lääkärin ja hoitajan luona

seksileidi

Olin varannut ajan että sukupuoli elimet tutkitaan/tarkastetaan, saavuin vastaanotolle ja en kerinny etes ilmoittautumaan kun eräs hoitaja tuli kysymään et olinko tilannut ajan tarkastukseen ja vastatuani kyllä hoitaja lähti viemään tutkimus huoneeseen.

Huoneeseen päästyäni hoitaja kertoi et lääkäri sairastui pieni hetki sitten mutta sopiiko jos minä ja eräs hoitajaopiskella suoritamme homman, se sopi mulle hyvin joten hoitaja antoi kyselykaavakkeet niin aloitan valmistelut.

Kun olin täyttänyt paperin hoitaja pyysi riisumaan ja käymään gyneologiseen tuoliin istumaan, istuttuani hoitaja sitoi reidet kii telineisiinsä ja mahan ympärille vedettiin vyö ja kädet kytkettiin käsituissa oleviin rannelukkoihin.

Olin nyt kirjaimellisesti kiinni hoitaja otti rintojen suurennus imusylinterit jotka kiinnitettiin samalla lailla ku rintaliivit eli eka oli rintojenvuoro aluksi mittaamme opiskelijan kaa rintojesi koon ja tilavuuden joten sylintereistä lähtevät letkut asetettiin alipainekompressoriiin joka käynnistyessään alkoi imuroida rintojani.

Tuntui ihmeelliseltä ku kone imi samalla näin ku rinnat alkoivat turvota ja venyä yhä suuremmiksi ja suuremmiksi, Lopen ku rinnat oli venyneet aivan tappiin kone sammui ja sylinterin sivulla olleessa mittarista luvut kirjoitettiin muistiin hoitaja Jenna nimilapun mukaan kehui et harva nainen omistaa tälläiset utareet.

14,6 cm pitkät ja 12,9 halkaisijan kannut jotka vetävät sisäänsä noin 3,1 litraa joten eiköhän ruveta katteleen mitä vaginallesi kuuluu?, sit Jenna käski hoitajia opiskeliaa ajelemaan alapääni karvoituksen ja sillä välin Jenna irroitti rintojen imusylinterit ja ku vaginan ympäristö oli paljas ja pesty alkoi pillun pyörittely.

Jenna otti spekulan ja pyöritteli sen liukuvoiteella alkaen työntämään sitä sisääni, perille työnnettyään hän alkoi levittää 2 ruuvilla spekulan leukoja jolloin vaginan kohduntie alkoi avautua.

Jenna otti näytepuikon jolla hän otti kohduntien reunasta ja kohdun sisuksista näytteen, jonka jälkeen Jenna irroitti spekulan ja totesi vaginan olevan kunnossa.

Mut sitten Henna vapautti opiskelian tehtävistään sillä hänen työpäivä oli täys, joten jäin Jennan kaa 2 hestaan sillon Jenna tuumasi olevan rintojen lypsäminen/vagina mehun lypsyn aika sillä hänen täytyi saada kummankin näyte.

Joten jenna aukaisi pukukaapin kysyen mitä vaate kokoa käytän sanottuani koon Jenna otti kaapista 2 kumicatsuitia kertoen et ny me naamiodutaan lehmiksi, hänellä oli käsissään 2 kumilehmä pukua, sit Jenna irroitti mut tuolista ja aloin vaistomaisesti pukea catsuitia ylleni.

Kun mie ja Jenna olimme kumpikin pukeutuneet laittoimme vielä latex korsetit erityisen kireälle päällemme, sit Jenna ojensi mulle aamutakin puin sen vielä päälle samoin Jenna.

Sitten menin Jennan kaa käytävän toiseen päähän olleeseen huoneeseen jos oli oottamas erikoishoitaja Stiina hän oli valmistellut 2 gyneologista tuolia meille valmiiks, riisuin Jennan kaa aamutakit ja istuimme tuoleihin ja stiina sitoi meijjät kii kuten mutki viimeks.

Sit Stiina asetti mulle ja Jennalle rintoihin lypkoneen imututit ja vaginan häpykummun päälle vagina mehun imututin remmeillä kii, sit hän liimas Jennan ja mun sisäreisiin rintoihin ja vaginan ympärille sähköshokki elektrodeja.

Kun valmistelut oli tehty Stiina käynnisti kaik koneet, kun kone alkoi lypsää rintoja se ei tuntunut juur miltään nipisti ja kirvisteli nänneissä mut vaginan lypsylaite oli mahtava.

En ole koskaan saanut niin nopeasti peräkkäin orkkuja mut miten muuteskaa multa saatais vagina mehua ilman orgasmia, kone imeskeli vaginaa tosi hellävaraisesti mut nopeesti.

siinä oli tykytys toiminto sekä sisäinen panokone joka nussia jyskytti tosi kiivaalla tahdilla, ja tämän kaiken lisänä imututin sekä rintojen ympärillä olleet electrodit johtivat sähköshokkeja orgasmin nopeuttamiseksi/saamiseksi.

Olin Jennan kaa sidottuina tuoleihin ja lypsylaitteet sukuelimis kii noin 3 ja puol tuntii kunnes koneet olivat imeneet mun ja Jennan rinnat sekä vaginan ruti kuiviksi, sit Stiina irroitti mut ja Jennan tuolista ja riisui myös imukupit ja lähdimme Jennan kaa takas huoeeseen josta tulimmekin ja Jenna kirjoitti mulle uuden ajan kun olin riisunut ja pukenut omat ryysyt päälle.

Lähtiessäni kiitin kun sain tuntea noin ihanteellisen tarkistuksen mut Jenna vain hymyili ja toivotti heipat..

0

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        130
        5065
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        32
        3187
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1827
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1790
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        19
        1655
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1511
      7. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        11
        1305
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1276
      9. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        19
        1257
      10. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1257
      Aihe