Mikä mul on!?

läskipaska03

Eli siis oon 13 tyttö ja en jaksa tehä mitää. Haluisin vaa maata sängys. En oo kaikista rumin mut en kauneinkaa. Tosin oon nii läski, ettei kukaa haluu mua. Siis 165cm/jtn 55kg ehkä. En haluu syödä etten liho enempää. Itken aina ku oon yksin omas huonees. Ja joskus haluun vaa kuolla. Oon vaa nii paska kaikkien mielestä. Kaikki valittaa että "mikset tee mitää" ja sanon etten jaksa ja joka kerta sen jälkee joku sanoo siihen "ei oo jaksamisesta kii, vaan siitä ettet viitti" . Se on nii vituttavaa. Ku mä en vaa jaksa.

7

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jdkxkxncn

      Sulla on joko jotain masennusta tai sitten vaan perus teiniangstia. Kokeile tehdä jotain, joskus vaan nimittäin tuntuu että kaikki vaatii ponnistusta mutta ei se itse tekeminen niin vaikeeta ole.

    • HieKKaLiNNoJaA

      Kyseessä voi olla masennus. Suosittelen puhumaan esimerkiksi terveydenhoitajan kanssa ja voit myös pyytää lähetettä psykologille, jonka kanssa voit puhua. Psykologi hoitaa siis mielenterveyttä ja hän lähettää sinut eteenpäin (esim lääkärille), jos uskoo sinulla olevan esimerkiksi masennus. Mutta psykologikin voi auttaa sinua.

      Muista, sinun olosi tuskin paranee, jos et pääse puhumaan asioista jonkun kanssa.

      Toki jaksamattomuus voi myös johtua vaikka huonosta ruokavaliosta (esimerkiksi viljat ja sokeri voivat väsyttää, samoin raskaat ruuat, liian vähä syöminen, yksipuolinen ruokavalio tai liian vähä kasvisten syönti), liian vähästä unesta, ihan tuosta iästäkin, erityisherkkyydestä, aistiyliherkkyydestä tai melkein mistä vaan.

      Etkä ole läski, vaan normaalipainoinen. Syöt vaan normaalisti ja riittävästi niin et liho. Jos syöt liian vähän, kehosi menee säästöliekille eikä painosi tipu, vaan sen sijaan muutut tosi väsyneeksi.

      Mutta oikeasti. Suosittelen, että menet puhumaan jonnekin. Ja vaikka se ei heti auttaisi, ei kannata luovuttaa. Voin kokemuksella sanoa, että siinä voi kestää kauan, ennen kuin se alkaa auttaa.

    • Mis asut? (Kaupunki)

    • Tai paikkakunta

    • Jaa'a. Eipä sun oo pakko kummempia tehdä.
      Syöt ja teet sen verran ku mistä nautit. Ite oon poika ja tehny koko teini-iän nii, eipä oo tullu ongelmia vastaan. Toki kannattaa pitää kavereist vähä kiinni, ku niitä ei oo nii alkaa kaivata.
      Ja tuohon fiiliksee siitä et oot vaa paska: hyväksy se ja unoha se. Ku sitä miettii, siitä tulee ongelma. Ku tuntee, että paskuus on osa persoonaa ja itteä, alkaa kaikki olla paremmin. Kevyt apaattisuus ja pessimistisyys auttaa, jos ei muuten nii suojakilpenä.

    • Psykologioppilas

      Mieti asioita, joista olet kiitollinen. Etkö keksi? Yritä kovemmin. Nytkö? Jatka miettimistä.
      Nimeä ikävä tunteesi. Oletko surullinen? Pettynyt? Ahdistunut?
      Tee päätös. Päätä jotain, mitä tahansa. Vaikka että aiot yrittää parhaasi joka liikunnantunti, tai että aiot tehdä kaikki läksysi. Päätä mitä aiot tehdä, älä mitä aiot saavuttaa.
      Onko sinulla lemmikkiä? Halaa sitä. Eikö ole? Halaa ystävääsi. Halaa vanhempiasi. Halaa jotain elävää, josta välität, ja joka välittää sinusta.

      Seuraa näitä neuvoja. Ne eivät ole bussi onneen, mutta kartta.

    • 0hikulkija

      Ihan ensimmäiseksi: et ole lihava. Mun mielestä tuo paino pituus kuulostaa täysin normaalilta. Älä soimaa itseäsi.
      Jos on jotain, minkä tekemisestä nautit (oli se sitten ulkoilu, piirtäminen, musiikin kuuntelu, mitä vain), tee sitä. Esim. mulla itselläni mieluisan musiikin kuuntelu piristää ja saa paremmalle tuulelle. Ja jos ei ole mitään sellaista mistä nautit, etsi! Älä myöskään stressaannu, jos mieluista tekemistä ei löydy heti. Itsekin alan löytää kunnollisia mielenkiinnonkohteita vasta nyt ja olen 18-vuotias.

      Olen samaa mieltä parin aikaisemman vastaajan kanssa siitä, että sun kannattaa puhua tosta pahasta olosta jollekulle. Se auttaa varmasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4603
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      218
      2420
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      42
      1905
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1734
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1711
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      181
      1369
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1194
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      140
      945
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      935
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      931
    Aihe