Eikö tällä palstalla osata kirjoittaa mitään järkevää asiaa. Samoja vanhoja asioita kommentoidaan vuosienkin takaa. Ei ole älykkyysosamäärä kovin korkea. Joutais lopettaa kaikki nämä palstat.
Järki käteen
10
216
Vastaukset
- Idioottiko
Mikä ihmeen pakko sinun on tulla tälle palstalle, jos ei kerran jutut miellytä?
- 5d5d5d5
Miksi aloittaja ei itse pysty tuon parempaan. Tänne tosiaan kaipaisi uusia kirjoituksia, mutta ei se valittamalla taso parane, pitäisi kirjoittaa niitä hyviä aloituksia.
Elä muuta viserrä:D Taettaa meekäpoejjan pittee alakkoo suolttoo älyllisijä alotuksija ihan piätöeksseen:D:D Ee taejja muista olla siihen hommaan:D:D Meeltä älyköeltähän se sujjuu iha luonnosttaan:D:D
- pliiiiiiiis
Elä ala ruppeemaa - pliiiiiiiiis..
- sanna-sepeteus
Voehan sinisen siilin perskarvat.
- Huijahai
Tässä järkeä? Arvosta ihmisiä ja lopeta arvosteleminen. Olisit onnellisempi ja sinuakin arvostettaisi.
- uuuuiiiiuuiui
Siitä puhe mistä puute!
- valivalivali
En ymmärrä näitä valittajia. Mikä pakko on lukea näitä palstoja?
- Näitä_olisi
useimmiten mukava lueskella jos tuo Raski ei pilaisi omalla oksentelullaan koko palstaa.
- 5678943
Ongelmana on se, että olkoon aloite kuinka järkevä hyvänsä, tulee kohta joku ja pistää asian pelleilyksi. Kyllä siinä pikkuhiljaa fiksujen ihmisten halu kirjoittamiseen loppuu. Palstan moderointi pitäisi olla huomattavasti paremmalla tasolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962