Kannattaako hankkia halpa matkapuhelin Intiasta?

nkjbnxkjn

Miten on, mitä pitää ottaa huomioon jos aikoo ostaa edullisen kännykän Intiasta? Tunnetut merkit varmaan toimivat, mutta ovatko ne kaikki yhteensopivia suomalisten / eurooppalaisten järjestelmien ja verkkojen kanssa?

11

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KauppaKannattaaMyyjää

      Tottakai kannattaa.
      Kannattaa ostaa kans kelloo, kultaa ja vaikka mitä, sekä eritoten halpaa.
      Eritoten Intiasta, kuinka kukaan muu ei ole oivaltanut.

      • nkjbnxkjn

        Vastauksesi sisältää sisäänrakennetun oletuksen, ettei intiasta voisi ostaa muuta kuin feikkiä ja sekundaa?
        Olen pahoillani jos sinua on mitään mistään ymmärtämättömänä turistina kusetettu, mutta ihan asialliselta minun mielestäni näyttävät esimerkiksi nämäkin sivut: http://in.priceprice.com/mobilephones/


      • OstakaaEnnenRäjähdystä

        Joo, ei muuta kuin ostamaan luureja ilman takuuta suomessa ja jotka ei tunne suomen kieltä, mutta voihan tuota lähetellä tekstareita vaikka intiaksi niin kauan kun akku ei ole räjähtänyt.


    • kylläjaeikannata

      On me ostettu puhelimia ja muutakin elektroniikkaa Intiasta, osa toimii osa ei. Jos on vähissä rahoissa, että pitää säästää kaksi vuotta hikiseen Goanmatkaan, suosittelen Suomesta puhelimen hankkimista/ostamista. Jos pystyy tekemään useampia omatoimisia matkoja Intiaan, ei sillä ole niin väliä, koska voi käydä seuraavalla matkallaan herkistämässä myyjää tai asialla ei ole niin suurta taloudellista merkitystä.
      Pitää muistaa, että turistia aika usein yritetään liruttaa iirikseen Intiassa, vaikka muuten aika rehellistä touhua onkin. Monelle tavismatkaajalle helpoin on ostaa puhelin Suomesta tutusta kaupasta/operaattorilta, kuin lähteä ostamaan sitä Intiasta.
      Intialaiseen menoon kuuluu, että myyjä ei välttämättä kerro tietämättömyyttään ja lupaa silti hoitaa homman. On aika kypsyttävää käydä kysymässä useamman viikon ajan jonkun hilavitkuttimen toimitusta, kun sitten lopuksi ilmenee, että asiaa ei ole hoidettu lainkaan tai sitä ei ole ollut alun alkujaankaan saatavilla.

      Halpoja puhelimia ja tabletteja saa Suomestakin ja jopa erilaisista vedätyksistä ilmaiseksi. Omassakin taloudessa on näitä Suomesta tarjouksista hankittuja ilmaisia puhelimia ja tabletteja useampi.

    • TivaiVaddo

      Ei kannata ostaa elektroniikkaa Intian matkalta.

    • menevät

      Ollaan menossa nyt neljättä kertaa Intiaan ja en kyllä menisi ostamaan sieltä mitään arvokasta Muuten tykkään kyllä oikein kovasti.

      • intiamielessäin

        Olen ostanut Samsungin tabletitin muutama vuosi sitten Goalta. Kyseinen mallimaksoi Suomessa tuolloin n. 150 euroa enemmän. Mulla oli liikkeessä pari paikallista kaveria mukana, joten mua ei vedätetty siellä. Laittoivat suomen kielen laitteeseen paikanpäälläja hyvin on toiminut niin Intiassa kuin Suomessakin.


      • kuneiolisikusetettu
        intiamielessäin kirjoitti:

        Olen ostanut Samsungin tabletitin muutama vuosi sitten Goalta. Kyseinen mallimaksoi Suomessa tuolloin n. 150 euroa enemmän. Mulla oli liikkeessä pari paikallista kaveria mukana, joten mua ei vedätetty siellä. Laittoivat suomen kielen laitteeseen paikanpäälläja hyvin on toiminut niin Intiassa kuin Suomessakin.

        Ei se Samsungin tabletti voinnut maksaa Suomessa 150€ enempää. Vai saitko sen Intiasta sitten muka ilmaiseksi? Meillä on parikin Samsungin tablettia ja kumpikaan ei ole edes maksanut tuota 150€, joten sinua on kyllä vedätetty Intiassa oikein kunnolla!


      • Intiamielessäin

        Siihen aikaan, n.viis vuotta sitten, kyseinen tabletti maksoi Suomessa useita satasia, tarjouksessakin lähemmäs 500.Vertailin kyllä hintoja. Sen jälkeen hinnat ovat laskeneet joka puolella, nykyisinhan niitä pienempiä saa jo satasellakin melkein mistä vaan. Intiassa liike josta ostin oli nimenomaan Samsungin Parvorimissa. Onko pakko väittää olevansa viisaampi joka asiassa, jos et tiedä mistä toinen puhuu?


      • kuneiolisikusetettu
        Intiamielessäin kirjoitti:

        Siihen aikaan, n.viis vuotta sitten, kyseinen tabletti maksoi Suomessa useita satasia, tarjouksessakin lähemmäs 500.Vertailin kyllä hintoja. Sen jälkeen hinnat ovat laskeneet joka puolella, nykyisinhan niitä pienempiä saa jo satasellakin melkein mistä vaan. Intiassa liike josta ostin oli nimenomaan Samsungin Parvorimissa. Onko pakko väittää olevansa viisaampi joka asiassa, jos et tiedä mistä toinen puhuu?

        Meillä on tuo vanhin samsungin 10,1" ollu sen viisi vuotta, eika maksanut silloinkaan mitään 500€, vaikka niistä kyllä tietty pyydettiin varmaan sellaisia hintoja, mutta ei niistä oikeesti tarvii maksaa sellaisia hintoja. Niitä saa erilaisilla tarjouksilla joko "ilmaiseksi" kylkiäisinä taikka muuten halvalla. Viimeksi syksyllä eräs lehtitalo jakoi tabletteja ilmaiseksi. Sitä ennen sai limupullojen koodeilla 2000€ arvoisen tietokoneen (ne limut maksoi muutaman satasen, niistä sai tarvittavat koodit, limut sai vielä kaupaksi ja pantilliset pullot vielä!), joten tarviiko aina kaikki ostaa kalliisti!


      • onhannäitäsuomessa
        Intiamielessäin kirjoitti:

        Siihen aikaan, n.viis vuotta sitten, kyseinen tabletti maksoi Suomessa useita satasia, tarjouksessakin lähemmäs 500.Vertailin kyllä hintoja. Sen jälkeen hinnat ovat laskeneet joka puolella, nykyisinhan niitä pienempiä saa jo satasellakin melkein mistä vaan. Intiassa liike josta ostin oli nimenomaan Samsungin Parvorimissa. Onko pakko väittää olevansa viisaampi joka asiassa, jos et tiedä mistä toinen puhuu?

        Tabletti maksoi 0,15€ http://murobbs.muropaketti.com/threads/android-tablet-q88-se-0-15-euron-tabletti.1017592/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe