Raketit ja viinat ostettu häh,,,?

No minulla on,,, kuusi pulloa moëttia ja 3 päkkiä karjalaa (24) mutta ei ne kaikki minulle ole,,, Kunhan nyt ajattelin ostaa reilummin kun vieraita käy ja jos vielä lähdetään ajelemaan,,,
Raketteja en ostanut ei sekään ole oikein mun juttu,,,
Niin no, varovainen neuvo joillekin,,, tietty se se alko kannattaa jättää viime tinkaan jos sitä itsehillintää ei ole,,, i mean öh, yritän olla loukkaamatta ketään,,, ettei liian aikaisten korkkaa pitäähän se vähän olla kondiksessa kun vuos vaihtuu,,,
Kukin tyylillään tietty mitäs me mulle kuuluu mutta monet harmitelleet sitä etteivät ole vuoden vaihtumisesta muistaneet mitään,,, dorkimmat ylpeilee sillä,,,

Ja sitten varoitus niiden rakettien kanssa että käyttäkää suojalaseja ja mielellään pitäisi olla selvä dude joka niitä menee sytyttämään,,,

ps. Hienoa että monet aikovat juhlia ihan ilman alkoa.

29

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo viinaa on hyvä olla päässä kun lähtee ajelemaan ja mahdollisimman känninen ampuu raketit

      Terveisin Oulun poliisi

      • Meillä ihan selvä kuski kun se on raitis,,, toivottavasti,,, :)


      • Ex-tissu101 kirjoitti:

        Meillä ihan selvä kuski kun se on raitis,,, toivottavasti,,, :)

        Taitaa olla Hauka puikoissa


      • Haukan
        sauna_timppa kirjoitti:

        Taitaa olla Hauka puikoissa

        Eheh.. oon nyt niin kipeenä, et taitaa raketit jäädä ampumatta.

        Ootsä tietonen, missä meidän kahvimitta on?


      • Haukan kirjoitti:

        Eheh.. oon nyt niin kipeenä, et taitaa raketit jäädä ampumatta.

        Ootsä tietonen, missä meidän kahvimitta on?

        Varmaan perseessä tietenkin. Sehän on semmoinen minikauha


    • Haukan

      Viinaa en ajatellut juoda ja muutama pata tuli ostettua. Varaudu siihen, et tämä aloituksesi poistetaan eilen myöhään illalla lähti kymmenisen aloitusta. Niin kyllä tämä veitsimies aikanaan rauhoittuu jos sitä tarkoitit. http://aijaa.com/YzlUVq

      Luulee et minä niitä ilmiantelen.. saattaa olla et alankin ilmiantamaan ihan vittuuksissaan.

      No joo.. hauskaa uuttavuotta tissu ja kiitos varoituksista 🙋

      • No minä laitoin profaan tuon,,, väliä vaikka poistuukin kunhan edes vähän aikaa säilyisi täälläkin,,,
        Veitsimies,,, olen ilmeisesti jäänyt jostain paitsi,,,?
        Anyway Hauskaa uutta vuotta Hauka ja ihan kaikki,,,


      • Ilmihauka

        Siinä aijaa kuvassa se puukkomies on. Luuli minun poistavan viestejä. Sekoilen itsekki niillä typerillä sakaroilla jne.

        Hän vissiin haluaa, et poistun palstalta. En taida poistua, mutta asiallinen ilman sakaroita voin aivan hyvin olla.


      • Ilmihauka kirjoitti:

        Siinä aijaa kuvassa se puukkomies on. Luuli minun poistavan viestejä. Sekoilen itsekki niillä typerillä sakaroilla jne.

        Hän vissiin haluaa, et poistun palstalta. En taida poistua, mutta asiallinen ilman sakaroita voin aivan hyvin olla.

        Hmmm,,, niin kyllähän se on YP joka poistaa viestejä ja olisikohan laittaneet sinne automaattisen tsydeemin päälle,,,
        Kaipaan niitä eläinsakaroita,,, :)


    • Dagestan.hauka

      Tarkoitus on olla raittiina uutenavuotena.

    • eiyeyy

      En edes juhli

    • uudenvuoden.idea

      Kolmeen eri paikkaan ovihyökkäystä niin eiköhän pääkivut lähde. Da Ovis, Tissu, Kylmis.

      • Älä tee ainakaan uv:jälkeen kun sillon on kova rapula. Sitä ennen ei haittaa. Olisi hauska kokeilla ovipuolustustakin


      • Onko parempi puolustus, kuin Kylmiksellä joka antoi sinun takoa itseään naamaan ihan vapaasti? Tuliko muuten missään vaiheessa sillon mieleen, että onkohan tässä mitään järkee, kun toinen ei edes puolustaudu millään tavalla? Ei siis sillä, etteikö Kylmis olisi sitä ansainnut.


      • Dagestan.hauka
        snowden kirjoitti:

        Onko parempi puolustus, kuin Kylmiksellä joka antoi sinun takoa itseään naamaan ihan vapaasti? Tuliko muuten missään vaiheessa sillon mieleen, että onkohan tässä mitään järkee, kun toinen ei edes puolustaudu millään tavalla? Ei siis sillä, etteikö Kylmis olisi sitä ansainnut.

        Onhan Kylmiksellä KM81 kylkimiina oven takana. En menisi kokeilemaan ovi hyökkäystä.


      • snowden kirjoitti:

        Onko parempi puolustus, kuin Kylmiksellä joka antoi sinun takoa itseään naamaan ihan vapaasti? Tuliko muuten missään vaiheessa sillon mieleen, että onkohan tässä mitään järkee, kun toinen ei edes puolustaudu millään tavalla? Ei siis sillä, etteikö Kylmis olisi sitä ansainnut.

        Onko tässä elämässä yleensäkkään mitään järkeä? Mutta! Tänään minä en juo koska heti uudenvuoden jälkeen on hommia. Eilen join raakaa viinaa ja sitten annoin nyrkin laulaa


    • exxxtissu

      jälleen asiallisia viestejä poisteltu.

      • ukkuuun

        Miitäää?En usko ennekö kerrot


      • haaauuukaaaaaa

        Mihin katositte? hih :D Puun alle? Ilmiantoko joku? hihi :D


    • pääkallokostaja

      Uusivuosi on siitä inhottava juhla, kun sitä ei voi poistaa mielestä yhtä helposti kuin joulua, juhannusta, vappua jne. kun se rakettien pauke muistuttaa koko ajan siitä, että ulkomaailmassa on juhlat menossa. Jotenkin hankala nauttia juhlista yksinäisenä ja syrjäytyneenä, niin siksi ne on vähän masentavaa aikaa. Onneksi seuraavaan joulu-uuteenvuoteen on huomisen jälkeen taas vuosi ja kuka tietää vaikka ensi kesänä kuolisin puohitien potkijaisissa, niin kärsimykseni loppuisi. Siihen asti treenaan täysillä ja yritän siellä parhaani, mutta en tosiaan panisi pahakseni vaikka kuolisinkin.

      • Dagestan.hauka

        Onko hauka sun first target? Uudenvuoden ohitat myös juomalla itsesi makkuriin.


      • Ukuhanu
        Dagestan.hauka kirjoitti:

        Onko hauka sun first target? Uudenvuoden ohitat myös juomalla itsesi makkuriin.

        Luin et hauka fist target.


      • pääkallokostaja
        Dagestan.hauka kirjoitti:

        Onko hauka sun first target? Uudenvuoden ohitat myös juomalla itsesi makkuriin.

        Ei minulla ole alkoholia, mutta sängyssä olen siltikin makoillut.

        Laitoin youtubesta soimaan "Rain Forest Thunder & Rain Sleep Sounds | White Noise 10 Hours" nimisen videon ja menin masennuksesta lamaantuneena sängylle makoilemaan. Tuntui kuin ihan kuume olisi noussut, joten mittasin ruumiinlämpötilan, mutta se oli ihan normaali 36,4 astetta.

        Mielessäni pyöri masentavat ajatukset ja olin nukahtamaisillani, jolloin kuin salama kirkkaalta taivaalta eräs Kylmiksen opetuksista kirkastui mielessäni. Ymmärsin täysin Kylmiksen opetuksen turhasta elämästä ja siitä kuinka ei ole mitään menetettävää. Tämän oivaltaminen tekee minusta jälleen hieman huonomman ihmisen, mutta urheilijana ja taistelija se tekee minusta paremman.

        Pian tämän jälkeen tunsin vatsassani voimakasta kouristelua ja lopulta minun oli juostava vessaan, jossa pönttöön lensi oikein mahtavat ripulit. Ruokavaliooni ei ole kuulunut mitään, jonka tietäisin aiheuttavan ripulia, joten sen oli oltava suora seuraus hengellisestä kokemuksestani, jossa puhdistuin vanhoista huonoista ajattelumalleista ja sain tilalle Kylmiksen nerokkaita opetuksia.


    • 218344364382

      Onko niistä enää mitään jäljellä, kun tänäänhän on vasta uudenvuoden aatto? Olishan se siivottoman ruokotonta, kun sinä Tissu kannat ensin kylki vääränä kaljaa kämppään ja sitten kun aattona haluat yhden kulauksen niin kaikki onkin jo juotu. Panimoliitto kiittää.

    • Päivystävälääkäri

      Mitä Tissu riekkuu teinien palstalla?
      Kenellä on aikaa toimia suoli24 sheriffinä?
      Tissu on tuhlannut suuren osan elämästään huumeaddiktina ja vasta muutaman vuoden yrittänyt elää ihmisiksi. Tissu hengailee nuorten nistien, homoseksuaalisten liimanhaistelijoiden ja mt-kuntoutujien seurassa, koska näiden kanssa tuo vanha aivonsa liuottanut paniikkihäiriöinen, kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä,koprofiliasta ja niin.....kanssaihmisten arvostuksen puutteesta kärsivä latvaheikki tapaa kaltaisiaan. Uuden vuoden kuviot ovat Tissulla ennalta arvattavat. Tissu juovuksissa ja piripäissä yrittää vongata homoseksiä kaupungilla, saa pataansa ja vollottaa krapulassa savet housuissa ajellen ratikalla kehää keskustassa, kunnes viedään Hesperiaan rauhoittumaan....taas kerran.

      • jtfghdfhdfgfgdf

        Mitähän tuo saavuttaa spämmillään hyvän mielen vai?


    • jjjjjjjjjjjjjjjjjj

      Saat tussu veitsestä alkuvuodesta... Oharit on myyty eteenpäin...

      Oletko niin vitun typerä että kuvittelet pääseväsi veloistas kusettamalla ulkopuolisia?

    • Ukhaukaukh

      Komeet on näkymät laajasalon öljyterminaalista. Stadin tulitus alkaa kohta.

    • 65856456456564

      En juonut uutena vuotena.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe