Eurajokilaiset surkeita penkkaamaan. Harva saa yli satasta. Ite saan 205kg vuoden harjoittelulla ja pelkällä kaurapuurolla.
penkkipunnerrus
7
188
Vastaukset
- Suttajasekundaa
Luulen että saat ainoastaan turpaan kun moisia valehtelet vaikka olen vasta vuoden ollut reenaamatta.
Mulla nousee 300 joka päivä pari kertaa, pankkiautomaatilta. - ora-nkutanku
Ni, eikä pelkällä kaurapuurolla rautaa nostella. Siihen tarvitaan kädet.
- Ei.maksua
Onko Eurajoel miehen mitta joku painojen nosto,herätkää jo tähän päivään. Nostelkaa te painoja min. Hoidan vaimonne ja tyttöystävänne,teillä ei nouse muu kuin painot.
- Naurattaanaurattaa
Tää pitäis palkita vuoden parhaana juttuna💪
- eiilmandopingia
Uskon et nostat, mutta et takuulla ilman dopingia. Mulla Yks kaveri ku käyttää ja saa joku 200kg penkistä. Natuna toi jätkä polki paikallaan 3v ei saanut ku satasen.
- Säälikskäysydäntä
Jos dopingin avulla täytyy saada tuloksia, niin ei oo sen arvoista. Terveys menee. Mikä ajaa tohon?
- mies22vv
Ei mene terveys. Käy lääkärintarkastuksessa aina ennen seuraavaa kuuria. Tietää, jos jotain tulee. On monia urheilijoita, jotka ovat käyttäneet 20v, eikä mitään haittoja välttämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727