Aikaisempi työni sai aikaan sen, että niin niska ja hartiaseutu ja koko ylävartalo on mennyt ns.pilalle. Koko selän alueelle muodostuu lukkoja vähän väliä ja niitä sitten käydään availemassa. Nyt on taas ylävartalo kipeänä ja joskus kerran aiemmin on ollut näin, että koko yläkroppa on kipeän tuntuinen ja oireita tuntuu ihan kurkussakin. Onko ihan tavatonta?? Mitä kaikkia oireita teillä on ollut, kun rintaranka on jumissa? On iskenyt kaikkia kauhukuvia.
Rintarankaongelmat
3
84
Vastaukset
- lihaksetkuntoon
Ilmeisesti käyt välillä hieronnassa, kiropraktikolla tai jollain. Sen jälkeen olet oireeton.
Koska tilanne saadaan oireettomaksi, kysymys on lihaksista. Sinun kannattaa harjoittaa niitä. Jumpat ja kuntosalit ovat sinua varten. Lihasharjoituksen jälkeen kannattaa aina venyttää ja rentouttaa lihaksia. Pidempi venytystuokio kerran viikossa on hyväksi.
Kuntosali kannattaa valita niin, että fysioterapeutti voi tehdä sinulle oman ohjelman. - kiitänvastauksista
Olisi mielenkiintoista tietää, millaisia oireita muilla ilmenee, kun on rintarankaongelmia?
- helpotustaheti
Minä taas haluaisin tietää että poistuuko vaivat samantien, kun lukot on avattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210