35 vuotias mies seuraa vailla! vapaana paikka delux luokan hytissä ,kun kaveri perui juuri........ jos kiinnostuit laita viestiä [email protected]. iälläsi ei ole väliä kuhan et ole raivo raitis. Joten nyt viettämään hauska matka Tallinnassa.. 22h risteily lähtö 18.30
Huomenna Silja Europa 2.1.17 tallinnaan
T-saurus
3
263
Vastaukset
- kolera
No niin. Olisit varannut paikan hotellissa Suomessa ja pitkän kossun. Toinen vaihtoehto olisi ottaa porukka mukaan hyttiin ja olisitte siellä dokanneet juomianne. Näistä laivoista on tullut uivia hotelleja, joten Tallinnaan ei tarvitse edes jalkautua. Elää vain vetten päällä.
- Uhhuhuh
Kyllähän on olevinaan taas viksu kommentoija
- mitenois20
käviskö, tämmönen ryyppyremmi mä 41v, ja kaverini siin. kahtpuolt. jos maksat dokat, niin otat, sii viulut, ai niin olemme miehiä, vastaa tähän luottamuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662179
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152166- 1091652
- 1321593
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 911156
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832