PAULA KOIVUNIEMI

Pilmari

Kun on tuntenut henkilön ihan lapsuudesta saakkka niin on paikallaan keskustella palstallallakin aiheesta. Esittelyjä ei tarvinne ja ensimmäiisissä puheenvuoroissa saamme kenties jo uusia näköaloja.

65

1532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppuriika

      Vai tunnet Paulan. Minä olen käynyt samaa koulua muutaman julkkiksen kanssa ja samoissa kuvioissa silloin pyörittiin. Erään julkkiksen vanhemmat asuivat kerrostalossa aivan seinänaapureina ja myös miehen vaimo oli alallansa julkkis. Ovat nyt eronneet ja miehen vanhemmatkin ovat kuolleet. Olin aikoinaan työkaveri jonkin aikaa tämän julkkismiehen siskon kanssa.
      En ala tässä sen tarkemmin henkilöitä paljastamaan, koska silloin nimimerkkini ei olisi enää anonyymini ja eihän sitä tiedä vaikka nämä "julkkikset lukevat tätä palstaa". Tässä korttelissa on pyörinyt muitakin julkkiksia, mutta en ole ollut puheissa heidän kanssaan. On sitä kaikkea saanut nähdä ja kuulla istuessa parvekkeella ja muuten. Jos olisi ilkeä ollut, niin ainesta olisi helposti saanut juorulehtiin.
      No Viktor Klimenkon ja Remu Aaltosen olen tavannut ja jopa jutellut heidän kanssaan.
      Aikoinaan olin hotellissa yökkönä ja silloin pääsi tapamaan julkkiksia ja varsinkin kesäaikaan tulivat jutustelemaan ulos ja auloihin ja kyllä niitä tuli ja meni respankin kautta.
      Ihan kivoja ihmisiä olen tavannut. Varsinkin näyttelijät ovat kivoja persoonia.
      Paulaa en ole livenä tavannut ja en nyt erikoisemmin olen hänen musiikinkaan ystävä. Upea ääni ja tulkitsija hän kieltämättä on.

    • reppuriika

      Niin en maininnut noista julkisuuden henkilöistä nimellä, joita silloin tapasin työpaikalla. Vaikka aikaa on kulunut paljon, niin siitä huolimatta on voimassa vaitiolovelvollisuus. Oli sääntö ettei saa puhua sanakaan hotellin asiakkaista, työntekijöistä ja taitelijoista ja vaitiolovelvollisuus on elinikuinen.

    • reppuriika

      En malta olla mainitsematta itseeni liittyvää asiaa kun julkisuuden henkilöistä puhutaan.
      Minun isomummuni on ollut mallina Gallen-Kallelan taulussa "Pettuleivän virttä laulava tyttö" Maalaus esittää Kaisa-tyttöä, joka asuu torpassa. ... Taulusta on tehty myös postimerkki ja teos on myyty yli puolen miljoonan hintaan jonnekin yksityiskokoelmaan. Voin kyllä sanoa että aika paljon on itsessäni samoja piirteitä kun vertaa valokuvaa joka on itsestäni saman ikäisenä kuin isomummo on ollut tuohon aikaan. Isän sisko suorastaan kopio mummostaan. Sukuni on niin laaja ja levinnyt kaikkialle, ettette voi tämän perusteella minua tunnistaa ja paikallistaa.

      PS. Anteeksi nyt kyllä rönsyilee aineesta Paula, johon aloitus liittyy.

      • Aidotoikeatkestävät

        Julkuista viis mutta tästä juolahti se viime kesänä Valamossa näkemäni kallis (600 000,-) pienehkö taulu, jossa oli vanha nainen kansallispuku päällänsä. Katselin kauan, öljyvärimaalaus mutta aivan kuin valokuva. Jopa essun taite oli maalattu näkyviin, siis se mikä tulee kun essu viikataan säilytykseen kun se ei ole päällä.


      • Löysin kuvan netistä. Surumielinen tyttö siinä istuu pirtin pöydän ääressä.


      • ehka-olisin
        Aidotoikeatkestävät kirjoitti:

        Julkuista viis mutta tästä juolahti se viime kesänä Valamossa näkemäni kallis (600 000,-) pienehkö taulu, jossa oli vanha nainen kansallispuku päällänsä. Katselin kauan, öljyvärimaalaus mutta aivan kuin valokuva. Jopa essun taite oli maalattu näkyviin, siis se mikä tulee kun essu viikataan säilytykseen kun se ei ole päällä.

        maksanut taulusta 10e,ei yhtaan enempaa...se on vain maalattu taulu.


      • Yritäpäkoetapa

        Niiih, osaatko aatella mistä 'hintatietoisuutesi' kertoo?


    • Ei-kaksoisolento

      Itse voisin kertoa parikin juttua jotka viittaavat ko. julkkuun vaikka en häntä tunne lainkaan. Vuosia sitten matkakohteen karaokebaarissa kaveri tuli lauluni jälkeen sanomaan että mitä me enää teemme Paula Koivuniemellä? Perhonen oli sen kertaisen biisin nimi.

      Jollain toisella reissulla tyyppi iltariennoissa tuli viereen ja kertoi, että hän oli jo lähdössä pois mutta kun kuuli ja näki karaokessa meikäläisen, niin muutti mielensä. Ei tahtonut "missata iltaa 'Paulan' miinus 10 vuotta" kanssa.

    • lato.saaressa

      Latosaaressa aikoinnaan Paula lauloi ja tietysti Turun Ile senaattori tuli sinne kans!!

    • ex.kuski

      Viktor Klimenkon säestäjänä oli aikoinaan tuttu urkuri ja monissa konserteissa tuolloin kävin. Tämä urkuri konsertoi myös nykyiisen kotikaupunkini kirkoissa.
      Paulan isältä taisin joskus ostaa kaksi hanuriakin kerralla Seinäjokelaisessa musiikkiliikkeessä. Viulun, kitaran,
      kanteleen ym. myöskin. Toistakymmentä vuotta olin lasteni kuskina
      musiikkiopinnoillla..HMM!!

    • Kauan-suosikki

      Vaikka Pula koivuniemen ura on kestänyt pitkääm, niin vieläkin hän on suositu eli pop.

    • reppuriika

      Paulan ääni niin kuin Katri-Helenankin sopii suomalaiseen iskelmään ja on äänenä sellainen ettei siihen hevin kyllästy. Joka tykkää iskelmämusiikista niin kyllähän sitä kuuntelee.

      • minunkokemukseni

        Olen miettinyt ,mikä minussa on ,en ole koskaan pitänyt Paulan ääntä /tulkintaa erikoisen hyvänä. Annikki Tähti on laulaja josta olen pitänyt pikkupojasta asti.


    • reppuriika

      Ei taida Paulan tuttuja palstalla olla kun keskustelu on laimeaa. Muistaakseni olen ohuen elämänkertakirjasen Paulan elämästä. Sellainenkin on joskus tehty.

      • Hei-------

        reppuriika, ihanaa että et ole kateelinen kuten melkein kaikki muut.

        Minusta Paulan kauneus oli jo teinityttönä huikaisevaa, tapasin hänet joskus.

        Hän on myönteinen, ystävällinen ihminen, joka työn ulkopuolella on
        aivan kuin joku meistä täällä. Sauvakävelee ja elää terveellisesti.


    • entykkää

      Mitä järkeä on tuttavuuksillaan täällä kehua. Eipä ole hääppönen laulaja, käheä ohkainen ääni ja leikkii nuorta.

      • Terveyspointsi

        Äänestään olen kuullut jonkun arvioinnin ennenkin mutta hänen ulkonäkönsä on kyllä ikäiselleen ihan pelkkää plussaa. Tykkään tyypeistä jotka osaavat hoitaa ja huolehtia itsestään. Olivat sitten miehiä tai naisia.


    • Paula-kaunis-vanhus-

      Paula on vissiin noin seitenkymppinen, ei ainakaa paljookaan alle,
      hyvin on kauneusleikkaukset hänellä onnistuneet,
      vissiin on myös suolistoa operoitu, ettei liho niikuin normaalisti ikääntyvät ihmiset lihoo,
      harmi vaan kun hänen äänensä meni pilalle jokun kasvaimen takia,
      hänellä oli nuorena todella kaunis äänilaji,

      Paula on luonnottoman kaunis ikäisekseen, se jotenki haittaa,
      makustelen sanaa,
      kaunis vanhus,
      voisi olla oikea ilmaisu,
      ei oikein ole sanoja miten sen kuvailisi, mutta jotenki luonnotonta,
      ymmärtäähän sen kun on löytäny hyvän kirurgin,

      • Tiedot-taidot-taju

        Kaikki ihmiset eivät todellakaan liho ikääntyessään vaikka suolistoa ei ole "operoitu". He osaavat sen mitä lihovat eivät osaa. Miten, millä lailla kauneus on "luonnotonta"? Kauniit ihmiset ovat kauniita iästä huolimatta.


      • Hoikkismummo

        Paulan valokuvat on rajusti käsiteltyjä, uurteet ja rypyt ja ihon virheet pois. Peittävä pakkeli on esiintyessä. Mutta simpsakassa kunnossa hän on, nätti kroppa ja sääret. Ei ikä lihota, vaan väärät elämäntavat.


      • ikä.näkyy
        Hoikkismummo kirjoitti:

        Paulan valokuvat on rajusti käsiteltyjä, uurteet ja rypyt ja ihon virheet pois. Peittävä pakkeli on esiintyessä. Mutta simpsakassa kunnossa hän on, nätti kroppa ja sääret. Ei ikä lihota, vaan väärät elämäntavat.

        Läheltä nähtynä Paulakin aivan ikäisensä näkönen, ei siis kaikki hoidot ( botox tms) ole tehonneet eivätkä tehoa loputtomiin. Paulalla on hirveän syvät ylärypyt huulten yläpuolella ja tietysti muita ryppyjä. Vanheneminen koittaa kaikille.
        Miltei kaikki julkkikset photoshopataan, kun kuva tulee lehtiin ja ne kuvat näyttävät sitten epätodellisen kuvan.
        On olemassa tosi kalliita pikahoitoja/tuotteita mm kasvoille kaulalle jne..joita uskon esiintyjien käyttävän. Pikahoidot silottavat naamaa tunneiksi...


      • Vanhat.tuttavat
        ikä.näkyy kirjoitti:

        Läheltä nähtynä Paulakin aivan ikäisensä näkönen, ei siis kaikki hoidot ( botox tms) ole tehonneet eivätkä tehoa loputtomiin. Paulalla on hirveän syvät ylärypyt huulten yläpuolella ja tietysti muita ryppyjä. Vanheneminen koittaa kaikille.
        Miltei kaikki julkkikset photoshopataan, kun kuva tulee lehtiin ja ne kuvat näyttävät sitten epätodellisen kuvan.
        On olemassa tosi kalliita pikahoitoja/tuotteita mm kasvoille kaulalle jne..joita uskon esiintyjien käyttävän. Pikahoidot silottavat naamaa tunneiksi...

        Mitä mieltä tästä olet, Pilmari?


      • ihanhyväikäisekseen

        Katsoin eilen Paulaa telkkarista kun lauloi muiden tunnettujen miesartistien kanssa.
        Jos ottaisi pakkelin pois ja antaisi hiusten olla luonnollisen väriset ei olisi yhtään nuoremman näköinen kuin itsekään olen.
        Siitä plussaa että on pitänyt painonsa kurissa. En itsekään rönsyile mutta on kuitenkin vähän ylipainoa.


    • dna.tekijät

      KAUNEUS on ollut ja on edelleen katsojan silmässä.
      Kaikki me olemme saman luojan luomia ja nyt aletaan tutkia perimää
      jopa sukututkimuksien lisäksi geenejä dna-juttuineen.

    • flegmaatti

      Laulajana ei ole ollut minun makuuni ja kaiken kruunaa Paulan uskomaton kömpelyys haastatteluissa. Onnistuu antamaan kuvan täysin tyhjästä ullakostaan.

      • Kruunuton-kin

        Ei sitten muuta kuin työnnät itsesi johonkin julkiseen paikkaan vastailemaan tyhmiin kysymyksiin yhtäkkiä valmistautumatta aiheeseen mitenkään niin sinunkin "ullakkosi" on tasan yhtä tyhjä.


      • flegmaatti
        Kruunuton-kin kirjoitti:

        Ei sitten muuta kuin työnnät itsesi johonkin julkiseen paikkaan vastailemaan tyhmiin kysymyksiin yhtäkkiä valmistautumatta aiheeseen mitenkään niin sinunkin "ullakkosi" on tasan yhtä tyhjä.

        Kommenttini koski Paula Koivuniemeä!
        Viimeinen tapaus oli Paulan ja Robinin haasttattelut samassa tilanteessa. Epäsuhta oli räikeä Koivuniemen vahingoksi.

        Miten voisitkaan tietää, ettenkö olisi ollut vastaavan tyyppisissä tilanteissa!


      • Onneksientiedä

        Ymmärsin tooodella hyvin mitä tai ketä kommenttisi koski. Kaikki ihmiset eivät ole siunatut niin nopeilla aivoituksilla että voisivat minuutin osassa tai pienemmässä ajassa keksiä jotain briljanttia veret seisauttavaa ajatelmaa ja / tai kommenttia.

        Toiset tarvitsevat aikaa ajatella, mutustella ja makustella kysymystä, ennen kuin vastaus muotoutuu kaikkia miellyttäväksi esitykseksi joka ei jätä arvostelulle sijaa. Vain käsityskykyä vailla oleva arvioi asioita joista ei tiedä mitään. Ilkeyttään, pahansuopuuttaan, omia puutteitaan peitelläkseen ...

        Mikä sinun 'heikko' kohtasi on? Jos vastaat nopeasti ja fiksusti ajattelematta, se ei tarkoita, että olisit niiin hyvä kaikessa että voit arvostella ja arvioida - ketään.


    • ex.kasperplainnen

      PAULA on ollut artistina Seinäjoella ja lähiseudulla hyvin suosittu ja tunnettu edelleen

    • mielipide-

      Hatun nosto Paulalalle,
      jotenki vaan seitenkymppinen on irvokas näky
      kun esiintyy teinityttönä,
      aivan kuin kehityksessä olisi jälkeen jäänyt ,

      • Asenteesianuksesta

        Mistä kohdasta hän kuin "teinityttö"?


    • reppuriika

      Ikäisekseen kaunis, mutta kyllä se olemus on että ja näkyy että keikkuu 70-kympin molemmin puolin. Kun hiukset, meikit ja vaatetus viilataan kaikella asiantuntemuksella niin iästä saa peittoon kymmenisen vuotta, mutta entäs jos kaikki värit, meikit, korut otettaisiin pois, niin ilme olisi aivan erilainen.
      Täytyy äänestä ja musiikista kansan pitää, kun levyt myy ja konserttisalit täyttyvät. Pyöreäkasvoisilla on se etu, ettei kasvot niin valahda iän myötä.

      • yäääkkkk

        Ahtakaa siis laardia naamaanne ettei kasvot valahda. Tosi oksettavaa kun naama on kuin talipallo ja muu kroppa samaa kuosia.


    • Palstan.lukija

      Aloittajan keskusteluun osallistumista odotetaan. Kaikkihan eivät ole Paulaa tavanneet. Kerro, Pilmari, hänestä.

      • tutkiskele.vainen

        Paula on julkisuutta miellyttävämpi Lady ja nykyisin suositumpi kuin Katri Helena, jonka konsertteiihin en ole lhtenyt vaikka kutsuttukin on.
        Guardia Nuevan juhlakonsertin laistoin kun pääsoliistina oli Jari Sillanpää.
        Ymmärtännnen, että hän on useitten suosikki edelleen
        enkä yksityisyyden vuoksi moiti häntä enkä muitakaan täällä keskusteluissa.


      • Hatunnosto.Paulalle
        tutkiskele.vainen kirjoitti:

        Paula on julkisuutta miellyttävämpi Lady ja nykyisin suositumpi kuin Katri Helena, jonka konsertteiihin en ole lhtenyt vaikka kutsuttukin on.
        Guardia Nuevan juhlakonsertin laistoin kun pääsoliistina oli Jari Sillanpää.
        Ymmärtännnen, että hän on useitten suosikki edelleen
        enkä yksityisyyden vuoksi moiti häntä enkä muitakaan täällä keskusteluissa.

        Aloittaja: "Kun on tuntenut henkilön ihan lapsuudesta saakkka niin on paikallaan keskustella palstallallakin aiheesta."

        Ja miksi se on paikallaan? "Keskustelu" tällä palstalla on aina negatiivista. Ylensä kohteet ovat olleet poliitikkoja, nyt ilmeisesti artistien vuoro. Missä vaiheessa aloittaja osallistuu keskusteluun?

        Ketään ei ole syytä arvostella ja moittia palstalla. Onkin outo koko aloitus, että pitäisi repostella esiintyvää artistia ihan sen vuoksi vain, että on aloittajan tuttava.
        Mutta kyllähän se onnistuu:
        "Ikäisekseen kaunis, mutta kyllä se olemus on että ja näkyy että keikkuu 70-kympin molemmin puolin. Kun hiukset, meikit ja vaatetus viilataan kaikella asiantuntemuksella niin iästä saa peittoon kymmenisen vuotta, mutta entäs jos kaikki värit, meikit, korut otettaisiin pois, niin ilme olisi aivan erilainen."
        Ilmeisesti artisti ei saa olla minkään ikäinen?
        Jokainen joka elää saa, keikkuu josakin vaiheessa 70-kympin molemmin puolin. Onko se moitittavaa esiintyvälle artistille? Eikö päin vastoin ole kunnioitettavaa, että yhä siinä iässä jaksaa vetää täydet saöit kuulijoita? Ei hän ole ainoa.

        Tämän aloittajan ketjuihin ei kukaan osallistu rekisteröidyllä nikillään. Niinpä en minäkään.


      • Pilmari vastaa salanikillä, toisin kuin ruuneman


      • reppuriika
        Hatunnosto.Paulalle kirjoitti:

        Aloittaja: "Kun on tuntenut henkilön ihan lapsuudesta saakkka niin on paikallaan keskustella palstallallakin aiheesta."

        Ja miksi se on paikallaan? "Keskustelu" tällä palstalla on aina negatiivista. Ylensä kohteet ovat olleet poliitikkoja, nyt ilmeisesti artistien vuoro. Missä vaiheessa aloittaja osallistuu keskusteluun?

        Ketään ei ole syytä arvostella ja moittia palstalla. Onkin outo koko aloitus, että pitäisi repostella esiintyvää artistia ihan sen vuoksi vain, että on aloittajan tuttava.
        Mutta kyllähän se onnistuu:
        "Ikäisekseen kaunis, mutta kyllä se olemus on että ja näkyy että keikkuu 70-kympin molemmin puolin. Kun hiukset, meikit ja vaatetus viilataan kaikella asiantuntemuksella niin iästä saa peittoon kymmenisen vuotta, mutta entäs jos kaikki värit, meikit, korut otettaisiin pois, niin ilme olisi aivan erilainen."
        Ilmeisesti artisti ei saa olla minkään ikäinen?
        Jokainen joka elää saa, keikkuu josakin vaiheessa 70-kympin molemmin puolin. Onko se moitittavaa esiintyvälle artistille? Eikö päin vastoin ole kunnioitettavaa, että yhä siinä iässä jaksaa vetää täydet saöit kuulijoita? Ei hän ole ainoa.

        Tämän aloittajan ketjuihin ei kukaan osallistu rekisteröidyllä nikillään. Niinpä en minäkään.

        Minä sitä tarkoita etteikö 70-kymppinen saa esiintyä, mutta kun kommenteissa oli esillä Paulan nuorekkuus ja iättömyys. Kyllä kai hän nuorekkuuteen myös itse pyrkii laittautumalla, pukeutumalla ja on ottanut plastiikkakirurgisia hoitojakin. Nykyään ryppyjä siloitellaan täyteainein. Ja kyllähän tällä mimmillä ei ainakaan rahasta pula tule, jos koemalta tahtoo näyttää.
        Se on vain niin että ei ihminen ikäänsä peitä. Se vain on ja näkyy. Niin on asia Paulan kohdalla ja saakin puolestani olla.

        Marion Rung sanoi eräässä 70-vuotishaastattelussa, että jos hän jäisi suojatiellä auton tönäisemäksi, niin varmaan lehdessä kirjoitettaisiin: vanhus jäi auton tönäisemäksi.
        Joku kirjoitti edellä että Paula on nuorekas vanhus. En usko että Paula tuosta ilahtuisi, jos sattuisi lukemaan. Ei kai hän vielä vanhus ole mutta jo ikääntynyt kuitenkin.
        50-kymppisenä hän sanoi olevansa aikuinen nainen.


    • tv-tuttu

      PAULA konsertoikin vielä ja on TV-ohjelmissakin näinä aikoina usein.

    • kivempi-katella-nättiä

      Katteeksi käy,
      Paula on nätti vanhanaki,
      tuon lääkärin osotteen tahtoisin,
      joka on leikannu noin nätiksi,
      mun ikäsen immeisen,
      toivotaan että noin nättinä pysyy pitkään,

      • Olet-fodella---sekopää

        "....joka on leikannut noin nätiksi!"

        NYT kuulepas, et taida itse tajuta, missä olet menossa!


    • reppuriika

      Jos saisi pärstästä ja olemuksestaan pois kaksikymmentä vuotta tuosta noin vain, niin kenellepä se ei kelpaisi, mutta minä kyllä arvostan tässä iässä terveyttä ja että saisi pitää aivot toimintakykyisinä. Ihminen joka esiintyy ammatikseen kokee ymmärrettävästi toisin. Onhan se lavaesiintyminen kokonaisuus ja ilo katsella kaunista ja hyvin säilynyttä taiteilijaa.
      Huvittaa kun olimme viikolla laulamassa vanhuksille niin eräs mummo heitti väliin että suojelusenkeli auttaa tuota tytön sintturaa kun laulaa noin voimallisesti. Kun olen pienikokoinen niin vanhukset tytöttelevät.

      • maalatut.puulattiat

        Riika muistaa hyvin. Meilläkin päin puhuttiin tytön sinttaroista. Kissanpennuillekin oli omat nimityksensä, kansanomaiset.


      • Hatunnosto.Paulalle

        Sulkevatko nuo kaksi asiaa pois toisensa? Minä olen päin vastoin sitä mieltä, että kaunis ja hyvin säilynyt artisti jos kukaan tarvitsee terveytensä ja toimintakykyiset aivot. Vaikea käsittää mitä tarkoitat, että esiintyvä taiteilija kokee "ymmärrettävästi" toisin.


      • ajatushoi

        Ei yhtään vaikeaa.
        Kokee terveyden ja ulkoisen olemuksen olevan tärkeä juuri viihdeesiintyjälle!


      • huonoryhtine
        ajatushoi kirjoitti:

        Ei yhtään vaikeaa.
        Kokee terveyden ja ulkoisen olemuksen olevan tärkeä juuri viihdeesiintyjälle!

        Jostai syystä Paula on mennyt kumaraan eli ei ole huolehtinut ryhdistään. Moni muu on huomannut Paulan huonon ryhdin. Siksi kai pitää tiettyä pituutta hiuksissa ja hiuslisukkeissaa. Pahan näkönen sivuprofiili kun katsoo pää/hartialinjaa.


      • Paitsilaulaessa

        Mulla on ollut huono ryhti aina. Siksiköhän ura ei urjennut.


    • Oookokijijiji

      Kolmisenkymmentä vuotta sitten näin Paulan Tallinnan laivalla Jyrki Otilan kanssa. Sanoin silloin tarkoituksella Paulan kuullen, että eihän tuolla naisella ole takamuksessa muuta kuin luut ja nahka. Sittemmin siihen on pantu fyllejä, olen ymmärtänyt.

      • oi.joi

        Naisetko solidaarisia toisilleen? Ei nyt siltä vaikuta!


      • OUTOA-täällä

        >Aloittaja: "Kun on tuntenut henkilön ihan lapsuudesta saakkka niin on paikallaan keskustella palstallallakin aiheesta."

        Ja miksi se on paikallaan? "Keskustelu" tällä palstalla on aina negatiivista. Ylensä kohteet ovat olleet poliitikkoja, nyt ilmeisesti artistien vuoro. Missä vaiheessa aloittaja osallistuu keskusteluun?

        Ketään ei ole syytä arvostella ja moittia palstalla. Onkin outo koko aloitus, että pitäisi repostella esiintyvää artistia ihan sen vuoksi vain, että on aloittajan tuttava.<


      • eihan pilmaei tiedä keskustelemisesta mitään...hm...heittää avauksen vslmiiksi kaluttuna kuin luun.


      • Oletko-alkanut-

        riidan kylväjäksi sinäkin, kuten Ruuneperi?
        Vaikka R. on joskus hyviäkin viestejä kirjoittanut, niin pakko on rehellisenä ihmisenä sanoa, että riitaan hän mielellään usuttaa.
        Ja se on väärin ja ikävää.


      • Tuntui Oookokijijijistä varmaan hyvältä, kun itse Paula Koivniemeä sai arvostella yleisellä paikalla isoon ääneen. Varmaan paljon kivampaa kuin muiden, arkipäiväisten ihmisten arvostelu.
        Tunnetustihan arvostelu on aina negatiivista. Vanhan sanonnan mukaan totuudenpuhujalle ei löydy yösijaa. Totuus ei pala tulessakaan. Totuus voittaa aina.
        Onnea.


    • reppuriika

      Nyt oli A-studiossa pitkä ohjelma Paulasta, jossa hän lauloi miesartistiystäviensä kanssa. Laulut liittyivät jollain tavoin laulajien elämään. Kyllä Paulassa ikä näkyy ja jo vuosien tuoma hauraus. Kasvoissa on rypyt ja teinimäinen pukeutuminen korostaan laihuutta. On sitä tyyppiä, että jos lihoisi, niin rasvat kertyisivät yläroppaan.
      Onhan hän sellainen teennäisen seksikäs kähisijä ja ei se käytös ihan luonnollista ole. Hänellä on se julkinen taitelijan rooli, jonka hän on itsestään kansalle luonut jatkuvasti päällä.

      Kastoin tuon ohjelman loppuun, vaikka turhan pitkä se oli. Jollain tapaa tutulta homma vaikutti. Vaikka en ole taitelija ja en laulanut koskaan ammatillisesti, niin tuollaista se lauluharjoituksissa usein on. Sitä junnaillaan, kokeillaan ja sovitellaan, välistä kynällä tehdään merkintöjä. Saa siinä välistä nauraa ja kokea hauskaakin. Niin vaikka minun laulamani musiikki on hengeltään sitä erilaista. Joskus nuoruudessa haaveilin laulajan työstä. No sitä saanut kuitenkin tehdä tähän päivään saakka.

    • Arvostelijatar

      Paula on todella suosittu ja hyvä laulaja. Tuossa ammatissa on vähän niin kuin pakko huolehtia ulkonäöstään, kai sen nyt jokainen tajuaa. Ja hyvin on huolehtinut ulkonäöstään ja kunnostaan, ja löytänyt oman tyylinsä.
      Ehkä joskus hiukan liian nuorekas pukeutuminen, vähän pissis-tyyliin, mutta kaikki on sallittua esiintyvälle taiteilijalle. Katsokaapa vaikka Michael Monroeta, ihan kiva tyyppi hänkin.

    • aave-maria

      paula on upea nainen! hänellä on loistava ura takanaan ! hän on pitänyt itsestään hyvää huolta ja itsekuri on sellaista luokkaa johon vain harvat pystyvät! --sairaan kateellisia monet naiset tälle upealle rotunaiselle! sääliksi käy näitä vätyksiä jotka ovat katkeroituneet itseensä ja purkavat omaa pahaa oloaan muihin,kääk!

    • reppuriika

      Paulalla samanlainen pieni punainen Nokian peruspuhelin, "mummonpuhelin" niin kuin itselläni. Ei mikään älysellainen.

    • miksi et aloittanut dokumentilla?

      • voi.eiiii

        Verkki taas kaivaa verta kuonostaan.


      • pilmarihan tunnetaan dokumenteistaan ja niiden vaatimisesta


    • Tavuviiva

      Minusta Paula on ihan ok. persoona. Eikös noita lauluvuosia ole yli 50 vuotta.
      Tummat silmät, ruskea tukka on mun suosikkini.
      Ikääntymistä ja ulkoista habitusta, mikä on jokaisen omaa persoonallisuutta, en arvostele.

    • Aamu sarastaa ja vesikelissä hiihdetään maakuntaviestit Vetelissä.
      Miten muualla lasketellaan?

      • Onko tämä laskettava Paulan syyksi, vai pelottoko uuden ketjun avaus moninikkiä?


    • kaali.rapi

      Kumma Eki kun reki juuttui kinokseen.

    • reppuriika

      Kun avaa keskustelun itselle tutusta henkilöstä, niin odottaisi kyllä edes jonkinlaista kannanottoa. En tarkoita nyt että ainakaan mitään negatiivista tai perheeseen tai sukuun liittyvää alkaisi täällä paljastamaan.
      Saattaahan joku Paulan perhetuttu ja tunteva lukea palstaa ja saattaahan tunnistaa Pilamarinkin, jos on seurannut tätä pitemmän aikaa.
      Taiteilija antaa itsestään sen oman roolin ja mielikuvan ja ei kai ole sitten niin väärin, jos sitä roolia ruoditaan ja arvostellaan. Siviilielämässään hän on sitten se oma itsensä ja voi olla ihan erilainen kuin me hänet näemme. Niin Paulankin.
      Tuntemani julkisuuden henkilöt ovat ihan erilaisia siinä arkiroolissaan ja kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe