35 vuotias mies seuraa vailla! vapaana paikka delux luokan hytissä ,kun kaveri perui juuri........ jos kiinnostuit laita viestiä [email protected]. iälläsi ei ole väliä kuhan et ole raivo raitis. Joten nyt viettämään hauska matka Tallinnassa.. 22h risteily lähtö 18.30
Vastaukset 3
- kolera
No niin. Olisit varannut paikan hotellissa Suomessa ja pitkän kossun. Toinen vaihtoehto olisi ottaa porukka mukaan hyttiin ja olisitte siellä dokanneet juomianne. Näistä laivoista on tullut uivia hotelleja, joten Tallinnaan ei tarvitse edes jalkautua. Elää vain vetten päällä.
- Uhhuhuh
Kyllähän on olevinaan taas viksu kommentoija
- mitenois20
käviskö, tämmönen ryyppyremmi mä 41v, ja kaverini siin. kahtpuolt. jos maksat dokat, niin otat, sii viulut, ai niin olemme miehiä, vastaa tähän luottamuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3291313- 1041087
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22777- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627