu isyys

        Lapsen vieraannuttaja"äidin"- ja Raision kaupungin perättömin lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista


      • nmcnmnvcmnmcnmcnmc
        radikaal kirjoitti:

        Sinusta mies erosi ei lapsista ja sinä etäännytit lapset isästä ! Juuri sinä teit kaiken mistä syytät sutturoita

        Ei kun vieras kiero perheenrikoja suttura rikkoi perheemme. Miksi minä ja lapset oltaisiin isästä haluttu eroon????? Vastaa.

        Minä tein lopulta sen mikä oli meille kaikille parasta. Sutturat ei kuulu elämäämme, ja siksi elämämme onkin ollut loistokasta kun mies vaihtoi lapset vaihtoi ja hylkäsi. Miksi sinä tykkäät sutturoista? Me ei tykätä siksi meille ei tulla, emmehänmekään mene sutturoiden kotiin.

        Okoot missä on, meille ei tulla eikä olekkaan tultu.


      • nmcnmnvcmnmcnmcnmc kirjoitti:

        Ei kun vieras kiero perheenrikoja suttura rikkoi perheemme. Miksi minä ja lapset oltaisiin isästä haluttu eroon????? Vastaa.

        Minä tein lopulta sen mikä oli meille kaikille parasta. Sutturat ei kuulu elämäämme, ja siksi elämämme onkin ollut loistokasta kun mies vaihtoi lapset vaihtoi ja hylkäsi. Miksi sinä tykkäät sutturoista? Me ei tykätä siksi meille ei tulla, emmehänmekään mene sutturoiden kotiin.

        Okoot missä on, meille ei tulla eikä olekkaan tultu.

        Älä jauha paskaa sinusta mies erosi oli syy sit mikä tahansa


      • maailmanparasäiti
        radikaal kirjoitti:

        Älä jauha paskaa sinusta mies erosi oli syy sit mikä tahansa

        Meistä kaikista mies erosi, jopa suvustaan ja ystävistään mies katosi kun sutturat niin vaativat.
        Syy oli perheenrikkojat veivät miehen/isän ja hajoittivat perheemme. Lapset ikäväivät alussa mutta kun totuus selvisi että isä vaihtoi heidät sutturoihin, niin ikävä katosi ja tilalle tuli viha ja halveksunta.
        Fiksuja lapsia, olen opettanut heille itsensä arvostaminen että itseään ei saa kohdella kukaan huonosti. Lapset sanookin että sitä he opettavat myös omille lapsilleen, äidin neuvot ovat parhaat. Näin se on.

        Kyllä mies erosi meistä kaikista. Onneksi meille jäi suku ja ystävät kaikki mitkä ovat ain ennenkino lleet. Miehelle ei mitään. Suunnaton häpee hänelle jäi.


      • maailmanparasISÄ
        maailmanparasäiti kirjoitti:

        Meistä kaikista mies erosi, jopa suvustaan ja ystävistään mies katosi kun sutturat niin vaativat.
        Syy oli perheenrikkojat veivät miehen/isän ja hajoittivat perheemme. Lapset ikäväivät alussa mutta kun totuus selvisi että isä vaihtoi heidät sutturoihin, niin ikävä katosi ja tilalle tuli viha ja halveksunta.
        Fiksuja lapsia, olen opettanut heille itsensä arvostaminen että itseään ei saa kohdella kukaan huonosti. Lapset sanookin että sitä he opettavat myös omille lapsilleen, äidin neuvot ovat parhaat. Näin se on.

        Kyllä mies erosi meistä kaikista. Onneksi meille jäi suku ja ystävät kaikki mitkä ovat ain ennenkino lleet. Miehelle ei mitään. Suunnaton häpee hänelle jäi.

        Meistä kaikista NAINEN erosi, jopa suvustaan ja ystävistään NAINEN katosi kun sutturat niin vaativat.
        Syy oli perheenrikkojat veivät NAISEN/ ÄIDIN ja hajoittivat perheemme. Lapset ikäväivät alussa mutta kun totuus selvisi että ÄITI vaihtoi heidät sutturoihin,
        niin ikävä katosi ja tilalle tuli viha ja halveksunta.
        Fiksuja lapsia, olen opettanut heille itsensä arvostaminen että itseään ei saa kohdella kukaan huonosti. Lapset sanookin että sitä he opettavat myös omille lapsilleen, ISÄN neuvot ovat parhaat. Näin se on.

        KYLLÄ NAINEN JA RAISION KAUPUNGIN "VIRANOMAISET" PERÄTTÖMIN LAUSUMIN, SELVITYKSIN TUOMIOISTUIMESSA EROSI MEISTÄ KAIKISTA. Onneksi meille jäi suku ja ystävät kaikki mitkä ovat aina ennenkin olleet. NAISELLE ei mitään. Suunnaton häpee hänelle jäi.


      • maailmanparasäiti kirjoitti:

        Meistä kaikista mies erosi, jopa suvustaan ja ystävistään mies katosi kun sutturat niin vaativat.
        Syy oli perheenrikkojat veivät miehen/isän ja hajoittivat perheemme. Lapset ikäväivät alussa mutta kun totuus selvisi että isä vaihtoi heidät sutturoihin, niin ikävä katosi ja tilalle tuli viha ja halveksunta.
        Fiksuja lapsia, olen opettanut heille itsensä arvostaminen että itseään ei saa kohdella kukaan huonosti. Lapset sanookin että sitä he opettavat myös omille lapsilleen, äidin neuvot ovat parhaat. Näin se on.

        Kyllä mies erosi meistä kaikista. Onneksi meille jäi suku ja ystävät kaikki mitkä ovat ain ennenkino lleet. Miehelle ei mitään. Suunnaton häpee hänelle jäi.

        Älä jauha paskaa SINUSTA JA SINUN SUVUSTA MIES EROSI JA SINÄ KATKERA NARSISTI ET ANTANUT LASTEN TAVATA ISÄÄ ETKÄ ISÄN SUKUA ! Olet täysin epäkelpo lasten lähivanhemmaksi


      • sukuonmeillätallessa
        radikaal kirjoitti:

        Älä jauha paskaa SINUSTA JA SINUN SUVUSTA MIES EROSI JA SINÄ KATKERA NARSISTI ET ANTANUT LASTEN TAVATA ISÄÄ ETKÄ ISÄN SUKUA ! Olet täysin epäkelpo lasten lähivanhemmaksi

        JUU KYLLÄ SE MIES MEISTÄ KAIKISTA EROSI KUN SUTTURAT NIIN PÄÄTTI. SURULLISTAHAN SE ON, MUTTA EIP' SIINÄ LASTEN IKÄVÄ AUTA JOS MIES HEIDÄT VAIHTAA LAPSETTOMIIN PERHEENRIKKOJIIN, KYLLÄ SE VAPAUS LAPSISTA ON MIEHELLE AINA PAREMPI RATKAISU KUIN OMAT LAPSET, KUN HEISTÄ ON HEILLE NIIN VAIVAA.
        Voi kuule miehen suku on yhä elämässämme aina, ainoa joka ei ole on tuo luuseri mies. Meidän suku on sam akuin on aina ollut, on mummot ja vaarit, serkut ja enot on kaikki, mihinkä he olisvat hävinneet sen tähdenettä luuseri eies hylkäsi omat lapset???? Ihan hullua erota koko suvusta, ehei koko suku on koossa. Ihanat appivanhemmat mulla lapsilla mummot ja serkut ja vaari. Eihän kukaan mummo nyt sukuaan hylkää jos yksi tollo lähtee ja hylkää???


      • Oletkaheli
        vastaasinä kirjoitti:

        No sitä mnäkin ihmettelen että mitä?Kovasti täällä jotkut vaan ajaa perheenrikkoja sutturoita miehen exän ja miehen ex lasten kotiin haukkumaan ja sotkemaan. Niin miksi?

        Ei täällä muilla ole tapana viedä uutta kumppania exän kotiin näytille niin, kun teillä ja toiseksi ei kaikkien ero ole johtunut uskottomuudesta niin ,kun teillä.
        Vain sinä paasaat noista sutturoista vuodesta vuoteen ja loppua ei näy ennen, kun kuolet tai vinksahdat lopullisesti.


      • sukuonmeillätallessa kirjoitti:

        JUU KYLLÄ SE MIES MEISTÄ KAIKISTA EROSI KUN SUTTURAT NIIN PÄÄTTI. SURULLISTAHAN SE ON, MUTTA EIP' SIINÄ LASTEN IKÄVÄ AUTA JOS MIES HEIDÄT VAIHTAA LAPSETTOMIIN PERHEENRIKKOJIIN, KYLLÄ SE VAPAUS LAPSISTA ON MIEHELLE AINA PAREMPI RATKAISU KUIN OMAT LAPSET, KUN HEISTÄ ON HEILLE NIIN VAIVAA.
        Voi kuule miehen suku on yhä elämässämme aina, ainoa joka ei ole on tuo luuseri mies. Meidän suku on sam akuin on aina ollut, on mummot ja vaarit, serkut ja enot on kaikki, mihinkä he olisvat hävinneet sen tähdenettä luuseri eies hylkäsi omat lapset???? Ihan hullua erota koko suvusta, ehei koko suku on koossa. Ihanat appivanhemmat mulla lapsilla mummot ja serkut ja vaari. Eihän kukaan mummo nyt sukuaan hylkää jos yksi tollo lähtee ja hylkää???

        Erosta päättää eroava pariskunta ei kukaan muu ja sinä ääliö päätiterottaa lapset isästä ! Ja ymmärrän miestä jos eroaa tuollaisesta narsistista ihminen on kuin käkikello jonka kanssa teksteistä päätellen ei voinut elää onnellista JA TURVALLISTA ELÄMÄÄ


      • samanaisia
        radikaal kirjoitti:

        Älä jauha paskaa SINUSTA JA SINUN SUVUSTA MIES EROSI JA SINÄ KATKERA NARSISTI ET ANTANUT LASTEN TAVATA ISÄÄ ETKÄ ISÄN SUKUA ! Olet täysin epäkelpo lasten lähivanhemmaksi

        löytyy Raision kaupunginsta; perättömin LAUSUMIN, SELVITYKSIN TUOMIOISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEISTA YHTEISTYÖSSÄ NARSISTIVIERAANNUTTAJA "ÄIDIN- JA VIRANOMAISTAN" TOIMESTA!!!


      • dfjjahfkahfladhfla
        Oletkaheli kirjoitti:

        Ei täällä muilla ole tapana viedä uutta kumppania exän kotiin näytille niin, kun teillä ja toiseksi ei kaikkien ero ole johtunut uskottomuudesta niin ,kun teillä.
        Vain sinä paasaat noista sutturoista vuodesta vuoteen ja loppua ei näy ennen, kun kuolet tai vinksahdat lopullisesti.

        Ei meillä mies ole koskaan tuonut sutturoitaan meille ei edes pakolla. Emme mekään ole menneet sutturoiden kotiin koskaan. Mitä horiset???
        Meidän elämään ei kuulu sutturat ja lapset olisvat tosi onnettomia jos olisin päästänyt sutturat meille meitä haukkumaan ja sotkemaan kotimme. Huh huh... mies tajus että teki todella pahan virheen hylätessään meidät, mutta tehty mikä tehty, pitäkööt likaset sutturat meitä ei enää saa mies likainenm ies.


      • Kukahullunkaaon
        maailmanparasäiti kirjoitti:

        Meistä kaikista mies erosi, jopa suvustaan ja ystävistään mies katosi kun sutturat niin vaativat.
        Syy oli perheenrikkojat veivät miehen/isän ja hajoittivat perheemme. Lapset ikäväivät alussa mutta kun totuus selvisi että isä vaihtoi heidät sutturoihin, niin ikävä katosi ja tilalle tuli viha ja halveksunta.
        Fiksuja lapsia, olen opettanut heille itsensä arvostaminen että itseään ei saa kohdella kukaan huonosti. Lapset sanookin että sitä he opettavat myös omille lapsilleen, äidin neuvot ovat parhaat. Näin se on.

        Kyllä mies erosi meistä kaikista. Onneksi meille jäi suku ja ystävät kaikki mitkä ovat ain ennenkino lleet. Miehelle ei mitään. Suunnaton häpee hänelle jäi.

        Paskanmarjat, sinusta se erosi, enkä yhtään ihmettele miksi, sun kuuluis olla mielisairaalassa.
        Hyvä kun erosi susta, muuten siitäkin olis tullut hullu, tuolaasen pirttihirmun kanssa.


    • Näinonvaikkasiltänäyttää

      Totuus ei pala tulessakaan. Raision "viranomaiset" hankaloittaa kaikkea perättömin lausumin, selvityksin
      tuomioistuimessa yhteistyössä vieraannuttajaäidin kanssa!!!! Sietämättömiä "ihmisiä"- ja keskellä toisten perhettä- isä-lapsi suhdetta, isän huoltajuutta, lapsen tapaamisoikeutta. Järjetöntä!!!

    • hjuioio

      Raisio voi jäädä jo ulos keskusteluista. Hoitakaa asia siellä ihan keskenänne. Taitaa olla siellä syytä niin "sysisissä kuin sepissäkin", enää ei hoideta mitään asiallista, vaan on menty osastolle "v-----s. Joen ei enää kertaakaan koko Raisiota tänne.
      Vaikka kuinka revitätte täällä asiat on tapahtuneet, niitä ei pois saa pyyhittyä millään tavalla, on osattava asettua jo elämään elämää eteenpäin.

      • hjuioio

        Raisio EI jää koskaan pois/ ulos keskusteluista; ennenkuin lapsen etu-, oikeudet-, ihmisoikeudet-, perustuslaki- ja lainsäädäntö lapsia koskevassa
        asiassa suomen valtiossa- ja Raision kaupungissa
        oikeasti käytännössäkin toteutuu.

        Lapsen huollosta- ja tapaamisoikeudesta annetun
        lain tarkoituksena on lapsen suhteen säilyttäminen kiinteänä erityisesti lapsen- ja hänen vanhempansa välillä. Tämä toteutetaan lain mukaan siten; vastuun kanto- ja päätöksenteko eli lapsen huoltajuus pidetään yhtenäisenä- ja toisaalta lapsen suhde vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella. Lapsen huollon tulee turvata lapsen myönteiset- ja läheiset ihmissuhteet, suorat kontaktit lapsen- ja hänen vanhempansa välillä.
        Lapsen huolto- ja tapaamisratkaisu tulee ratkaista em.
        mukaisena Lapsella on oikeus vanhempaansa- ja vanhemmmalla oikeus perustuslain suomin valtuuksin omiin lapsiinsa- ja perhe-elämäänsä omien lapsiensa kanssa. YMMÄRRETTY RAISION KAUPUNKI, "TUOMIO ISTUIN- JA VALVOVAT VIRANOMAISET"???

        HETI HOIDETAAN ASIA KUNTOON, KUN RAISION KAUPUNKI SUOSTUU OMALTA OSALTAAN NOUDATTA MAAN MM: VALVOVAN VIRANOMAISEN; LOUNAIS-SUOMEN ALUEHALLINTOVIRASTON PÄÄTÖSTÄ
        ASIASSA. ALLEKIRJOITTAMAAN- JA VAHVISTUTTAMAAN 13.1.2016 PÄIVÄTYT RAISION KAUPUNGILLE TOIMITETUT SOPIMUKSET LASTEN HUOLLOSTA, ASUMISESTA/ TAPAAMISOIKEUDESTA, LASTEN OIKEASTA NIMESTÄ JA RAISION KAUPUNGIN VAHINGONKORVAUSVELVOLLI SUUDESTA, JOTKA ON ISÄN PUOLESTA ALLEKIRJOITETTU 13.1.2016 JA TOIMITETTU 13.1.2016 RAISION KAUPUNGIL LE, PYYDETTY RAISION KAUPUNGILTA JA/ TAI VALVOVIL TA VIRANOMAISILTA, RAISION KAUPUNGINHALLITUK SELTA ASIASSA TOIMENPITEITA RAISION KAUPUNGIN TARKOITUSHAKUINEN LAPSEN "VIRANOMAIS" VIERAAN NUTTAMISEN LOPETTAMISEKSI RAISION KAUPUNGIN PERÄTTÖMIN LAUSUMIN, SELVITYKSIN MM. TUOMIO ISTUIMESSA LASTEN OLOSUHTEISTA...


    • Lissunparaskamu

      Me päästiin rumasta sutturasta. Lapset näytti sille keskaria ja nyt ne ei enää joudu menemään isän luo. Ihanaa ihanaa!! Me saadaan jatkaa rauhassa elämää eteenpäin!!! Äidin perhe on se ainoa oikea. Isä vaihtoi lapset rumaan yököttävään perheenrikkoja sutturaan. Lissu on best!!!

      • loistavaaonnea

        No se on hyvä että mis laittoi sutturan kuriin ettei kiusaa enempää ex vaimoa ja ex lapsia, kauan sevarmasti kesti ennenkuin mies ymmärsi että on haittaa ja pahaa mieltä lapsilla.
        Hieno että äidit auttaa lapsia ja suojelee heitä. Ilman äitejä lasten elämäkin olisi smanlaista kuin sutturoilla, epävakaata, pahansuopaa, kieroilua ja rikkomista. Onneksi on vielä fiksuja miehiä ja äitejä.


      • sossunparaskamu

        Me päästiin rumasta nartturasta. Lapset näytti sille keskaria ja nyt ne ei enää joudu menemään ÄIDIN
        luo. Ihanaa ihanaa!! Me saadaan jatkaa rauhassa
        elämää eteenpäin ilman Raision kaupungin "lasten-
        suojeluviranomaisia" perättömin selvityksin, lausu
        min, lapsen vieraannuttamisin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista!!! ISÄN perhe on se ainoa oikea.
        ÄITI vaihtoi lapset rumaan yököttävään perheenrikkoja ukkossutturaan. Lissu on best!!!


      • No mun vaimo ei näyttänyt keskaria ei nyrkkiä ei yhtään mitään sanoi ainoastaan ex:lle ettei sinulla ole mitään asiaa meille ja lapsi äiti aika on ensi viikonloppuna lauantai klo 8.00 - sunnuntai klo 20.00 ole hyvä ja poistu


    • loistavaaonnea

      No se on hyvä, että mies laittoi nartut; sosiaalitoimen tarkoitushakuiset "yksinhuoltajaäidit" ja katkeroituneet "viranomaiset" kuriin, ettei kiusaa enempää ex-miestä
      ja lapsia. Kauan se varmasti kesti ennenkuin nainen ja Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaiset" ymmärsi
      paikkansa jos koskaan, että on haittaa ja pahaa mieltä lapsilla. Hienoa että ISÄT auttaa lapsia- ja suojelee heitä katkeroituneilta narsisteilta; "äideiltä- ja Raision kaupun
      gin "viranomaisilta". Ilman lapsen omaa isää lasten elämäkin olisi samanlaista kuin tarkoitushakuisilla sosi-aalitoinen, lastensuojelun "yksinhuoltajilla"; epävakaata, pahansuopaa, kieroilua ja rikkomista. Onneksi on vielä fiksuja miehiä ja äitejä ilman narsistisia, luonnehäiriöisiä Raision kaupungin "viranomaisia".

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe