Puhuuko tri. Kai Arasola pedon merkistä uuden vuoden päivänä radiossa klo 11?
Vastaukset 15
- Hommathanskassa
Puhuisi mieluummin adventtitotuuden mukaisesta oikeaoppisesta helvetistä ja sapattisinetistä.
Varmaan osaa seliittää mustan valkeaksi ja päinvastoin. En epäile yhtään.
Selittely- ja kiemurtelutaito kiitettävä.
Suorittanut amerikkalaiset aivopesu ja vaikuttamiskurssit.- kysynpävaan
Kysyisin sinulta hommathanskassa oletko koskaan tavannut Kai A
- rettilä
Kiitos kerettiläinen
- kerettiläinen-
rettilä kirjoitti:
Kiitos kerettiläinen
Minuako kiittelet vai jotain muuta kerettiläistä ?
Jos minua, niin mistä hyvästä, sillä en ole kirjoittanut tälle palstalle pariin vuorokauteen enkä tähän ketjuun ennen tätä kommenttia yhtään mitään ?
Kyllästyttää niin paljon nuo tyhjänpäiväiset aloitukset, että olen harkinnut vakavasti jättäväni koko palstan.
Ei kiinnosta kuluttaa aikaa näiden tyhjänpäiväisyyksien jauhamiseen. kerettiläinen- kirjoitti:
Minuako kiittelet vai jotain muuta kerettiläistä ?
Jos minua, niin mistä hyvästä, sillä en ole kirjoittanut tälle palstalle pariin vuorokauteen enkä tähän ketjuun ennen tätä kommenttia yhtään mitään ?
Kyllästyttää niin paljon nuo tyhjänpäiväiset aloitukset, että olen harkinnut vakavasti jättäväni koko palstan.
Ei kiinnosta kuluttaa aikaa näiden tyhjänpäiväisyyksien jauhamiseen.Asiattomuudet voi jättää lukematta. Kyllä ne tunnistaa aika nopeasti ilman läpi lukemistakin.
- Yksi-usko
Älkää morkatko. Arasola on hyvä pastori!
- Yksi.adventtitotuus
Kiero pastori korkkiruuvimaisine vastauksineen. Ei saa suoraan kysymykseen suoraa vastausta.
Ekumeeninen lässyttäjä. - uskonnollisuuskuvaa
Yksi.adventtitotuus kirjoitti:
Kiero pastori korkkiruuvimaisine vastauksineen. Ei saa suoraan kysymykseen suoraa vastausta.
Ekumeeninen lässyttäjä.sulla on tuo omaminä- uskonnollisuus kilahtanut pahasti päähän.
Mitenkähän tuollaisen lihan saa kuolemaan, siis riittävän aikaisin, että elämä jäisi jäljelle.
Se haisee niinpahasti mädäntyneelle - - Yksi-usko
Ekumeeninen lässyttäjä.Hän on hienotunteinen eikä loukkaa ketään. Tosin myös teoreettinen.
- seurakuntalainen
Ekumeeninen lässyttäjä.Kain vastaukset aukeavat uskoville hyvin mutta kuten Raamattu, Kainkaan vastaukset eivät aukene jumalattomille.
- ei_niin_lässyttäjä
Ekumeeninen lässyttäjä.Ai ekumeeninen lässyttäjä? Olet vai?
- arvostava
Arvostan Kaita suuresti nöyränä uskovana, jolle Jumala on antanut paljon viisautta kuten joillekin muillekin nöyrille uskoville.
- ulaaniv
Kyllä pitäis tietää että pedonmerkki on sama minkä JUMALA laittoi kain otsaan tämän tapettua veljensä.
- ulaaniv
Nyt kain odottaa yhdeksännessä helvetissä jäädytettynä tuomiotansa, haluatko kain seuraan, jatka ekum33niaa niin löydät veljesi, rauhaa
- ulaaniv
Kohta sinäkin saat oman pedonmerkin, mää paljastan että se on suolajyvän kokoinen "hiekasenjyvä" joka on henkilökortti, pankkikortti, gps, sillä voidaan muokata sun ajatuksia (juu tiedän et naurattaa) mut jos mää olisin nelkyt vuotta sitten puhunut kenkäpuhelimeen tai sanonut että muoviläpyskällä saa rahaa pankin seinästä mua oltais pidetty kylänhulluimpana mut näin se vaan etenee matanbuchus muuten asuu suomessa, ai kuka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431061
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.271002Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44893- 41765
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49727- 61681
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585