Onko ylöspäin kaartuva penis normaali?!?

Käyräkuono

Oon 12v ja mun penis on stondiksessa ylöspäin kaartuva onkse normaali? Ainaki se vaikeuttaa runkkausta vähäsen!

36

1039

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewrfwegr

Mulla kaartuu vasemmalle. En tiiä johtuuko siitä ku ehkä 4-vuotiaana kaaduin pyörän kans

• Ylöspäinkaartuva

Mulla kaartuu myös ylös. vähän se vaikeuttaa runkkausta mutta kyllä se silti ihan hyvin toimii. Oon 14 v

• On se normaali. Se on jokaisella meistä omanlaisensa ja ne kaikki on ihan yhtä hyviä.

• Huoh... Masensit heitä.... Odottivat varmaan syöpää.

• Söpöline kirjoitti:

Huoh... Masensit heitä.... Odottivat varmaan syöpää.

No niin kai me kaikki odotetaan. Ennemmin tai myöhemmin.

• Oldie kirjoitti:

No niin kai me kaikki odotetaan. Ennemmin tai myöhemmin.

Jaa.. Muistathan, en kuole koskaan

• Söpöline kirjoitti:

Jaa.. Muistathan, en kuole koskaan

Niin. Nettitrollit elävät ikuisesti, vaihtavat vaan muotoaan. :) Ainakin niin kauan, kunnes Skynet tulee itsestään tietoiseksi ja se oli sitten siinä.

• Oldie kirjoitti:

Niin. Nettitrollit elävät ikuisesti, vaihtavat vaan muotoaan. :) Ainakin niin kauan, kunnes Skynet tulee itsestään tietoiseksi ja se oli sitten siinä.

........ Et löydä yhtäkään tekstiä missä trollaan......

• Söpöline kirjoitti:

........ Et löydä yhtäkään tekstiä missä trollaan......

No jos ne kaikki tekstisi ovat kerran täysin asiallisia ja muutoinkin kuolemattomia, niin miksi olet kuitenkin piilottanut ne tuolta sinun profiilistasi? ☺

• Oldie kirjoitti:

No jos ne kaikki tekstisi ovat kerran täysin asiallisia ja muutoinkin kuolemattomia, niin miksi olet kuitenkin piilottanut ne tuolta sinun profiilistasi? ☺

Lue toki! Ja vinkkaa toki jos on valittamista! Muuten voit pitää suusi kiinni! HAHA minä voitin ;)

• Söpöline kirjoitti:

Lue toki! Ja vinkkaa toki jos on valittamista! Muuten voit pitää suusi kiinni! HAHA minä voitin ;)

Noh kaikkihan tietysti riippuu, miten kukin trollaamisen määrittelee, mutta kyllä tuolla listallasi muutama kommentti meikäläisen kirjoissa siihen kategoriaan menee. Mutta sanotaan nyt tunnustukseksesi, että et ole läheskään pahin.

Ja huom. käytin alun perin termiä "trolli". Vaikka et olisi suoraan trollannutkaan tähän mennessä yhtään, niin kyllähän kaikki tunnistavat, mihin tämän nettibiotyypin eliölajiin sinä kuulut. Jo pelkästään lolihentain ylistäminen sen kertoo ja muu kommentointisi vaan tukee päätelmää. Olet siis trolli, vaikka et ehkä trollaaja. :)

And relax there are no winners here just losers. ;)

Nothing personal just business.

(On se harmi, että suomen kieli ei vaan taivu tyylikkäästi kaikkiin tilanteisiin...)

• Oldie kirjoitti:

Noh kaikkihan tietysti riippuu, miten kukin trollaamisen määrittelee, mutta kyllä tuolla listallasi muutama kommentti meikäläisen kirjoissa siihen kategoriaan menee. Mutta sanotaan nyt tunnustukseksesi, että et ole läheskään pahin.

Ja huom. käytin alun perin termiä "trolli". Vaikka et olisi suoraan trollannutkaan tähän mennessä yhtään, niin kyllähän kaikki tunnistavat, mihin tämän nettibiotyypin eliölajiin sinä kuulut. Jo pelkästään lolihentain ylistäminen sen kertoo ja muu kommentointisi vaan tukee päätelmää. Olet siis trolli, vaikka et ehkä trollaaja. :)

And relax there are no winners here just losers. ;)

Nothing personal just business.

(On se harmi, että suomen kieli ei vaan taivu tyylikkäästi kaikkiin tilanteisiin...)

No näköjään olemme kaikki trolleja...
        Saa Kai minulla mielipiteitä olla kunhan se ei loukkaa ketään(tiiät vrm mitä meinaan).

• Söpöline kirjoitti:

No näköjään olemme kaikki trolleja...
        Saa Kai minulla mielipiteitä olla kunhan se ei loukkaa ketään(tiiät vrm mitä meinaan).

Tottakai sinulla saa - ja pitääkin - olla omia mielipiteitä! Niitä mielipiteitä esittäessä kannattaa kuitenkin miettiä, että mitä niistä tuo julki ja mihin sävyyn - ja jotkut niistä kannattaa jättää esittämättäkin. En nyt viittaa mihinkään erityiseen, vaan tuo oli lähinnä yleinen neuvo vastaisuuden varalle. :)

Tuomitsin sinua kuitenkin ehkä vähän liian jyrkästi ja liian äkkiä. Pyydän sitä anteeksi. Sanomisieni perussisältöä se ei kuitenkaan muuta. Joskus kannattaa vähän katsoa, mihin joukkioon haluaa samaistua (eli haluaako näyttää trollilta vai joltakin muulta), vaikka täällä näissä anonyymiyden tyyssijoissa asialla ei ehkä olisikaan niin väliä.

Kuten jo sanoin: Nothing personal just business. No hard feelings? :)

• Oldie kirjoitti:

Tottakai sinulla saa - ja pitääkin - olla omia mielipiteitä! Niitä mielipiteitä esittäessä kannattaa kuitenkin miettiä, että mitä niistä tuo julki ja mihin sävyyn - ja jotkut niistä kannattaa jättää esittämättäkin. En nyt viittaa mihinkään erityiseen, vaan tuo oli lähinnä yleinen neuvo vastaisuuden varalle. :)

Tuomitsin sinua kuitenkin ehkä vähän liian jyrkästi ja liian äkkiä. Pyydän sitä anteeksi. Sanomisieni perussisältöä se ei kuitenkaan muuta. Joskus kannattaa vähän katsoa, mihin joukkioon haluaa samaistua (eli haluaako näyttää trollilta vai joltakin muulta), vaikka täällä näissä anonyymiyden tyyssijoissa asialla ei ehkä olisikaan niin väliä.

Kuten jo sanoin: Nothing personal just business. No hard feelings? :)

Minulle on täällä aivan sama miltä muista näytän. Kunhan en muita loukkaa :)
        Vastaisuuden varalle? En nyt mikään seko ole?
        Ja vietän palstalla tylsyyttä näin yö aikaan.
        Palsta ei herätä minussa mitään tunteita joskus vain jotain huvittuneisuutta.

Joten otetaan edes täältä se vähäinen ilo irti ;)

• Söpöline kirjoitti:

Minulle on täällä aivan sama miltä muista näytän. Kunhan en muita loukkaa :)
        Vastaisuuden varalle? En nyt mikään seko ole?
        Ja vietän palstalla tylsyyttä näin yö aikaan.
        Palsta ei herätä minussa mitään tunteita joskus vain jotain huvittuneisuutta.

Joten otetaan edes täältä se vähäinen ilo irti ;)

En tarkoittanut, että olisit seko. Elämää ja esiintymisiä vaan on suomipalstan ulkopuolellakin. Kuulostaa kuitenkin siltä, että muistat sen ilman minun muistuttamisiakin.

Soisin kyllä, että sinullakin olisi virikkeellisemmät yöt näin vähäistä iloisemmat yöt, mutta en oikein voi vaikuttaa asiaan. Korkeintaan suositella nukkumista. :) Ja sitä pitäisi joskus suositella itsellenikin...

Öinen tylsyys on ihmismielen tapa vihjata, että yöt on nukkumista varten. ;)

• Oldie kirjoitti:

En tarkoittanut, että olisit seko. Elämää ja esiintymisiä vaan on suomipalstan ulkopuolellakin. Kuulostaa kuitenkin siltä, että muistat sen ilman minun muistuttamisiakin.

Soisin kyllä, että sinullakin olisi virikkeellisemmät yöt näin vähäistä iloisemmat yöt, mutta en oikein voi vaikuttaa asiaan. Korkeintaan suositella nukkumista. :) Ja sitä pitäisi joskus suositella itsellenikin...

Öinen tylsyys on ihmismielen tapa vihjata, että yöt on nukkumista varten. ;)

Viisaasti sanottu :D(viimeinen lause)

• Söpöline kirjoitti:

Viisaasti sanottu :D(viimeinen lause)

Siispä hyvää yötä! :)

• kikkkelikimmo

12 olen kans ja minulla käyrä vasemmalle ja sojottaa napaa kohti-
      On 10cm kun seisoo

• Isoboi

3cm lyhempi kun keskustelun alottajalla!

• mahaavasten

Onko aloittajan penis minkä kokoinen ja miten jyrkästi kaartuu kun vaikeuttaa runkkausta? Olen 13 vuotias ja kaluni on 12cm ja on ihan kiinni mahaa vasten mutta ei se haittaa runkkaamista yhtään. Usein vain vedän kädelläni edes takaisin kaluani mahaa vasten sillä silloin ei tarvitse pitää kalua kädessä.

• Käyräkuono

Sen pituus on sellanen 13cm ja se varsi kaartuu .

• Mene-ja-tiedä

Murrosiässä se toki nousee suoraan kiinni mahaan, mutta iän myötä laskee 90 asteeseen ja siitä vielä alemaksikin. Ei se voi haitata runkkuja kun sen saa helposti
      taivutettua alaspäin. Käyrästä en osa sanoa mitään , koska ei ole kokemusta. Itselläni on ihan viivasuora. Luulisi, että se käsi silti toimisi hyvin vaikka onkin ylöspäin käyrä.

• dsvdf

Sivulle käyrän luulisi ottavan kivasti kiinni pilluonkalon seinämiin ja antavan paremman tuntuman hommaan. Mitä enemmän kitkaa ja törmäyksiä sitä parempi

• Bantsuuh

Kai se ihan normaalia on!

Ps: en oikeen tiedä?!?

• Olenko_normaali

Mulla alaosa kaartuu oikealle yläviistoon ja yläosa kaartuu alas.

• mikäkaluonnormaali

Yleensä nuoremmilla pojilla on tuollaiset kalut, en keronut ikääsi ja näyttää niitä olevan miehilläkin samanlaisia.

• mikäkaluonnormaali
        mikäkaluonnormaali kirjoitti:

Yleensä nuoremmilla pojilla on tuollaiset kalut, en keronut ikääsi ja näyttää niitä olevan miehilläkin samanlaisia.

Piti olla "et kertonut ikääsi".

• Tässäonpienionkelma

Mul on vähän sama ongelma kun alottajalla. Voiks joku kertoo siit?!

• No lähdetään vaikka siitä, että jos jollakin on peniksessä joku ongelma, joka vaikeuttaa runkkaamista tai pissaamista tai muuta peniksen normaalia käyttöä OIKEASTI ja MERKITTÄVÄSTI, niin menkää nyt hyvät ihmiset LÄÄKÄRIIN sen vaivanne kanssa.

Ilman yllä olevaa tilannetta pätee seuraava: jokaisella on omanlaisensa ja ne on yhtä hyviä ja toimivia kaikki.

• 12v

Onko se normaalia jos 12v:tä panettaa joku 3-4 kertaa viikossa.😞

• JustMeAlone

Useimpia tuntuu panettavan saman verran päivässä :D

• kokoajan

näimpä...ei oo normaalia että panettaa 3-4 krt päivässä, vaan kyllä sitä pitäis joka päivä tuon verran panettaa....

• kokoajan

...eiku siis...pitikirjottaa 3-4krt viikossa eikä päivässä...no nyt tää meni ihan sekavaks...plääh

• JustMeAlone

Heh😂😂 Mutt sinällää eihän se ny haittaa ku useimpii naispuolisii panettaa 1kert/viikko/2viikkoo...
        paitti jos on uus kumppani jollo 30min välein😏😂😂😂

• suorase

EU kielsi jo käyrät kurkut !!! Toukokuussa 2017,on käyrät kyrvät suoristettava-tai käyttökieltoon !!!!!!

• ripelä

mulla roikku vaan alaspäin oon 64 ,onks se normaalia

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      119
      2325
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      95
      1559
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1175
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      167
      1072
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      77
      1027
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      927
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      61
      907
    8. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      24
      865
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      830
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      780
    Aihe