Hyvää Uutta Vuotta Suonenjoki, mansikkakarnevaalitkin sitten muuttui maksullisiksi. Veikkaanpa että persnettoa tulee ja kaupunki sen loppujen lopuksi maksaa. Ihmettelen kun se puolue joka vähävaraisista niin huolta kantaa ei inahdakkaan ja ole toista mieltä päättäjätaholla. Jakakaa ne tulevat vaalitarjoamiset ilmaislippuina vähävaraisille.
Hyvää Uutta Vuotta
2698744
1
189
Vastaukset
- vittkujatakku
"mansikkakarnevaalitkin sitten muuttui maksullisiks.." eipä tuo haittaa, ihan perseestähän nuo kemut on olleet jo vuosikausia.
Uudesta vuodesta puheen ollen, kyllä kaupunkialueella omat ilotulitusraketit pitäisi kieltää ( tavalliset paukut ihan o.k).
sellainen jättiraketin tikku kun putoaa jonkun silmään niin siitä on leikki kaukana tai sitten törröttää aamulla jonkun auton katossa. Ihan vaan mielenkiinnosta kenelle siinä tapauksessa lähetetään lasku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858