Olette kai kaikki tulossa Paratiisi pubiin katsomaan kristillistä iltapukutanssia ja jumppanauhojen heilutusta? Kuka onnekas saa Tu(o)ksun ja tansijatarneitosensa yökylään tänään? Alkaa vuosi hyvissä aromeissa.
Onnea Turenki! Tuksu esintyy uuden vuoden aattona
11
1099
Vastaukset
- pitkätkynneton
Saunottakaa se muija kunnolla ja peskää se päässä oleva karvareuhka myös!
Jos Liinalampi vai mikä se on, ei ole jäässä viekää se uimaan myös suoraan!!! - vuosivaihtuijo
Oliko kiva?
- Pikkunisä
Turenkilaiset on niin järkyttyneitä vieläkin, etteivät kykene kommenttia laittamaan. Tulispa Tuksu Tervaan!!!!
- Anonyymi
Tehkää nyt jotain Janakkalassa, että saataisiin Tuksu keikalle jompaankumpaan keskustaan!
Ja linja-autokyyti lähikyliin aamuyöstä! - Anonyymi
Onko Turengissa ja Tervassa poikkeuksellisen paljon Tuksu-faneja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunge nämä surkeat videosi vaikka pxrseeseesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunge nämä surkeat videosi vaikka pxrseeseesi!
Katsoit kuitenki. Ja yhdestä viiteen tähteen annoit yhden tähden eikö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoit kuitenki. Ja yhdestä viiteen tähteen annoit yhden tähden eikö niin?
En katsonut, vaan suljin linkkisi välittömästi, kun huomasin, mistä taas on kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katsonut, vaan suljin linkkisi välittömästi, kun huomasin, mistä taas on kyse
Mistä oli kysymys?
- Anonyymi
Jeee!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713849- 1013475
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006