En tule koskaan tajuamaan...

Alabama

...miksi anime on niin suosittua. Anime-ohjelmien tunnarit japaniksi kuulostavat aivan karhulta jolla on ripuli. Japani ei ole kaunis kieli. Se on maailman rumin kieli. Saksakin on kauniimpi, vaikka kuulostavat siltä kuin olisivat kokoajan vihaisia. Piirrustustyyli animessa taas on niin idioottimainen kuin mahdollista.

Sitten nämä tajuttomat idiootit, jotka rakastuvat animehahmoihin... Hankkikaa elämä. Ne ovat piirroksia. Ette saa niitä. Saatte kyllä uneksia, mutten tajua miten joku voi ihastua esim. johonkin pieneen tyttöön jossain helevatan piirretyssä.

Anime on yksinkertaisesti paskaan.

Minä lähdenkin tästä ohranjyvään. Maasto ei kuule.

23

2584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mishima Reika

      minä en tule koskaan tajuamaan, minkä takia tuollaiset idiootit ylipäätään jaksavat sitten tulla animelle kuuluvalle palstalle mesoamaan omaa mielipidettään... luulet varmaan, että sanoisimme sinulle " Kiitos sinulle, kun valaisit asiaa. Tästälähin mekään emme enää pidä animesta."

      Hanki itse itsellesi elämä, äläkä häiritse toisten elämää

      Ripuloiva karhu: "Anata wa hontoni baka desu..."

      • Asia on kuulkaas näin.

        Ihmisillä on oikeus mielipiteisin! Liittyyhän tuokin animeen...Jollain tavalla. Minustakin anime on paskaa mutta "I dont care".

        Ja älkää alkako valittamaan mistään tyyliin " Ei vittu mee pois, täällä on vain anime-fanaatikkoja"

        Mielipiteeseen on oikeus hyvät kansalaiset! Met förjäre!
        Aufwiedersehn, saksa todella on kauniimpaa.


      • ............
        Asia on kuulkaas näin. kirjoitti:

        Ihmisillä on oikeus mielipiteisin! Liittyyhän tuokin animeen...Jollain tavalla. Minustakin anime on paskaa mutta "I dont care".

        Ja älkää alkako valittamaan mistään tyyliin " Ei vittu mee pois, täällä on vain anime-fanaatikkoja"

        Mielipiteeseen on oikeus hyvät kansalaiset! Met förjäre!
        Aufwiedersehn, saksa todella on kauniimpaa.

        Auf wiedersehen, kannattaa opiskella.


      • Anonyymi

        Kukaa ei jaksa kuunnella sunkaa mielipidettä


    • Crazy ^^

      Mitä vitt.. vitsiä sä sit tuut tänne? O______o
      Mä en yksinkertaisestikkaan tajuu ikinä teitä ihmisiä.. xDDD

    • Umi*

      Kyllähän sinä saat tuota mieltä vapaasti olla, mutten usko, että kukaan täällä jaksaa välittää pahemmin kommenteistäsi, vaan päin vastoin, nauraa sinulle. Jos et animesta kerran tykkää, niin mitä ihmettä teet täällä? Saat tottakai ilmaista mielipiteesi, mutta ei kai me mitään idiootteja silti olla, vaikka animesta tykätäänkin.

      Uskon, että kaikilla täällä on jo elämä, ettei sitä tarvitse hankkia. Anime on osa omaa elämääni, mutta tietenkin on minulla (ja varmasti kaikilla muillakin) muutakin elämässä, kuin anime.

    • harakka

      Liekö piirroshahmoihin ihastuminen sen epäterveellisempää kuin ihastumiset näyttelijöihin, laulajiin, urheilijoihin ym. julkkiksiin, jotka ovat samalla tavalla saavuttamattomissa. Tuollainenhan kuuluu melkein jokaisen elämään jossain vaiheessa ja menee sitten aikoinaan ohi.

      Minusta japani on kiva kieli, ja sillä on muuten aika paljon yhteistä suomen kanssa. Tykkään myös saksan kuuntelemisesta. Eiköhän se kielten kauneus tai rumuus ole ihan omasta korvasta kiinni. Ranskaa pidetään yleensä kauniina kielenä, mutta silti sen kuuleminen saa pari kaveriani lähinnä raivon ja pahoinvoinnin valtaan.

    • Horsti

      Pyhpah tuommoisista oteta hernettä nenään, vaikka kuinka yrittäisit.

      Anime ja mangahan on paljon parempaa kuin todellinen elämä, joten todellakin voi rakastua hahmoihin. Minä olen, moneen ja useasti, ja hyvin pelaa suhteet. Mielipeliä sanon minä, ja mielikuvitus onkin yksi ihmiskunnan suurimmista lahjoista, joten sitä käyttäkäämme :)

      Väitteesi kielien rumuudesta on täysin subjektiivinen mielipide, johon tietenkin sinulla on täysi vapaus. Tottakai mielipiteesi on väärä, mutta oikeutettu se ainakin on :P

      Tyylikin on niin ihanan herkullisen hekumallinen (jos siis hyvin piirrettyä). Välillä tulee vastaan sellaista joka ei _minusta_ näytä hyvältä.. voivoi, sitten en katso/osta sellaista. Hajotkoon tekijä siihen. Oletettavasti kaikille visuaalisille tyyleille (myös tarinankerronnallisille) löytyy fanittajia ihan omastakin takaa..

      Että rakastetaan animea yhdessä, aina ja ikuisesti! Koska se on NIIN kaunista :P

      • murokeksi

        Minä myös liityn aina ja ikuisesti kamppanijaan! Rakastan siis animea ja mangaa aina ja ikuisesti, koska se on niin kaunista ja rakastettavaa! Taidanpa vielä mennä naimisiin animehahmon kanssa, niin soppa on valmis!(kenetköhän valitsisin? *menee penkomaan anime ja manga hyllykköään*)


    • Hotaru

      No jaa, sehän on oma mielipiteesi jota meillä ei ole oikeutta ruveta tuomistemaan, mutta luulenpa ettet saarnauksella mitään saavuttanut, ottaen huomioon että tänne kirjoittelevat anime ja manga-fanittajat. Olisit voinut kuluttaa tapahtumarikasta elämääsi siis muuhunkin kuin tuon kirjoittamiseen. Luulenpa ettei suurin osa "rakastu" anime-hahmoihin, voi sanoa että tuo on hyvännäköinen tyyppi, sillä animessa miehet on piiretty huomattavasti huolellisemmin ja paremmin kuin länsimaissa, niinkuin myös tytötkin. Samahan se, kuinka moni tyttö ihastuu Johnny Deppiin´(eli yleensäkin tämän ulkokuoreen tai sen perusteella että hahmottaa tämän esittämän roolin samanlaiseksi kuin ihan itse näyttelijä), jota tuskiin koskaan tulee saamaan. Ja kielestä taas heitän tähän oman mielipiteeni, saksa on karmein kieli mitä maailmassa on.

      • niin on minustakin

        saksa karmiva kieli^^' kjeeeh, minkäs sille mahtaa... mielipiteelleen, nääs. japani on mukavan kuuloinen, kun kuulostaa hieman suomelta (samanlaista tökkimistä^^) näinhän se on näreet, mielipiteideni osalta meinaan. huomasin kyllä, että täällä anime & manga-palstalla on sananvapaus verrattuna esim. joihinkin uskonto-palstoihin... kiiiva kiva^^! mangailijat ovat siis suvaitsevaisia, voisikos päätellä...


    • Laama.

      Kerro lisää! Kiinnostaakin aivan helvetisti mitä mieltä olet :P

    • Pucnh

      voi voi kun meidän pikku lapsi on tullut tänne puhumaan haista vittu homo anime on parasta oletko kateellinen jostain kun et ymmärrä näitä hienoja teoksia vai sanooko äitisi voi hellan lettas et sinä saa katsoa animea ne ovat liian hurjia sitä paitsi miksi tulet juuri anime palstalle tyhmä duh en sitten älyä teitä typeryksia jotka tulevat itkemään tänne kun eivät pidä animesta

    • kerran joudumme kaikki selittämään miksi se anime on niin hienoa...

      1) Ensinnäkin en itse "rakastu" hahmoihin, mutta hahmojen luonteet, käytös, ym. saavat tuntemaan mielenkiintoa..

      2) Tarinoita on monia, ja jokaiselle löytyy jotain.

      3) Anime on 'erilaista' kuin länsimainen sarjakuva/piirretty, ja se saattaa käsitellä melkein mitä tahansa..

      Enpä tuon enempää selittele kun muut ovat sen jo puolestani selittäneet. Jos aihe 'anime' ei ole tuttu niin joko tutustut ja sitten kommentoit mitä mieltä sen jälkeen olet, tai sitten et tutustu ja jätät mielipiteet pois, jotka minun mielestäni ovat jokseenkin huonosti perusteltuja.

    • Galaxia

      Älä sitten tajua, hemmetti soikoon! Jos se on niin tyhmää niin älä silti tule tänne aukomaan pientä tyhmää päätäsi. Tollasia ääliöitä ei tänne tarvita.

      Ei taida sinulla olla muuta tekemistä kuin tämä. No, pitää ymmärtää niitä hieman lapsellisiampiakin ihmisiä niin kuin sinä... (siis se että tulet tänne haukkumaan on lapsellista jos tajusit... et varmaan...)

      Niin ja tuosta sinun "ne ovat piirrustuksia" -lauseestasi, se viittaa siihen, että eläimet on piirroksia... Anteeksi nyt taas, meillä oli juuri tänään äikkää -.-'

    • pikku-pessimisti

      Voisit pitää idioottimaiset mielipiteesi omana tietonasi.....kun ei vois vähempää kiinnostaa!!!
      jokaisella on omat mielipiteensä mutta....ei tarvitse tulla niitä tänne levitelemään!!

    • Tulitassu

      Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.. Mutta en vain tajua, miten et voi olla kiinnostunut niin huimaisevista hahmoista ja mahtavista tarinoista..Jotkut fanittaa, jotkut ei.. Ei sille voi valitettavasti mitään.. Mutta ei vain ole kivvoo, kun tullaan haukkumaan..

      Taitaa teikäläiseltä puuttua arvostus.. Ajatteleppa Animen&Mangan luojia.. Ei heistä varmaankaan tunnu kivalta kun joku sannoo: "Anime on perseestä".. Entäs, jos joku tulisi sinun luo ja paukauttaisi päin naamaa: "Oot hei ihan perseestä koko tyyppi"..

      Vaikka inhoaisi jotain koko sydämestään, pitäköön sen omana tietonaan. Ei tartte kaikille tulla ilmoittelemaan.. Ihan kuin muutkin alkaisivat inhoamaan.. Ja kaikilla on oikeus ihastua keneen tahansa.. Se on itse ihastujan oma asia..

      Hanki kuule itse elämä. Ihan kuin yrittäisit kontrolloida muut inhoamaan Anime&Mangaa.. Saisit tuntemaan idiootiksi ja ajattelemaan: "Olenpas ollut tyhmä, kun moiseen retkahdin.." Mutta kun vaan ei! Kaikki pysyvät, tai ainakin olettaisin kaikkien pysyvän yhtä faneina kuin ennenkin!

      Et arvaakkaan kuinka monta ihmistä loukkaat! Oikein halveksin sinua, kun alat haukkumaan "idiooteiksi" vain siksi, koska itse et tykkää!!
      Siinä siulle pohdittavaa!! Ehkä oppisit arvostamaan muita, ja ajattelemaan muitakin kuin itseäsi!!!!!!!!

      • Mitä jos tultais haukkumaan sun harrastuksias... Mitäs siihen sanosit! :p


      • Hotaru
        Poku89 kirjoitti:

        Mitä jos tultais haukkumaan sun harrastuksias... Mitäs siihen sanosit! :p

        Mä oonkin jo tainnut haukkua aika montakin kertaa netissä trollauksen ja muun vastaavan lyttyyn muilla foorumeilla... ;)


      • Pipi
        Hotaru kirjoitti:

        Mä oonkin jo tainnut haukkua aika montakin kertaa netissä trollauksen ja muun vastaavan lyttyyn muilla foorumeilla... ;)

        Mistä näitä henkilöitä aina ilmaantuu ?!

        Aika outoa, loppujen lopuksi, istua tietokoneen ääressä, mennä jonkin harrastajaryhmän sivuille ja alkaa valittaa, että "Mä en yhtään tajua teidän harrastusta ja kun mä en ymmärrä, niin mä taidan haukkua teitä aikani kuluksi."

        Netti etiketin sääntöjen mukaan ei pitäisi kirjoittaa mitään sellaista, mitä ei voisi mennä sanomaan kyseisille henkilöille suoraan ... joten tulkoon seuraavan anime-tapahtuman parkkipaikalle huutelemaan. ;)


      • Pipi kirjoitti:

        Mistä näitä henkilöitä aina ilmaantuu ?!

        Aika outoa, loppujen lopuksi, istua tietokoneen ääressä, mennä jonkin harrastajaryhmän sivuille ja alkaa valittaa, että "Mä en yhtään tajua teidän harrastusta ja kun mä en ymmärrä, niin mä taidan haukkua teitä aikani kuluksi."

        Netti etiketin sääntöjen mukaan ei pitäisi kirjoittaa mitään sellaista, mitä ei voisi mennä sanomaan kyseisille henkilöille suoraan ... joten tulkoon seuraavan anime-tapahtuman parkkipaikalle huutelemaan. ;)

        On se niin kumma ku ihmisillä ei oo muuta tekemistä! ^^'

        Täytyy myöntää, että näitä jokseenkin tylsähköjä kommentteja tulee ehkä parin kuukauden välein, ja yleensä ihmiset valittaa samasta asiasta...

        No, minkäs mahtaa... *_*
        Koittakaa vaan kestää... Jos menee jonkun mielestä äärettömyyksiin, enkä sitä itse huomaa niin klikatkaa vaan 'ilmoita asiattomasta viestistä' -painiketta..

        Tällasta... -_-'


    • Anonyymi

      60v sirpa vauhis

    • Anonyymi

      Satuinpa minäkin kirjoittamaan Googleen Anime on perseestä ja löysin tämän hienon aloituksen! Sitä se todellakin on, anime on perseestä! Animerulettaa92 on pellen nimimerkki. Overwatch-hahmoille olen joskus runkannut ja hyvin mäĺli lensi, mutta anime on silti perseestä. Vähät siitä, mitä muut ajattelevat, vain minun mielipiteeni on oikea.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2421
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2217
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe