Pitkähäntäveneiden hinnat

hintakyselyitä

Mitä maksaa matkat suosituimmille lähisaarille Ao Nangista pitkähäntäveneillä?

9

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeksi

Podalle,Chickenilleja Tubille taisi olla viime vuonna 400bahtia jos ei ole nyt muuttunut.

• Seppo...Kalevi

Railay biitsille oli 200 Bahtia

• meduusat

Onko näillä rannoilla meduusoja?

• kuisti

Poda,Tub Chicken 300 Kansallispuistomaksu 400 Hong 500 400.Railay sen 200 ei puistomaksua

• yksiparatiisi

Mikä näistä saarista olisi kivoin retkikohde missä olisi kiva ihan uiskennella ja ottaa aurinkoa, mutta ei olisi niitä ryösteleviä apinoita? Emme varmaan ehdi kaikille saarille, joten jos nostais edes yhden suhteellisen rauhallisen, hienohiekkaisen kohteen niin mikä se olisi?

• kuisti

Poda rantautumis paikasta vasemmalle on rauhallista,ei apinoita

• Lantallemenijä

Phra nang beach on myös kiva ja kauniit näkymät Chicken islandille. Tuolta voi kävellä metsän kautta Railay beachille jos haluaa (metaän kautta). Matkalla oli joku kiva ravintola, ainakin 10v sitten 8 ) nyt niitä voi olla usemapikin

• Matkaajamaija

Oliko tuo "reitti" Railay beachin puolelle minkä kuntoinen ja oliko matka miten pitkä? Kiitos vastauksesta!

• kuisti
        Matkaajamaija kirjoitti:

Oliko tuo "reitti" Railay beachin puolelle minkä kuntoinen ja oliko matka miten pitkä? Kiitos vastauksesta!

Polku hyväkuntoinen,apinoita vuoren alla,matka olisko n,1 km

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe