haluaisin avautua teille fantasiastani joka on kyllä hyvin outo mutta olisi kiva saada joku mukaan unelmoimaan...olen siis 19vuotias poika ja asun omillani nykyään mutta äiti on silti mielessäni päivittäin..mielikuvitukseni on oikeastaan tuottanut kokonaisen fantasia maailman jossa kaikki olisi sallittua jne ja äitini olisi minun vaimoni mutta suhde ei olisikaan aivan tavallinen sillä olisin äidin tossun alla täysin ensinnäkin minulla olisi siveyslukko jotten voisi tyydyttää itseäni joutuisin pukeutumaan äitini tai siskojeni vaatteisiin ja äiti saisi tehdä aivan mitä lystää hän petttäisi minua jatkuvasti joskus jopa naaman eessä ja lopuksi saisin nuolla hänen pillunsa puhtaaksi joskus jopa miehen munan joten nyt jos jotain kiinnostaa niin sinä voit olla juuri se josta tulisi äitini ja siskojeni lempi pano :3
äitin tossunalla
ÄITINPOIKA69
0
2186
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723