Ihmisellä pitää olla ansioita eli merittejä pyrkiessään asemaan.
Nykyisen Suomen nuorten jääkiekkojoukkueen johtajaksi nimettin jollain perustella Jukka? Rautakorpi. Tulos on osoittautunut huonoksi ja ero tuli.
Jälkiviisaus on pahasta, mutta näkymät pelitapahtumista olivat karmaiseva.
Ruotsi-ottelussa syntyi kaksi Ruotsin maalia kuin omasta toimesta. Yksi oli maalivahdin epäonnistuminen, toinen kuin oma ohjaus selkä hyökkääjien suuntaan. Kolmaskin meni Suomen puolustajan kautta.
Rauhattomuus näkyi ja kuului suomalasen eleissä liikkeissä ja puhetavassa. Jos jotain tuli niin huonoa!
Huonosti käy jos ansioitta toimii
2
102
Vastaukset 2
- juorkunasta
Mutta me ihmiset arvostamme erilaisia asioita ja se näkyy täällä palstallakin puhumattakaan politiikasta.
Erilisia olemme, onneksi, kaikesta. Ihmisten pitää pystyä mielipiteiden vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483