Vuosi 2016

Olenvalmis

On ollut kerrassaan upea. Olen rakastanut, ihastunut ja unohtanut. En tiedä voiko seuraava vuosi enää olla parempi. Tuli mitä vaan, on ollut hienoa elää ja kokea kaikki se, mitä olen tähän mennessä kokenut.

Tämä vuosi päättyi pettymykseen. Niitäkin on tullut koettua ja aina niistä on noustu vahvempana. Luottamus itseeni on kuitenkin kasvanut. Minä pystyn parempaan kuin jokunen vuosi sitten.

Niin että vuosi 2017, olen valmis.

https://m.youtube.com/watch?v=0put0_a--Ng

11

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikille_

      Useita vuosia jo takana. Toivotaan 2017 parempaa

    • Katsetulevaan

      Tämä vuosi on ollut todella vaikea. Niin vaikea, että 2017 ei voi olla muuta kuin mahtava.

      2016 on ollut paljon asioita ja tapahtumia, joihin en ole itse voinut vaikuttaa ja sanon, että on ollut hymy ja nauru tiukassa.

      • Itsekästäuuttavuotta

        Positiivinen asenne ei auta paskaakaan siinä vaiheessa, kun elämä tuo eteen jotain mihin et itse pysty vaikuttamaan. Näet vain sen, että olisi pitänyt ajatella itseään jo aikaisemmin eikä vain muiden hyvää.


    • gkfulkjstnnäli

      Vuosi on ollut oikein hyvä. Ikimuistoinen ja täynnä hienoja kokemuksia. Ei olisi ollut parempaa vaihtoehtoa. Se mitä seuraava vuosi tuo tullessaan pelottaa..

    • senpitääloppua

      kauheeta se mitä tätit ja muutkin arkisin

      • Apnauraa

        Reps. Hymyilen jo.


    • näin_vaatimattomasti

      Vuosi on ollut täys susi😂

    • hkgkll

      Uusi työpaikka ensi vuodelle olis jees! Miestä en aio vaihtaa!

      • aikahassua

        Miten nämä liittyvät toisiinsa?! XD


      • hlgghh

        Se on se teidän mielikuvitus?!??!!


    • hei ja mitä se auttaa vaihtaa vanhassa vara parenpi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe