Ei tämä näytä vuodelta 2017

Uudeltakovuodelta

Tuollainen puoli harmaahko sunnuntaiaamu ulkona.

23

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitahan nätti riimi.
      Liitä siihen sopiva ja kaunis musiikki.
      Niin eiköhän se siitä.

      H.

      • Kirjoita siis sinne minne ne kuuluvat.
        Tiedäthän.

        H.


    • joltainmenneeltäkö

      Miltäs vuodelta tämä mielestäsi näyttää?

      • Uudeltavuodeltako

        Syntymävuodeltani 1955


      • ent.siivoojaparka
        Uudeltavuodeltako kirjoitti:

        Syntymävuodeltani 1955

        Tämä oli hauska aloitus.
        Mikä karmea herääminen väärään vuoteen ...


    • Heikunkeikku

      Oon jutellut puhelimessa yli tunnin, josta ajasta olin ulkona yli puoli tuntia. Päivittelin kaverille, että kuinka voikaan tuntua ilma NIIN leudolta. Kaks astetta pakkasta, mutta koska tuuli ei pihahdustakaan pihahda, niin ilma tuntuu, kuin plusasteita olisi.
      Lupasivat puolelta päiviltä, että aurinko kurkistelee pilven takaa ja siltä se näyttääkin, koska harmaudesta ei ole tietoakaan.
      Kaksi punatulkkua pomppi oksilla mun iloksi. Orava tietysti tapansa mukaan tuli framille. Muita lintuja ei ole vielä näkynyt.
      Ei paha alku vuodelle 2017.

    • tummatupee

      Täällä sitä vaan harmaahiuksiset jaksaa juttua vääntää. Skinit pysyvät loitolla.

    • En.hermostu

      Poltin viimeisen tupakan vähän ennen puolta yötä, sitä ennen 50 v.tuprutellessa nyt tuntuu mukavalta kun pääsi lopullisesti irti, ihan helppo lopettaa noin vaan, yksinkertaista et sytytä tupakkaa TAJUUTTEKO lopetin tupakan polton.

      • Heikunkeikku

        "En.hermostu"
        Mä TAJUUN. Hyvä sinä. Ja se, että ei yksinkertaisesti OSTA tupakka-askia.
        Vähä vaikeeta sytyttää tupakkaa, jos tupakkaa ei ole. TAJUUKS :)


      • staka

        Hyvä sinä! Ei hassumpi päätös ollenkaan.


      • mimmimum-..mi

        Onnea matkaan ....juuri yhtenä päivänä eräs kehui kuinka helppoa oli päästä pois tupakasta 50 vuoden tupruttelun jälkeen....muutaman nikotiini laastarin oli käyttänyt...


      • Siilimuorikka3

        Hienoa, kaksitoista tuntia tupakatta, HYVÄ SINÄ :). Siitä se helppo lopetus 50vuoden jälkeen etenee, tsemppiä :D.


      • En.hermostu
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "En.hermostu"
        Mä TAJUUN. Hyvä sinä. Ja se, että ei yksinkertaisesti OSTA tupakka-askia.
        Vähä vaikeeta sytyttää tupakkaa, jos tupakkaa ei ole. TAJUUKS :)

        Murensin viimoset tupakit wc pönttöön on muut makee olo, aatella 50 v.tervasin keuhkoja, voip sanoa hyvin tervatut.


    • Siilimuorikka3

      Ihana -7.9 asteta pakkasta. Kolmen kilometrin lenkki koirulin kanssa koirulikamuja ja henkilökuntaansa porituttaen. Oikein hyvältä vaikuttaa alkanut Uusi Vuosi :D.

      • ent.siivoojaparka

        Meillä on saman verran plussan puolella.

        Lunta ei ole näkynyt sitten marraskuun alkupuolen. (Ei keltaisia kinoksia tien vieressä ...) Joulupäivän iltana vielä myöhällä oli 9 ja päivisin aurinko paistanut pilvettömältä taivaalta. Ei oikein joulunajan tuntua tullut ilmojen suhteen. Ei mitään "on hanget korkeat nietokset ...". Enemmänkin "no onkos tullut kesä ..."

        Ensi viikolle näkyvät lupaavan lunta ja vähän pakkasen puolelle. Niin se meillepäin nykyisin on talvi tullut aina vasta täällä tammi- helmikuussa. Olisi sopivaa muuttaa joulukin kuukautta myöhemmäksi.


      • Siilimuorikka3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Meillä on saman verran plussan puolella.

        Lunta ei ole näkynyt sitten marraskuun alkupuolen. (Ei keltaisia kinoksia tien vieressä ...) Joulupäivän iltana vielä myöhällä oli 9 ja päivisin aurinko paistanut pilvettömältä taivaalta. Ei oikein joulunajan tuntua tullut ilmojen suhteen. Ei mitään "on hanget korkeat nietokset ...". Enemmänkin "no onkos tullut kesä ..."

        Ensi viikolle näkyvät lupaavan lunta ja vähän pakkasen puolelle. Niin se meillepäin nykyisin on talvi tullut aina vasta täällä tammi- helmikuussa. Olisi sopivaa muuttaa joulukin kuukautta myöhemmäksi.

        Meille on luvattu ensi viikolle noin kahdenkymmenen asteen pakkasia. Häytynee hakea koiruudelle toppamantteli jotta tarkenee pisureissut ainakin trimmin jälkeen. OMat toppahousut jotenkin kitistyneet kaapissa jun ja uudenvuoden aikana ;(.


    • näyttääpäs

      Pakkasaurinko paistaa utuiselta taivaalta. Pakkasta -4 astetta. Yöllä oli satanut lunta ja sitä kolailin.
      Lintulaudoilla ja lyhteissä tinttejä, puntulkkuja, muutama närhi. Oravia pihakuusissa.

      Presidentti pitää Uudenvuoden puhetta ja kohta alkaa Uudenvuoden konsertti Wienistä.

      Ulkona illalla laitetut kynttilät jäälyhdyissä vielä palavat.

      • Piti oikein pistää juoksuksi lenkiltä, että ehtisin kuuntelemaan presidentin puheen.
        Toivottavasti siitä tulee aloitus. Kiinnostaisi kuulla mitä muut tykkäsivät.

        Kiva lenkkeilyilma, eikä muita kulkijoita ollenkaan...


      • Sunnuntaitahdilla

        Mä oon duunis. Klo 12 pureskelin sämpylän syrjää huoltoaseman kahvilassa. Saulin puhe jäi tältä vuodelta pois. Noo oikeestaan pressan puheen olen nähnyt ja kuullut viimeksi Urkin tuottamana eli mitä lie vuosia tässä välissä?
        Nyt on kahvitauko noin tunnin.


    • Hyvääuuttavuotta

      Siis aivan ihana päivä-olin reippaalla yli kolmen km lenkillä,aurinko paistoi siniseltä taivaalta siinä kahden maissa-ei voi parmpaa olla ,kuin on luonto Suomessa.

      • Aurinko-maahan-keväällä

        Meidän pilvisempien ihmisten oli tyytyminen tuijottamaan auringonkukka siemenpussia, että sai edes vähäistä viitettä auringosta.
        Ehkä huomenna, tai ylihuomenna, saattaa vilahtaa keltainen mötikkä jonkun pilven raosta. Vaan eihän nyt ole edes auringon aika. Tämä katsotaan sydäntummaksi vuodenajaksi.


    • beethooven

      Tää on nyt tietenkin taas juuri se vuosi jolloin kaikki rempat tulee tehtyä valmiiksi. Kauppa käy ja rahaa tulee suoraan saavista roppakaupalla niskaan ylle ja alle vielä tietenkin?

      • Ahkeruuden-tammikuu

        Jep.
        Sadat tuhannet ihmiset lopettivat viinanjuonnin, tupakoinnin, parittelun, syömisen...
        He ilmoittautuivat jumppaan, skumppaan, humppaan, pilanpäiten teksiin vai mikä pilates se olikaan, kansalaisopistoihin, juoksukursseille, suksiopistoihin, uimamaistereiksi, he tilasivat valtavasti rakennusmateriaaleja koska isot rempat alkaa heti huomenna, kukka-peruna-siemen multaakin on tilattu rekallinen ensi kesää varten, unohtamatta siemeniä, ja pallokrilliin uudet hiilet jne jne jne.
        Helmikuussa kaikki on toisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9606
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1970
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      31
      1817
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1746
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1262
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      48
      1164
    Aihe