Työpaikkailmoituksissa ilmoitetaan palkkaukseksi TES, kysymyksessä on asiakaspalvelua sisältävä ICT-työ. Paljonko TES on käytännössä?
Vastaukset 4
- kekskkwk
Noin 1800 eur kuussa aloittavalla.
- assssss
Onko tämä jonkinlainen mikrotukityö?
Sellainen, jossa suomalainen on töissä esim. Irlannissa ja vastaa suomesta tuleviin puheluihin, help desk?
Näistä minulla ei ole kokemusta, muuten voisi auttaa jotkin palkkataulukot, esim. PAM, josta löytyy atk-toimihenkilöiden palkkoja. Ne ovat alakantissa verrattuna joidenkin muiden liittojen palkkoihin. - Anonyymi
Ei ole TESä, mutta alk 5000e/kk.
- Anonyymi
Taas joku dissaa alan palkkoja. Itse 40 vuotta alan töissä (aloitin 16-vuotiaana). Päivääkään en ole liittoihin/TESseihin kuulunut. Viime vuodet peruspalkka on ollut keskimäärin tuon 5k EUR per kk - päälle lisät ja bonukset. Vauhti on jo hiukan hiipunut huippuvuosista '95-'05, mutta kyllä nykypalkallakin pärjää, kun nuukasti elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654