HUOM!! 5 vuoden takuu loppuu huomenna!!! KIIRE!!!

NYTTILAUKSEEN

NYT KAIKKI, jotka ovat arponeet Seatin ostamista, niin äkkiä tilaamaan Seat. Tänään ja huomenna tilatessaan sen saa vielä viiden vuoden takuulla. Sitten se on loppu. Maahantuoja ei enää saanut tehtaalta puhuttua tuota käsittämätöntä etua ensi vuodellle mikä Seatissa Suomessa oli lähes koko tämän vuoden.

HOPI HOPI siis Seat kauppaan nyt !!!

9

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyntiapulainen

      Eipä loppunut, vaan jatkuu edelleen, taas kuukauden kerrallaan. Ilman viiden takuuta myynti loppuu lähes kokonaan. Maahantuoja ja tehdas ovat hankalassa tilanteessa. Pitkällä takuulla voidaan saada muutamia ostajia Skodalta ja Volkswagenilta, mutta myyntitilastojen mukaan kuitenkin hyvin vähän.

    • NYTTILAUKSEEN

      No eipä tosiaan sitten vieläkään loppunut. Naurettavaksi menee Seatin touhu. Pitkän takuun piti nyt loppua satavarmasti, mutta oli sittenkin ilmeisesti tehdas heltynyt vielä jatkamaan taas kuukauden. Fiksumpaa olisi ilmoittaa, että takuuetu voimassa toistaiseksi jatkuvana.

      • kampanjatoteutus

        Toisaalta kampanjaluonteisesti toteutettuna viiden vuoden takuusta on helpompi luopua vaikkakin on totta että kampanjan jatkaminen kuukausi kerrallaan tavallaan syö sen uskottavuutta.

        Jos takuuetu olisi voimassa toistaiseksi jatkuvana sen lopettaminen asiakasviestinä tarkoittaisi samaa kuin että lyhensimme autosi takuuaikaa. Kaupallisesta näkökulmasta ei ole järkevää luvata jotain etua joka sitten (mahdollisesti) otetaan pois jonkun ajan päästä, ellei kyse ole nimenomaan määräaikaisesta kampanjasta.


      • 20plus20
        kampanjatoteutus kirjoitti:

        Toisaalta kampanjaluonteisesti toteutettuna viiden vuoden takuusta on helpompi luopua vaikkakin on totta että kampanjan jatkaminen kuukausi kerrallaan tavallaan syö sen uskottavuutta.

        Jos takuuetu olisi voimassa toistaiseksi jatkuvana sen lopettaminen asiakasviestinä tarkoittaisi samaa kuin että lyhensimme autosi takuuaikaa. Kaupallisesta näkökulmasta ei ole järkevää luvata jotain etua joka sitten (mahdollisesti) otetaan pois jonkun ajan päästä, ellei kyse ole nimenomaan määräaikaisesta kampanjasta.

        Niin ja mitäpä haittaa tuosta on ostajallekaan? Viiden vuoden takuu kestää viisi vuotta, vaikka sen myöntäminen onkin määräaikaisen kampanjan tulos.
        Muut konsernin merkit eivät ole ainakaan toistaiseksi myöntäneet muita kuin kahden vuoden takuita edes määräaikaisina.

        Miten tämä voi ärsyttää jotakuta? Ja mikä siinä ärsyttää?


      • Litrasellakohtamennnään

        Tuo viiden vuoden takuu oli syynä siihen miksi tilattiin vaimolle uusi leon syksyllä. Ei ole minulta pois vaikka "tarjoustakuu" jatkuisi kuinka pitkälle kuukausi kerrallaan. Ostetaan sitten viiden vuoden päästä uusi jos on silloinkin pitkällä takuulla.

        Taitaa vain kilpailijoita ärsyttää tuo pitkä takuu niin pitää täällä jeesustella


      • eivoiymmärtää_
        20plus20 kirjoitti:

        Niin ja mitäpä haittaa tuosta on ostajallekaan? Viiden vuoden takuu kestää viisi vuotta, vaikka sen myöntäminen onkin määräaikaisen kampanjan tulos.
        Muut konsernin merkit eivät ole ainakaan toistaiseksi myöntäneet muita kuin kahden vuoden takuita edes määräaikaisina.

        Miten tämä voi ärsyttää jotakuta? Ja mikä siinä ärsyttää?

        Ehkä yksittäistapauksissa myyjä on käyttänyt tuota takuun loppumista kaupan clousauksen painostamiseen, "tilaa nyt kun muuten et enää saa pitkää takuuta".

        Siltikään en ymmärrä mikä kampanjan jatkumisessa on ongelma, kun tarjouksen jatko ei millään tavalla heikennä auton aiemmin tilanneen asiakkaan asemaa. Kyllä kai jokainen ymmärtää että tarjouksella on tietty voimassaoloaika, jonka jälkeen tilalle saattaa tulla uusi tarjous tai olla tulematta.


      • Mielipiteeni

        Mielestäni olisi silti fiksumpaa mainostaa, että pidennetty takuukampanja on voimassa toistaiseksi. Käytä siis huippuetusi hyväksesi nyt kun takuu on 5 vuotta. Tuo, että sitä aina vaan jatketaan kuukaudella, niin ainakin minun mielestä syö jo kampanjan tehoakin.


      • 20plus20
        Mielipiteeni kirjoitti:

        Mielestäni olisi silti fiksumpaa mainostaa, että pidennetty takuukampanja on voimassa toistaiseksi. Käytä siis huippuetusi hyväksesi nyt kun takuu on 5 vuotta. Tuo, että sitä aina vaan jatketaan kuukaudella, niin ainakin minun mielestä syö jo kampanjan tehoakin.

        Mainoksen tarkoitus on herättää huomiota. Jos tuo viisi vuotta olisi vakio, niin kuka sen huomaisi ja mikä mainosarvo sillä olisi? Löytyyhän niitä pidempiäkin takuuaikoja.

        Näitäkään keskusteluja ei käytäisi.

        Mainoksen tehoa ja näkyvyyttä tuo pätkittäin jatkuva takuu nimenomaan lisää.


      • Mielipiteeni

        Voihan sen noinkin ajatella. Itse olen hieman eri mieltä, mutta kukapa sen varmaksi tietää, että kumpi tapa on tehokkaampi. Joka tapauksessa merkin uskottavuutta tuollainen nylkyttäminen ainakin hieman syö. Siis ainakin minun silmissä. Siitäkin toki jokainen saa olla ihan omaa mieltään 😉


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe